Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Μια παρατήρησή μου


Ένα από τα βράδια της αποκριάς, αποκρέψαμε, που πα να πει φάγαμε το κοψιδάκι μας σε μια ταβέρνα της περιοχής μαζί με ένα ζευγάρι φίλων.
Ως συνήθως, εγώ, κάπου στη μέση της βραδιάς ταξίδευα, ταξίδι γνώριμο με πιλότο το μυαλό μου. Αυτό κι αν είναι ανωμαλία. Βγαίνω έξω, υποτίθεται προς διασκέδαση, όπως τουλάχιστον αντικειμενικώς ορίζεται η βραδινή έξοδος από το σπίτι, και εγώ κάνω περιπολίες για παρατήρηση. Αν ήξεραν οι συν-διασκεδαστές μου τι σκέφτομαι όταν τους μιλάω, τους γελάω ή απλά τους κοιτάω θα με έπαιρναν για τρελή. Παίζει βέβαια και αυτό.


Λοιπόν, εγώ διασκεδάζω μετά παρατήρησης.
Αντικείμενο της «διασκέδασής μου» το εν λόγω βράδυ ήταν ο άντρας του φιλικού μας ζευγαριού. Μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό. Ο Γιάννης είναι ένας καθόλα εντάξει κύριος και προπάντων καθόλα εντάξει σύντροφος της φίλης μου επί επταετίας. Έγινε στόχος μου από τη στιγμή που κατάλαβα πως ό,τι ήθελε να μας πει για όποιο θέμα και αν ήταν στη συζήτηση, μας το έλεγε αφού πρώτα την είχε κοιτάξει. Προς Θεού, δεν έπαιρνε την άδειά της αλλά στην ουσία το έλεγε πρώτα σε εκείνη και μετά σε εμάς. Ειδικότερα παρατήρησα πως τα «καλαμπουράκια» του απευθύνονταν μόνο σε εκείνη σαν να παραδεχόταν πως μόνο εκείνη τα κατανοεί μέσα από τους δικούς τους κώδικες. Αυτό έχει ξανασυμβεί αλλά εκείνο το βράδυ το … μελέτησα. Κάθε πρόταση που έλεγε, εγώ αναζητούσα το βλέμμα του και το έβρισκα για κλάσμα του δευτερολέπτου καρφωμένο πρώτα στα μάτια της.
Πόσο ζεστή και ανακουφιστική είναι αυτή η ιδιαίτερη επικοινωνία σε ένα ζευγάρι! Αφήνει μια αύρα ανθρωπιάς και συντροφικότητας που σε κάνει να ελπίζεις. Ο δικός τους κόσμος ανάμεσα στον υπόλοιπο κόσμο σαν ο πυρήνας τους.

Θα μου βάλει τις φωνές η φίλη μου που εκθέτω εν blog την «παρατήρησή μου» αλλά θα της αρέσει γιατί «παρατηρεί» και η ίδια. Κάποτε ήμασταν αχτύπητο δίδυμο οι δυό μας.

11 σχόλια:

tdjm είπε...

Καλημέρα...

Τι μου θύμησες!!!

Αυτό που περιγράφεις θαρρώ πως είναι ευλογία!!
Οι φίλοι σου ,είναι από τους τυχερούς (θα πουν κάποιοι).
Μπαααα δεν είναι τύχη αυτό...Δεν σου έρχεται τυχαία ,το παλεύεις και το κερδίζεις.Και είναι όμορφο !!

Takiz είπε...

Χρειάζεται δύναμη και υπομονή.
Τα επίπεδα δεν τελειώνουν ποτέ.
Πάντα πρέπει να πασχίζεις για το καλύτερο.
Μία διαδρομή που δεν θα τελειώσει ποτέ.

Την γλυκιά μου καλημέρα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Χαίρομαι που προσέχεις τέτοια πράγματα! :))
Αναπλήρωσα στα προηγούμενα ποστ τα δύο από τα τρία σχόλια που δεν είχα γράψει... :))
Καλό απόγευμα! :))

Ανώνυμος είπε...

Όπως το περιγράφεις το θέμα φαντάστηκα ότι ο Γιάννης ζητάει την άδεια ή την επιβεβαίωση από τη σύζυγο για ό,τι λέει.
Αφού όμως μας βεβαιώνεις για το αντίθετο , δεν έχω κανένα λόγο να μην το πιστέψω.
Δεν μας είπες: η φίλη σου όταν παίρνει το λόγο,κάνει το ίδιο με το Γιάννη;
Την καλησπέρα μου,με την ευχή να μην παρεξηγηθεί η φίλη σου από το σχόλιό μου (αν τυχόν το διαβάσει) που είναι εντελώς καλόπιστο.

sealike2 είπε...

Καλησπέρα,
η παρατήρηση συνίσταται στην αποκωδικοποίηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς!!Θεωρώ, ότι είναι απόλυτα σωστή η τοποθέτηση σου.Καληνύχτα!!

rain είπε...

Οταν μπαίνεις στη διαδικασία της παρατήρησης είναι απίστευτο πόσα πράγματα μπορείς να "δεις" και πολύ ενδιαφέρον!Καλημέρα σου

Ιφιγένεια είπε...

Μετά από επταετία , τέτοια επικοινωνία !!! Μπράβο !! Μακάρι όλοι να το ζούσαμε αυτό :))

Roadartist είπε...

Μπράβο τους..
Χρειάζεται πολύ δουλειά αυτό και απο τις δυο πλευρες..
Να ειναι παντα καλα !!!
Κ εσύ ομως που δε ζηλευεις αλλα γραφεις τοσο θετικα πραγματα, γι'αυτους. Καλησπερα :)

zero είπε...

Ειναι ερωτευμενος ο ανθρωπος.
Αχ! αυτος ο Ερως.
Την καλησπερα μου.

M-meggie είπε...

Tdjm συμφωνώ απόλυτα. Θέλει δουλειά και κουράγιο ό,τι μα ό,τι μπορεί να συνδέσει δυό ανθρώπους.

Takiz μου η διαδρομή δεν τελειώνει. Θάρρος να την διαβούμε χρειαζόμαστε.
Την καληνύχτα μου.

Α, ανέμου σκορπίσματα, για μένα αυτά είναι τα ουσιώδη. Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Αυτές προσέχω και καταγράφω. Τα πομπώδη και στομφώδη με αφήνουν παντελώς αδιάφορη, μη πω πως τα φοβάμαι.
Καλό βράδυ σου.

Synea μου και τη δική μου καλησπέρα.
Η φίλη μου, που το διάβασε, είπε να επανορθώσω διότι ήταν δικό μου λάθος το ότι δεν περιέγραψα στην ανάρτησή μου πως ανταποδίδει κι αυτή τα όμοια στο Γιάννη της.
Εκείνος όμως που παρεξηγήθηκε, και όχι βέβαια από σένα, ήταν άλλος και είπε πως και αυτός το ίδιο με το Γιάννη κάνει αλλά εγώ δεν τον παρατηρώ. Όταν οι άντρες ζηλεύουν λένε κουταμάρες.

M-meggie είπε...

Sealike2 η αποκωδικοποίηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, η ανθρωπογραφία, όπως λέω εγώ, είναι ο μόνος δρόμος επικοινωνίας που ξέρω εγώ.
Καλό σου βράδυ

Βροχούλα μου όταν δεν μπαίνεις ή όταν αγνοείς τα σημάδια τότε πας γυρεύοντας να συναντήσεις το χάος.
Την καληνύχτα μου.

Ιφιγένεια αν καβατζάρεις τα 7 ποιος σε πιάνει μετά.
Καλό σου βράδυ γλυκιά μου.
Roadartist ποτέ δεν ζηλεύω την ευτυχία των φίλων μου. Άλλωστε μέρος της δέχομαι κι εγώ.
Καλή σου νύχτα

Zero μια φορά αχ; Πολλές, πάρα πολλές φορές.
Καλό σου βράδυ.