Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Και πάλι εδώ

Ήρθα κι απόψε (ο πανικός καλά κρατεί!)!

Δύσκολη μέρα, δύσκολη εβδομάδα με ό,τι πιο κουραστικό για μένα ... με υπομονή στην αναμονή ιατρικού πορίσματος.
Γενικά απεχθάνομαι την αναμονή, πόσο μάλλον και τέτοιου είδους αναμονή.
Ας είναι.Όπως όλοι λένε, θα περάσει κι αυτό και θα πάει μακριά, το πού θα πάω εγώ βέβαια έχει να κάνει με το πόσα άλλα έχουν περάσει και πόσο μακριά έχουν πάει. Όμως τι άλλο μπορείς να πεις ή να κάνεις εκτός από υπομονή. Γροθιά στο μαχαίρι είναι ζόρικο να δώσεις, εκτός κι αν κατέχεις καλά τον τρόπο, πράγμα που εγώ στερούμαι ολοκληρωτικά και αμετάκλητα. Να γιατί κάποιες φορές "χαίρομαι" τις γροθιές που δίνουν άλλοι. Είναι σαν να συμμετέχω κι εγώ. Υποκλέπτω κάτι λίγο από το θάρρος τους και σε περίπτωση επιτυχίας και από το θρίαμβό τους πάνω στο συμβατικό, εγώ, η απολύτως συμβατική.

6 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Από καρδιάς εύχομαι να είναι όλα καλά! Καλή δύναμη.. Σε φιλώ :)

ποιώ - ελένη είπε...

Όλα να είναι περαστικά νότα μου

Σε φιλώ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Οι γροθιά στο μαχαίρι Νο-τα, είναι - συνήθως - πράξη αφροσύνης και δεν έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα για αυτόν που την ενεργεί, παρά μόνο δεινά θα φέρει.
Ο χρόνος είναι σύμμαχος της ζωής και μόνο αν θα τον αφήσουμε να τρέξει θα μας δοθεί η δυνατότητα να αποδεχθούμε αυτά που μας συμβαίνουν.
Καλά ή κακά, είναι αυτά.
Μένει ο τρόπος που θα τα διαχειριστούμε να είναι τέτοιος που θα μας επιτρέψει να φτάσουμε χαμογελαστοί στο τέλος της διαδρομής, δίχως μαύρες σκιές μέσα μας και γύρω μας.
Αμπελοφιλοσοφίες εκ του ασφαλούς....απ' ότι κατάλαβες!
Θα σου ευχηθώ τα καλύτερα και δύναμη να χαίρεσαι κάθε μέρα της ζωής σου ως τα βαθιά γεράματα...

M-meggie είπε...

Στην αναμονή ακόμα Πέτρα μου. Το πόσο την σιχαίνομαι δεν λέγεται. :)

M-meggie είπε...

Ελένη μου ευχαριστώ!
:)

M-meggie είπε...

Όμορφα τα λες Ευάγγελε. Θα συμφωνήσω για τον ρόλο του χρόνου, ποιός άλλωστε θα μπορούσε να διαφωνήσει σ'αυτό και θα συμφωνήσω ακόμα πως το "φιλοσοφείν" ανθεί στην "ασφάλεια" αλλά κι έτσι, ευπρόσδεκτο.
:)