Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Με την νόηση της καρδιάς.

Κάποιοι, λίγοι, έχουν την ευλογία να μπορούν να γράφουν με την νόηση της καρδιάς τους. Όχι πως οι υπόλοιποι δεν χρησιμοποιούν τον γραπτό λόγο όμορφα και κατανοητά. Το αντίθετο. Πολλοί αποτυπώνουν τις σκέψεις τους, τα όνειρά τους, τις επιθυμίες τους, ό,τι βγαίνει από μέσα τους, ό,τι τους εντυπωσιάζει, τους ενοχλεί ή τους κεντρίζει με ιδιαίτερα ικανό τρόπο.

Υπάρχουν όμως και οι μερικοί που ξεπερνούν τα συνήθη όρια του γραπτού λόγου και απογειώνουν τη γραφή και μαζί της όσους τύχει να την διαβάσουν.
Πώς και γιατί υπάρχουν αυτοί οι χαρισματικοί δεν ξέρω.

Υποπτεύομαι πως το μονοπάτι της ζωής τους θα είχε μεγάλες ανηφόρες και απότομες κατηφόρες. Μπορεί και καλντερίμι να ήταν, μπορεί και λεωφόρος.
Αυτοί ξέρουν.

Τους ζηλεύω όμως γιατί κρατούν μεγάλο φάρμακο στα χέρια τους, στο μυαλό τους, στην καρδιά τους.

Λυτρώνουν και εξαγνίζουν.
Ανακουφίζουν και ξαστερώνουν.

Να τους έχει … η ζωή τους καλά.

14 σχόλια:

Takiz είπε...

Γλυκιά μου νότα.
Ποτέ δεν ήμουν καλός στον γραπτό λόγο.
Δεν μου άρεσε μου την έσπαγε.
Δεν τον ήθελα.
Νόμιζα ότι μπορεί ο άλλος να κρυφτεί πολύ εύκολα.
Μετά την δημιουργία του blog προσπάθησα να γράφω ότι αισθάνομαι.
Δεν πιστεύω ότι θα συνεπάρω κανέναν με τον γραπτό μου λόγο.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλες αυτές οι λέξεις είναι λέξεις ψυχής.

Δεν ξέρω αν έχεις το ταλέντο στο οποίο αναφέρεσαι , απλά χαίρομαι να σε διαβάζω διότι όλα τα κείμενα σου είναι γεμάτα από λέξεις ψυχής.

Αυτό πραγματικά μου φτάνει.

Καλό σου βράδυ + να είσαι καλά.

marianaonice είπε...

Φαίνεται καλή μου ότι εσύ πέρασες μεγάλες ανηφόρες και κατηφόρες...
Γι' αυτό έμαθες να καταθέτεις την ψυχή σου με το γραπτό λόγο σου!!
Να είσαι καλά Νότα!

Ιφιγένεια είπε...

Οτι κι αν είναι αυτό που γράφεται , σημασία εχει να είναι αληθινό , "σε απευθείας μετάδοση" από την καρδιά ! Κι εσύ νομίζω πως έτσι γράφεις , ΑΛΗΘΙΝΑ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ! Συνέχισε έτσι ! :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νοτα σε ευχαριστώ που με βάζεις στους εκλεκτούς σου! Σε ευχαριστώ και για την ανάρτησή σου! Νομίζω όμως πως ανεβάζεις πολύ ψηλά τον πήχη, και δεν τον φτάνω! :))
Την αγάπη μου, και σε ευχαριστώ και πάλι!! Μια καλή μέρα να έχεις! :))

rain είπε...

Είναι αλήθεια χάρισμα αυτό και μεγάλο και αξιοζήλευτο αλλά νομίζω πως αν ανοιχτούν οι πόρτες της ψυχής όλοι διαθέτουν κάτι από αυτό.Αλλος λιγότερο άλλος περισσότερο..Φιλιά πολλά

Alkmini είπε...

ζηλευω και γω αυτους τους "εκλεκτους" που χειριζονται επιδεξια την πενα.
αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι καταθετουν παντα κομματια της ψυχης τους...
καλησπερα νοτα μου.

Ανώνυμος είπε...

Νότα μου σ' ευχαριστώ!
Καλά έκανες και δεν ανάφερες το όνομά μου επειδή είμαι (εκτός των άλλων)ΚΑΙ μετριόφρονας!
Καλή σου νύχτα.

Ανώνυμος είπε...

Πως είναι δυνατόν ένα κείμενο να σου παρουσιάσει κάτι άλλο από την αλήθεια, όταν το διαβάσεις καλά, χαιδέψεις τρυφερά τις λέξεις, συλλαβίσεις τις συλλαβές, αργά, να γίνουν ένα με όσα θες ή με όσα δεν θες; Δεν το πιστεύω ότι δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τι αγγίζει την ψυχή σου, δεν είναι ο τρόπος που γράφεται κάτι, όσο αυτή η ένταση που αισθάνεσαι όταν το διαβάζεις. Και να θυμάστε ότι η ψυχή μας σπάνια κάνει λάθος.

Σε φιλώ πολύ, και τι να πω για τις λέξεις απο το "φλέβες είναι, αίμα τρέχει μεσα τους"

Θα με συναντήσεις αύριο, όπως πρέπει, γιατί σήμερα έτρεχα. Πέρασα για μια καλησπέρα

M-meggie είπε...

Takiz το ταλέντο δεν το έχω. Έχω όμως ό,τι έχεις και εσύ. Λέξεις ψυχής.
Σε ευχαριστώ.
Και πάλι την καλημέρα μου

Μαριάννά μου και σένα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και όχι μόνο. Ήσουν για μένα η έναρξή μου.

Ιφιγένεια τι όμορφο αυτό που είπες: σε απευθείας μετάδοση από την καρδιά.
Σε ευχαριστώ λοιπόν έτσι.

Ανέμου σκορπίσματα λέω απλώς ό,τι νιώθω όταν σε διαβάζω.

Βροχούλα μου και χαραμάδα να ανοίξει καλό είναι.

Αλικάκη δίκιο έχεις να είσαι επιφυλακτική με τους επιδέξιου της πένας, άλλωστε και εγώ είμαι. Για τους επιδέξιους στο χειρισμό της ψυχής μίλησα εγώ που μπορούν επίσης να την αποτυπώσουν με λόγια.
Να είσαι καλά.

Synea δίνεις ρέστα και το ξέρεις γι'αυτό δεν σε ανέφερα. (χαχα)
Πολύ καλόοοο.

Freedula σε συνάντησα όταν έπρεπε.

sealike2 είπε...

Καλησπέρα νότα, το φάρμακο είναι στο μυαλό μας και το "φαρμάκι" στη γλώσσα μας.Να είσαι καλά!!

M-meggie είπε...

sealike2 αυτό είναι αξίωμα.
Καλό σου βράδυ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Νοτα! Έχεις πρόσκληση σε blogoπαιχνίδι.. Αν βέβαια θες!
Την καλημέρα μου! :))

Κούκος είπε...

Νότα
να σε έχει η ζωή καλά, γιατί με τα γραφόμενά σου, λυτρώνεις και εξαγνίζεις, ανακουφίζεις και ξαστερώνεις.

M-meggie είπε...

Ανεμοσκορπίσματα το έχω δει ήδη. Σε ευχαριστώ και βεβαίως θέλω και το βιβλίο με περιμένει ήδη δίπλα στο γραφείο μου, στο σπίτι. Δεν θυμάμαι μόνο αν έχει τον αριθμό της σελίδας που ζητά το παιχνίδι.

Κούκε απλά σε ευχαριστώ.