Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Ο Γλάρος μου ...


Μην φοβάστε. Αυτός δεν φοβάται.
Έχει ανοίξει τα φτερά και κάνει αυτό που γνωρίζει να κάνει, αυτό για το οποίο έχει γεννηθεί. ΠΕΤΑΕΙ.
Χαμηλά είναι η αλήθεια αλλά δεν του πάει και κάτι άλλο. Οι υψηλές και ασφαλείς πτήσεις είναι για άλλου είδους πουλιά.

Ο Γλάρος μου είναι του αφρού.
Μοναχικός, περήφανος, αθεράπευτα πεισματάρης στα δύσκολα.
Κι αν βρεθεί κατάρτι και ξαποστάσει για λίγο, γρήγορα θα συνεχίσει την πορεία του.
Και όπου τον βγάλει ή όσο αντέξει με τις φτερούγες βρεγμένες και βαριές από της θάλασσας τη ζήλια που με κάθε κύμα της θέλει να τον φτάσει.

Μην μου τον ματιάσετε. Επειδή είναι γλάρος δεν σας φταίει.
Μπορείτε να του μοιάσετε.
Διαφορετικά, κλείστε τα μάτια και κρατήστε τον σαν εικόνα.
Κακία δεν κρατάει.

13 σχόλια:

Alkmini είπε...

aa ο Ιωναθαν ειναι. τον γνωρισα τον γλυκουλη μου. μα τι ομορφα πουλια οι γλαροι!
καλημερες και φιλακια.
(και βγαλε την λεκτικη επαληθευση πλς.)

rain είπε...

Είναι απλά υπέροχος..Καλη βδομαδούλα να έχεις..

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
Τό πέταγμα κορίτσι μου μετράει.
Θές του γλάρου,
θές του αετού.
θές της ψυχής,
θές του διαβατάρικου πουλιού
το ίδιο κάνει.
Πιάσε το ύψος σου
ΕΣΥ
και μη φοβάσαι
τη ζηλιάρα θάλασσα,
της ζωής μας μοιάζει !!!

http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Δεν μ' αρέσουν οι χαμηλές πτήσεις, έχουν μια ασφάλεια που δεν μου πάει. Μα απόψε το είδα λίγο αλλιώς. Με τα δικά σου μάτια και μου άρεσε.

Καλό μας βράδυ, περιμένω

M-meggie είπε...

Αλικάκη μου ο Ιωνάθαν για σένα κάτι άλλο για μένα. Γλάροι σε χαμηλές πτήσεις.
Καληνύχτα σου (και επιτέλους τα κατάφερα, την έβγαλα την λεκτική επαλήθευση).

βροχούλα μου όπως το λες. "απλά υπέροχος".
Και σε σένα καλή εβδομάδα

Ισμήνη το πέταγμα μετράει. Συμφωνώ και η ζηλιάρα ζωή μας ορίζει τελικά και το ύψος του.
Καλό βράδυ

freedula αφού το είδες αλλιώς κατάλαβες.
Θα τα πούμε σύντομα
Καληνύχτα

melisoula είπε...

Eίναι υπέροχος.
Έτσι, όπως τον είδα με τα δικά σου μάτια νομίζω του μοιάζω λίγο....νιώθω λίγο βαριές τις φτερούγες μου! Θέλω να πετάξω ψηλά, αλλά κάτι με κρατάει σε χαμηλή πτήση.
Τα ξαναλέμε

M-meggie είπε...

melisoula για να πετάξεις ψηλά πρέπει πρώτα να τα καταφέρεις στα χαμηλά. Έτσι έμαθα εγώ.
Θα τα λέμε
Καλό σου βράδυ.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υπέροχο πλάσμα, μαθημένο να προσαρμόζεται, αλλά και τόσο ανεξάρτητο!
Την καλημέρα μου! :))

tdjm είπε...

αχ τι ωραίο αυτο που είπες στην Ισμήνη...
το πέταγμα μετράει και η ζηλιάρα η ζωή μας καθορίζει τελικά το ύψος του...

Ανθρωπος για μένα , σοφός αυτός που μπορεί ,ναι ονειρεύεται και να προσπαθεί ,αλλά που ξέρει και αποδέχεται και το κάνει κτήμα του ,πως όλα δεν είναι στο πέταγμα μας μπορετά ....πως η ζωή...χαράζει το ύψος και το άνοιγμα των φτερών μας...

Καλη εβδομάδα

Ιφιγένεια είπε...

Ο γλάρος σου , πάνω απ' όλα , είναι ελέυθερος !! Αυτό μετράει !!

andreas athanasopoulos είπε...

o glaros soy elpizv pantote eley8eros na einai....kapote kapoios moy eipe oti an8rwpos xwris fantasia einai an8rwpos xwris skepsh....xwris kardia!!!

Ναταλία είπε...

"Zηλεύω τα πουλιά
γιατί έχουνε φτερά
κι αλλάζουν πολιτείες κάθε τόσο..."

M-meggie είπε...

Ανεμοσκορπίσματα την καλησπέρα μου.
Όπως πάντα, απολύτως εύστοχος.

tdjm καλή εβδομάδα και σε σένα. Ακριβώς αυτό που πιστεύεις και εσύ ήθελα να πω στην Ισμήνη. Η ζωή μάς κανονίζει το πέταγμα. Η ζωή – πεπρωμένο μας.

Η ελευθερία κοστίζει Ιφιγένεια, σε όποια μορφή της. Πανάκριβη είναι η ελευθερία του μυαλού.
Την καληνύχτα μου

Αντάρτη καλώς ήρθες.
Αυτός ο κάποιος που είπε αυτό θα ήταν ελεύθερος και άνθρωπος. Μην τον χάσεις. Σπανίζουν κατά τη γνώμη μου

Ναταλία μου ζηλεύω τους ανθρώπους που μπορούν να γράψουν όπως εσύ. Με την νόηση της καρδιάς.
Καλό σου βράδυ