Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Αγαπητέ Δάσκαλε,


Έχω μια ανόητη ερώτηση για σένα. Ξέρω, ξέρω έχεις απαγορεύσει τα ανόητα αλλά ο καθείς με τις δυνάμεις του και εγώ λοιπόν με την δική μου ανοησία.
Γιατί κυρ - δάσκαλε με έμαθες να λέω: «γιατί»; Το σκέφτηκες καλά; Εκτιμάς πως με δίδαξες σωστά; Πολύ καλά. Απάντησέ μου τότε.
ΓΙΑΤΙ να ρωτάω ΓΙΑΤΙ;
ΓΙΑΤΙ συμβαίνει τούτο και όχι το άλλο;
ΓΙΑΤΙ μου είπαν όχι και δεν μου είπαν ναι;
ΓΙΑΤΙ νιώθω έτσι και όχι κάπως αλλιώς;
ΓΙΑΤΙ με αγαπάνε και δεν με μισούν;
ΓΙΑΤΙ αντέχω και δεν παραδίνομαι;
ΓΙΑΤΙ ενδιαφέρονται και δεν αδιαφορούν;
ΓΙΑΤΙ σκέφτομαι και δεν κοιμάμαι;
ΓΙΑΤΙ φοβάμαι και δεν τολμώ;
ΓΙΑΤΙ προσπαθώ και δεν εγκαταλείπω;
ΓΙΑΤΙ όλου του κόσμου μου το νόημα είναι στο ΔΙΟΤΙ;

Μάλλον Δάσκαλε πολύ με ζόρισες για να σε ρωτάω τώρα, το γιατί.

Με εκτίμηση, (διότι παρόλα αυτά σε εκτιμώ πολύ)

ΝΟΤΑ

10 σχόλια:

tdjm είπε...

Tι ωραία που το έθεσες...

Ολου του κόσμου το νόημα είναι στο ΔΙΟΤΙ....

Η ζωή μας λοιπόν ,πρέπει να διέπεται πάντα από ένα διότι, όσο μονότονο και κουραστικό ακούγεται.
Κι αυτό ,νομίζω, ΔΙΟΤΙ ο καθένας από εμάς αποτελεί οντότητα μοναδική και ανεπανάληπτη .Ενας είσαι εσύ κι αλλιώς τα βλέπεις και εγώ μια είμαι αλλά αλλιώς τα αντιλαμβάνομαι όλα..Κι αν δεν έρθει αυτό το ΔΙΟΤΙ ποτέ δεν θα συναντηθούμε...και η μοναξιά δεν αντέχεται...ΔΙΟΤΙ (χαχαχα) ...μοναδικοί επιθυμούμε να ειμαστε και είμαστε (η φύση βλέπεις) , το μόνοι όμως...δεν το μπορούμε και δεν το θέλουμε....
ΔΙΟΤΙ λοιπόν...και πάλι ΔΙΟΤΙ....

rain είπε...

ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να σου απαντήσω?..

Ανώνυμος είπε...

Γιατί μου βάζεις δύσκολα?
Λοιπόν πιστεύω πως το γιατί, είναι συνώνυμο με την ανθρωπότητα. Ρωτάς γιατί, επειδή είσαι άνθρωπος και η περιέργεια είναι στη φύση σου....
κάθε καινούριο διότι, θα διαδέχεται, ένα επόμενο γιατί.. επειδή η γνώση δεν έχει κορεσμό.
Φιλί γλυκό

Κούκος είπε...

Γιατί ......

roadartist είπε...

αχ..ΓΙΑΤΙ εχεις τόσο δίκιο??

M-meggie είπε...

tdjm αν εγώ το έθεσα ωραία εσύ το ανέλυσες υπέροχα και επίσης αυτή η ανάλυση ταιριάζει απόλυτα στην μοναδικότητα της δικής μου σκέψης.

βροχούλα να ένα ακόμα γιατί; Κουβάρι από "γιατί" τελικώς είμαστε.

Νεφέλη μου .."επειδή η γνώση δεν έχει κορεσμό" και πόσο μάλλον η επιθυμία αυτογνωσίας.

Κούκος (μόνος ή μονός) γιατί;

roadartist .. επειδή είναι στο γραμμένο το αέναο "γιατί".

Καλή μας νύχτα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το γιατί είναι η αρχή του νήματος... Το πως είναι η απάντηση. Απάντηση μπορεί κανείς να πάρει από τον οποιοδήποτε, αν όμως δεν τον καλύψει, τότε δεν είναι η απάντηση που ζητάει. Ζητάει ο καθένας μας λοιπόν, μία απάντηση, που να τον καλύπτει. Μια απάντηση, που τελικά μόνο ο ίδιος θα κρίνει αν είναι σωστή, μόνο ο ίδιος μπορεί να την δώσει.
Στα κουβάρια του "είναι", ζει μια Θεά. Η αγάπη! Η βαθύτερη ανάγκη μας να είμαστε κοινωνοί και δημιουργικοί. Να μοιραζόμαστε και να ονειρευόμαστε... Όταν άυτά δε συμβαίνουν , όταν δεν υπάρχει συμετοχή, αποδοχή, μοίρασμα, η ψυχή αρρωσταίνει...
Υπάρχει κι ο νους... Ο νους πάνω από όλα είναι μαθητής. Αν μάθει να κάνει σωστά τις ερωτήσεις, και να συνθέτει τα δεδομένα που συλλέγει, τότε θα δώσει και τις σωστές απαντήσεις... Ο νους, οφείλει να μάθει να ακούει την ψυχή. Να νιώθει τις ανάγκες της, και να βάζει στη σειρά τα νήματα ως σαΐτα αργαλειού. Να οριοθετήσει τις προτεραιότηττές του σύμφωνα με τον τρόπο που να διασφαλίζεται η αρμονία. Για να τα μάθει αυτά ο νους, χρειάζεται εκπαίδευση, όχι στο "τι να κάνει", μα στο "πως". Να μάθει δηλαδή να σκέφτεται πάνω από τη σκϊά του φόβου, δίχως προκατάληψη, δίχως να προδίδει την ψυχή του... Να μάθει να διαλέγει τα σωστά κομμάτια του παζλ, απορρίπτοντας το ψεύτικο και τον εξαναγκασμό.Μόνο έτσι, οι σωστές απαντήσεις θα έρθουνε! :))
Την καλημέρα μου!

marianaonice είπε...

Δεύτερη φύση του σκεπτόμενου ανθρώπου το "γιατί" Νότα μου! Δεν ξέρω αν θα είμαστε καλλίτερα χωρίς να ρωτάμε! Και δεν ξέρω γιατί ρωτάμε αφού δεν παίρνουμε ποτέ απάντηση στα ερωτήματά μας;
Όμως δεν γίνεται αλλοιώς!!
Καλή σου μέρα.

sealike2 είπε...

Γιατί??Ο προβληματισμός που χτυπάει κάποτε την πόρτα όλων μας!!Οι απαντήσεις συνθέτουν την πλοκή στο πατάμι της ζωής όπου όλοι είμαστε πρωταγωνιστές. Αυτές, απομένουν ως "φυλαχτό" στις επόμενες ερωτήσεις μας...Καλή συνέχεια!!

M-meggie είπε...

Ανεμοσκορπίσματα μια άρρωστη ψυχή όμως πως να την ακούσει ο νους;

Μαριάννα μου γιατί να μην γίνεται αλλιώς όμως; Αν πάψουμε τα γιατί μπορεί να πάψουν και αυτά να μας τυρρανάνε.

sealike2 ερωτήσεις - απαντήσεις μέχρι να φτάσουμε στην θάλασσα γιατί δεν έχει γυρισμό το ποτάμι που λέγεται ζωή. Ποιός έχει άραγε τόσο κουράγιο;