Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016

Σχέδια ....

Μου φαίνεται περίεργο αλλά έτσι ξαφνικά έπιασα τον εαυτόν μου να κάνει σχέδια!! Δεν ξέρω πως προέκυψε κάτι τέτοιο διότι η αλήθεια είναι πως σχέδια "ιδιωτικά", δηλαδή που να αφορούν αποκλειστικά εμένα σπάνια έκανα. Είναι αξιοσημείωτο λοιπόν και αξίζει να περιγραφεί.

Κοιτάζοντας τυχαία προχθές ένα τουριστικό βίντεο, μαγεύτηκα από την Μήλο! Τι νησί Θεέ μου!! Προφανώς το βίντεο ήταν εξαιρετικό και σαν προσπάθεια διαφήμισης πολύ πετυχημένη και κάπως έτσι, τυχαία και εντελώς αυθόρμητα, γεννήθηκε η επιθυμία να πάω σ αυτό τον υπέροχο τόπο. Άλλη μια φορά από φωτογραφίες σ ένα περιοδικό παραδόθηκα στη "Τοσκάνη", αλλά τότε φρόντισα στα σχέδια να περιλάβω κι άλλους. Αυτή τη φορά όμως όχι, αυτό το ταξίδι θα είναι μόνο για μένα, κάτι σαν ... βραβείο που δεν μου έδωσε κανείς και αναγκαστικά πλέον πρέπει εγώ να το δώσω σε μένα. Δεν βιάζομαι για τον χρόνο του αλλά ξέρω πως την Μήλο θα την βρω και με τέτοιο τρόπο που να απολαύσω το φως του Αιγαίου χωρίς σκιές, "άδικα" βάρη.

Ελπίζω ο Θεός να μην γελάει τώρα ... κατά πως λένε, όταν οι άνθρωποι σχεδιάζουν.

(άλλα σχέδια ... άλλη φορά)
Δημοσίευση σχολίου