Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Η βόλτα στο "φαίνεται"!

Το παρελθόν είναι δικό μας .. και το κάνουμε όχι ακριβώς ό,τι θέλουμε, μιας και ό,τι έχει συμβεί ήδη είναι μη αναστρέψιμο, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να το διαχειριστούμε κατά βούληση.
Μεγάλο πράγμα η "ελεύθερη βούληση" κι εγώ έχω αποφασίσει όσο μου είναι μπορετό να είμαι ελεύθερη σ'αυτή την ... βούληση του παρελθόντος ΜΟΥ.
Πως δοκιμάζει κάποιος την θερμοκρασία του νερού όταν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει, έ κάπως έτσι το αντιμετωπίζω κι εγώ. Λίγο - λίγο το δαχτυλάκι, μην τσουρουφλιστώ, μην παγώσω. Αυτοάμυνα και επιβίωση!
Το παρελθόν άλλωστε έχει περάσει, συχνά το νιώθω και τερματισμένο. Ο απόηχός του οφείλει να είναι χαμηλής έντασης για να μην επισκιάζει το παρών, ακόμα κι όταν το παρών είναι ουσιαστικά "μουχλιασμένο". Τυπικά φυσικά παραμένει "ως φαίνεται".

Αύριο λοιπόν πάω βόλτα στο "φαίνεται"!

(ευτυχώς που κανείς δεν διαβάζει τούτο το ημερολόγιο της .. ασάφειας ... χιχιχι)

Δεν υπάρχουν σχόλια: