Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Τι μας συμβαίνει;;;

Ο χρόνος μου λίγος. Πολλή δουλειά, πολλές υποχρεώσεις, όπως όλων μας φαντάζομαι. Η επιθυμία μου όμως είναι να μην αφήσω τη "νοτα" μου. Μου πρόσφερε πολλά, όσα δεν φανταζόμουν όταν την ξεκινούσα και στην πορεία ομολογουμένως η "ΜΕΤΑΒΑΣΗ", μου έγινε συντροφιά πολύτιμη, ακόμα και όταν δεν έγραφα τίποτα. Μόνο και μόνο που διάβαζα των άλλων τα αποθέματα, που μπορούσα να τα σχολιάσω με ταυτότητα, έστω και μη πραγματική, που γνώριζα χαρές, πίκρες, πόνους, προβληματισμούς, ιστορίες, ευχές. Που συναντούσα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ.
Προσπαθώ λοιπόν νάμαι εδώ, μαζί σας, με παλιούς γνώριμους και με καινούργιους. Με όσους μπορώ, όσο πιο συχνά μπορώ. Να ρίχνω ματιές μέσα σας και να αφήνω να κάνετε το ίδιο σε μένα.
Μόνο να, κάτι μου φαίνεται συμβαίνει. Πάω σε blog που πήγαινα ελεύθερα και με ειδοποιούν πως τα σχόλιά μου θα ελεγχθούν από τον ιδιοκτήτη ή πως για να τα διαβάσω θα πρέπει να έχω πρόσκληση από τον οικοδεσπότη ή πως το περιεχόμενο κάποιων σπιτιών μπορεί να με ενοχλήσει κ.λπ.
Τι είναι όλα αυτά;;;
Τι μας συμβαίνει;;;
Κανόνες, περιορισμοί, προειδοποιήσεις!!!
Ακόμα κι εδώ;;;
Γιατί;;;
Γιατί;;;

Δεν ξέρω. Δεν θέλω να υποθέσω. Δεν θέλω να απαντήσω.
Θέλω να αφεθούμε σε ό,τι προσφέρει αυτή η επικοινωνία και μόνοι μας να επιλέξουμε τι μας ταιριάζει και πως μας ταιριάζει. Να αφήσουμε δε, όσους άλλους και με όποιους άλλους τρόπους διαλέξουν αυτοί να κάνουν το ίδιο. Εδώ δεν είμαστε για να διδάξουμε ή για να προφυλάξουμε ή για να επιβεβαιώσουμε ή για να επιβεβαιωθούμε. Είμαστε για να είμαστε απλά εμείς. Τίποτα άλλο.

Γνώμη μου...

55 σχόλια:

rain είπε...

Κλεινόμαστε νότα μου..
Κλείνουμε τις πόρτες και τα παράθυρα μη μπούνε τα μπερδέματα..
Εχει και ψύχρα...και βροχούλα..
Τι να πω..
Αβυσσος η ψυχή των ανθρώπων..
Καλό σου βράδυ γλυκιά μου

. είπε...

Νότα μου, είμαι από αυτούς που πολύ πρόσφατα "έβαλα έλεγχο" στα σχόλιά μου.Το σίγουρο είναι, όχι γιατί φοβάμαι την αντιπαράθεση. Αντιθέτως.Αυτή με εξιτάρει και κάνει τον διάλογο να έχει ενδιαφέρον.
"Κλείδωσα" ένα μπλογκκαι μάλιστα το πρώτο και αγαπημένο μου εξ αιτίας κακεντρεχών ανώνυμων σχολίων(και όχι μόνο...). Δεν θα ήθελα να ξανασυμβεί το ίδιο στην "ανασαιμιά"μου και έλαβα τα μέτρα μου να τη προφυλάξω. Πιστεύω καλή μου Νότα ότι ο καθένας που το κάνει(αυτό τουλάχιστον με τα σχόλια, για τα άλλα δε ξέρω...)κάποιον λόγο θα έχει.

Μεγάλωσα σε μια εποχή που οι πόρτες και τα παράθυρα έμεναν μέρα νύχτα ανοιχτά. Μια εποχή που νοσταλγώ πολυ.
Αυτό που τώρα με τρομάζει και με θλίβει αφάνταστα είναι ότι αρχίσαμε να κλειδώνουμε εκτός από τα πορτοπαράθυρα και τις ψυχές μας. Αυτό δεν ξέρω αν καταφέρω να το ξεπεράσω ποτέ. Αλλά...αλλά!!

αντωνης είπε...

Ετσι ακριβως Νοτα. Ειμαστε για να ειμαστε απλα εμεις!!!

Καλο σου βραδυ!

*Παντως το ποστ σου αυτο ειχε μια ευχαριστη εκπληξη. Το οτι η ανασαιμια ειναι η ανασα του βορρα. Ωραιο νεο!!!

:)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ομορφα που θα ηταν να ειμαστε "απλα" εμεις μα νομιζω πως στη ζωη οι περισσοτεροι παιρνουμε προφυλαξεις απο τους κινδυνους...καπως ετσι εφτασε κι εδω ενας η' και πολλοι κινδυνοι και καποιοι νιωσαν πως πρεπει να προφυλαχτουν...
εγω συνεχιζω να μην κραταω ομπρελα...και ποιος ξερει ισως τελικα να αγαπηθω απο την βροχη...
νεραιδενια φιλια...εσυ μεινε "απλα" εσυ νοτα μου και...

Ιάκωβος είπε...

συμφωνώ! αλλά όπως ξέρουμε και οι 2 σκότος και βόρβορος πάντα θα υπάρχει. "ιστορικά αποδεδειγμένο" ;).
σ' εχω στα λινκ μου, ωραίο μπλογκ!
χαιρετισματα απο Ελσίνκι,
Ιάκωβος

jacki είπε...

Συμφωνώ απόλυτα. Εϊμαστε για να είμαστε εμείς. Λογοκρισία παντού. Κρυβόμαστε πίσω από τον εαυτό μας...τι μας τρομάζει; Τι δικό μας τους τρόμαξε;
Καληνύχτα νότα μου..

tdjm είπε...

Nα δεις πώς το λέει ο Ρέμος το τραγουδάκι???

Έχω μάθει να κοιμάμαι,
με την πόρτα ανοιχτή.
Δε φοβήθηκα ποτέ μου,
και θ'ανοίξω άγγελέ μου
τη χρυσή σου φυλακή.
Κοίτα εσύ να με προσέχεις
κι ασ'την πόρτα ανοιχτή,
δεν αλλάζω πια το δρόμο
κι έχω πει στον ταχυδρόμο
πως θα μείνουμε μαζί

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συμπληρώσω κάτι άλλο!!

ενας ανοητος αντρας είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα

ξερεις τι γινεται?
και εδω κουβαλαμε
τους εαυτους μας ...

εστω και ανωνυμα
το γαιδουρι θα ειναι γαιδουρι...
δεν θα σεβαστει τον χωρο του αλλου
και θα πει τα δικα του
-αναγκη λοιπον για μοντερασι που λενε-
δεν θα αφησω στο σπιτι μου,οπως ολοι νοιωθουμε τα μπλογκ μας,
καποιον να προσβαλλει εμενα ή τους επισκεπτες μου ..

εστω και ανωνυμα
ο πουριτανος ειναι πουριτανος
α!!! ειδα σαρκα ...κολαστηκα ...
διαβασα κατι διαφορετικο
στην φωτια ..στο πυρ το εξωτερον..
ξεφτιλα του κερατα...

εχει παντα την δυνατοτητα να μην ερχεται αν δεν του ταιριαζει η αισθητικη μου ,η αποψη μου οτιδηποτε ...
αυτοκλητους σωτηρες δεν χρειαζομαστε
και μαλιστα ουσιαστικα ανωνυμους

απ'οτι καταλαβαινω
η ανωνυμια δεν μας ελευθερωνει πραγματικα
να μην σου πω οτι μας δινει την δυνατοτητα να βγαζουμε τα χειροτερα
μας ...

μην σπαταλας λοιπον τον λιγο ελευθερο σου καιρο -που λες-
προσπαθωντας να καταλαβεις
προχωρα ..
κανε αυτο που θελεις εσυ
κι αν νοιωσεις οτι στεναχωριεσαι απο διαφορους ...ανωνυμους
ή ψευδωνυμους
πραξε τα δεοντα

νασαι καλα ...

gregory είπε...

θα υπαρχη παντα σκοταδισμος...απλα ολοιμας νομιζουμε οτι ειμαστε ελευθεροι...μεγαλωσανε λιγο οι αλυσιδες μας...

Ανώνυμος είπε...

νότα όλα αυτά που περιγράφεις
είναι σημάδια των καιρών
Κυκλοφορεί πολύ υποκρισία
σνομπισμός ανειλικρίνεια
όρισμένοι μαλιστα έχουν καβαλήσει
για τα καλά το καλάμι
ας πορευτεί ο καθένας όπως
του αξίζει
Οι ιδέες ζητούν αέρα για να αναπνεύσουν

σε παρακολουθώ σχεδόν πάντα
γιατί απλά θαυμάζω την καθαρότητά σου

φιλιά πολλά γλυκειά μου

M-meggie είπε...

Βροχούλα μου καλώς ήρθες.
Ναι κλεινόμαστε. Άβυσσος η ψυχή μας, όλων μας αλλά να μωρέ, αν κι εδώ δεν μπορούμε να αφεθούμε λιγουλάκι, να ξεφύγουμε τότε ... ας μείνουμε κλειδαμπαρωμένοι μη και κάποιοι το καταφέρουν. Έτσι κι αλλιώς δεν θα πάρουν τη δική μας ... λευτεριά.
Καληνύχτα βροχούλα μου

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου καλησπέρα
Το πρόσεξα πως αποφάσισες πρόσφατα να κάνεις έλεγχο. Δεν ήξερα για το πρώτο σου blog. Για να ξεκαθαρίσω κάτι λέω πως εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί αυτό, μπορώ να ... ελέγχομαι από όποιον διαβάζω και ακόμα μπορώ να έχω διαφορετική άποψη και να τη λέω, όπως επίσης και να δέχομαι ό,τι διαφορετικό καταλαβαίνω ή ακόμα και δεν.
Αυτό που δεν μπορώ είναι ακόμα κι εδώ, ακόμα και στην ανωνυμία του blogging να νοιώθω τους γύρω μου ή εμένα σε ... φυλακή.
Ούτε κι εγώ ξέρω αν θα καταλάβω ποτέ, πόσο μάλλον να ξεπεράσω τις φυλακισμένες ψυχές.
Καλή σου νύχτα κι ελπίζω να μην σε έκανα να αισθανθείς άσχημα. Δεν ήταν η πρόθεσή μου. Το μόνο που ήθελα να ΜΑΣ φωνάξω, σε όλους μας ήταν να ... αφεθούμε σε αυτό ακριβώς που είμαστε.

M-meggie είπε...

Αντώνη μου χαίρομαι που συμφωνείς. Δεν περίμενα αλλιώς από σένα βέβαια.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

ναϊαδα μου καλησπέρα και σε σένα.
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι από τι απειλούμαστε ή ποιους και πως μπορούμε να απειλήσουμε μέσω των blogs. (Βεβαίως μιλάω για τα άσημα - απλά blogs και όχι αυτά που θεωρούν πως επιτελούν σπουδαίο έργο προς το κοινωνικό σύνολο).

Χωρίς ομπρέλα κι εγώ, κι αν ... βραχώ, ο βρεγμένος τη βροχή δεν την φοβάται.
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

Ιάκωβε ακριβώς. Σκότος και βόρβορος πάντα θα υπάρχει αλλά ακόμα κι εδώ μωρέ;;;
Έλεος.
Την καληνύχτα μου από ... Ελλάδα.
(ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια περί της ... οικίας μου. ευπρόσδεκτος πάντα)

αντωνης είπε...

Νοτα, αν μου επιτρεπεις.

χαχαχαχαχαχα, υπαρχουν και blogs με τι; Σπουδαιο εργο προς το κοινωνικο συνολο; χαχαχαχαχα

φοβερη ατακα, να εισαι καλα!

Καλο βραδυ!
:)

M-meggie είπε...

Σιωπή μου ό,τι κι αν μας τρομάζει, ό,τι κι αν τους τρομάζει υπάρχει τρόπος να ξορκίσουμε τα πάντα. Γράφοντας τη σιωπή μας, διαβάζοντας τη σιωπή τους. Έστω μόνο εδώ, στη blogοζωή μας.
Καλό σου βράδυ.

M-meggie είπε...

Όχι ξανθούλα μου, δεν χρειάζεται τίποτα απολύτως.
Σε ευχαριστώ
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

(ανόητε) άντρα σε όλα σου έχεις δίκιο, σε ένα όμως μεγαλύτερο: η ανωνυμία βγάζει τα χειρότερά μας.

Δεν θα σπαταλιέμαι ...

Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

χαχαχα αντώνη μου γελάμε μαζί.
πως μου ήρθε και έγραψα κάτι τέτοιο;;
χαχαχα
άντε καληνύχτα μας

M-meggie είπε...

gregory καλησπέρα
Μεγαλώσανε λίγο οι αλυσίδες μας και τις τυλίξαμε φούρλες στο λαιμό μας.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ελένη μου μεγάλη η αλήθεια σου.
Όπως μας αξίζει πορευόμαστε ακόμα κι όταν κάνουμε πως δεν το ξέρουμε.
Η εκτίμηση είναι αμοιβαία και το ξέρεις.
Καλό σου ξημέρωμα πλέον.

marianaonice είπε...

Το είδα @νότα μου! Κλειδώνουμε σιγά σιγά και τα @μπλογκόσπιτά μας! Όπως κλειδώσαμε και τις αληθινές πόρτες μας! Άλλοι ξεκινούν από την απαγόρευση των ανώνυμων σχολίων, άλλοι από τον έλεγχο του ιδιοκτήτη σε όλα τα σχόλια και άλλοι, ναι βάζουν πρόσκληση!
Ο καθένας έχει το λόγο του πιστεύω και είναι σεβαστός!
Όμως εγώ όπως και εσύ θέλω εδώ μέσα να έχω ολάνοιχτες τις @πόρτες μου και να επικοινωνώ με όλο τον κόσμο, έτσι όπως δεν θα μπορούσα να το κάνω στην πραγματική μου ζωή! Αυτό έψαχνα και αυτό βρήκα εδώ!
Και δεν το χάνω με τίποτε!! Και με όσους κινδύνους να με παραμονεύουν... το προτιμώ!!
Καλό ξημέρωμα @φίλη μου!!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Κι εδω "ρολοι"; Αυτο δεν το δεχομαι. Εχω την αισθηση οτι αν οχι ολοι, τουλαχιστον καποιοι, μεσα απο τις λεξεις εξωτερικευουν κατι απο τον εαυτο τους. Αλλα περιορισμους και στους αναγνωστες παει πολυ...
"Αχ να αφησω πια τις πορτες μου ανοιχτες για να μπουν τα χρωματα κι οι μουσικες..."

Καλο ξημερωμα!
Εύα...
(επωνυμα!)

Ανώνυμος είπε...

Τελικά είμαστε τόσο λίγοι για να προσφέρουμε. Οπου κι όπως κι αν είμαστε το μόνο που προσπαθούμε είναι να πάρουμε. Τους τελευταίους μήνες έχασα κι έδιωξα με τον τρόπο μου πολλούς e-φίλους. Δεν ξέρω πόσα λάθη έχω κάνει αλλά πραγματικά δεν το μετάνιωσα. Δεν υπάρχει αγγελικός κόσμος. Οι περισσότεροι προσπαθούν όχι να χτίσουν σχέσεις και να πάρουν συναίσθημα, αλλά να κερδίσουν άλλα, κατ εμέ μίζερα και μικρά, όπως κι εκεί έξω. Τίποτα δεν μπορούμε να κρατήσουμε αυθεντικό, κι όσο περνάει ο καιρός το νιώθω έντονα. Ομως...

υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που ο χρόνος από μόνος τους, τους θρονιάζει στην ψυχή σου και για εκείνους αυτή την επαφή δεν αξίζει να την χάσουμε με τίποτα.

Μεγάλη αγκαλιά

Takiz είπε...

το μπλοκ ανήκει στους σχολιαστές σου και μόνο ....όσο τούς περιορίζεις τόσο θα περιορίζεσαι και εσύ......

ενας ανοητος αντρας είπε...

νοτα μου να το συνεχισω ?

ρωταω...
μου απαντας ναι ...
και προχωραω...

σχολιο στο σχολιο ...
διαφωνω απολυτα με τον τον takiz
το μπλογκ ανηκει στον ιδιοκτητη του ολοι οι αλλοι ειμαστε απλα καλεσμενοι του
αυτη ειναι μια αρχη που δεν πρεπει να ξεχναμε ολοι εμεις οι επισκεπτες ...

δεν λεω να του χαιδευουμε τα αυτια υπαρχει τεραστια διαφορα ....

διαλεγουμε που παμε με τους ορους του οικοδεσποτη ...
αν διαφωνουμε ...
παμε παρακατω...
καπου που θα ταιριαξουμε καλυτερα

ζηταω προκαταβολικα συγνωμη για την αυθαιρεσια μου ...

νασαι καλα

Ιάκωβος είπε...

teleytaia vlepw polles episkepseis sas sto tapeino mou blog! kai eipa na antapodwsw. pws paei?
filia apo Helsinki

Κούκος είπε...

Μεγαλώνουμε (και εδώ). Και ακολουθούμε τη πεπατημένη (και εδώ). Γινόμαστε πιο συντηριτικοί (και εδώ).
Τελικά τι είναι τα μπλογκς; Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω...

. είπε...

'Οχι Νότα μου! Η αλήθεια δε με φέρνει ποτέ σε δύσκολη θέση. Η ειλικρίνεια αντιμετωπίζεται με ειλικρίνεια και είμαι σίγουρη ότι ακόμη και αν δεν μπορείς να κατανοήσεις τη κίνησή μου ότι τη σέβεσαι. 'Οπως και γω σέβομαι απόλυτα την άποψή σου και ίσως αν έκανες την ανάρτηση αυτή λίγους μήνες πριν, να συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου, αφού ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό με σένα είχα και γω μέχρι που οι καταστάσεις με ανάγκασαν να λειτουργήσω στα σχόλια όπως λειτούργησα.
Οι δειλοί αόρατοι "εχθροί" είναι οι πιο δύσκολα αντιμετωπίσιμοι και νομίζω ότι αυτό το ξέρεις ήδη πάρα πολύ καλά.

'Εχεις την καλημέρα μου,την αγάπη μου και τον αμέριστο σεβασμό μου στις ειλικρινείς σου καταθέσεις ψυχής και σκέψης, που κάνεις σε αυτό εδώ το μπλογκάκι.

Takiz είπε...

@ενας ανοητος αντρας

Προφανώς φίλε μου μπορεί να μην έγινα κατανοητός…

Κανείς δεν αμφισβητεί το θέμα ιδιοκτησίας του μπλοκ..
Αλλά πραγματικά διαπιστώνω σε αυτήν την γειτονιά των μπλοκ, έναν αγώνα αγωνιάς από κάποιους να κερδίσουν καθημερινά περισσότερα σχόλια παύλα περισσότερη δημοσιότητα.
Αποτέλεσμα κάποιοι όπως αναφέρεις χαϊδεύουν τα αυτάκια ή και ακόμα μπαίνουν στην διαδικασία να γράψουν κάποιο σχόλιο από υποχρέωση και μόνο.

Αναφέροντας ότι "το μπλοκ ανήκει στους σχολιαστές του"(ειρωνικό σχόλιο) θα ήθελα να επισημάνω λοιπόν ότι εμείς έχουμε το σθένος να αποφασίσουμε για το αν θα καθίσουμε να αναγνώσουμε το άρθρο, να σχολιάσουμε και γενικά να ασχοληθούμε με αυτό που μας παρουσιάσει το κάθε μπλοκ και όχι η τάση «διασημότητας και οχι ποιότητας» που διακατέχει μερικούς και αυτό είναι πολύ προφανές….

Ελπίζω φίλε μου να έγινα κατανοητός…

Συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου Νότα μου.

Κυριάκος Σάμιος είπε...

...οταν η αλήθεια ξεμιτύσει από την κρυψώνα αραγε πόσα ζευγάρια μάτια θα αντέξουν την ..λάμψη της;;; .. Τι μας συμβαίνει;; Πολλά τα σενάρια!!! Απλά ισως χρειάζεται να δώσουμε λόγο και χώρο στις αισθήσεις μας..οραση , ακοή . αφή , οσφρηση , γευση , .επιστροφή στην αρχική πηγή συγκίνησης...τι λές;;

Ανώνυμος είπε...

το παρατηρησα και εγω
νομιζα οτι οι βολτες σε αυτο το δρομο ειναι ελευθερες
εφαγα ομως πορτα
σκεφτηκα οτι καποιο θελουν αν φυλαξουν τα συναισθηματα τους
μακαρι να μπορουσα να τους πω πως δε θελω να τα κλεψω.

faraona είπε...

Τι να πω?
Δεν εχω τιποτα τετοιο στο μπλογκ κι ουτε προκειτε φυσικα!

τα φιλια μου

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου καλώς ήρθες.
Ναι, έχουμε την ίδια προτίμηση. Οι πόρτες ανοιχτές και τα πειράματα έχουν το ... ρίσκο τους.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ευάκι μου χαχα, τι ωραία που τα λες!!!
..."Αχ να αφησω πια τις πορτες μου ανοιχτες για να μπουν τα χρωματα κι οι μουσικες..."

Ας το κάνουμε με καλή διάθεση και θα δούμε τι θα προκύψει.
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

Freedula μου κατ'αρχήν η μεγάλη αγκαλιά είναι ευπρόσδεκτη (και ειδικά απόψε).
Μα και στο συμπέρασμά σου συμφωνώ και προσθέτω μόνο πως το πιο όμορφο είναι πως "θρονιάζονται" ακριβώς όπως το λες, από μόνοι τους. Τίποτα δεν τους υποχρεώνει να έρθουν, τίποτα δεν μας υποχρεώνει να τους δεχτούμε. Άνευ υποχρέωσης ...
Αυτό, εκεί έξω, δεν μπορεί να συμβεί.

Εδώ, λοιπόν, "θρονιάστηκες" εσύ σε μένα. Ευχαριστώ.

Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

takiz μου καλησπέρα
Φυσικά διάβασα και τα δύο σχόλιά σου. Νομίζω πως καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Και εγώ πιστεύω πως από τη στιγμή που ένα κείμενο ανεβαίνει σε κοινή θέα, παύει να είναι ιδιόκτητο. Μοιράζεται με τους αναγνώστες του. Στην ουσία πλέον είναι και δικό τους. Οπότε αν τους περιορίσουμε είναι ακριβώς σαν να περιορίζουμε εμάς. Από την άλλη, ως αναγνώστες πλέον, αν πάρουμε το "προσφερόμενο" και το ισοπεδώσουμε γιατί δεν μας ταιριάζει ο (ανόητος) άντρας έχει δίκιο να αναρωτιέται με ποιό δικαίωμα το κάνουμε μέσα στο σπίτι του άλλου, αφού πολύ εύκολα μπορούμε να μην διαβούμε την πόρτα του.
Αυτό είπα κι εγώ λοιπόν. Εδώ δεν είμαστε για να "αρπάξουμε" ό,τι δεν έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε στην έξω ζωή μας.
Είμαστε για να "εξαντλήσουμε" τα όποια αποθέματά μας ζητάνε έξοδο. Μόνο αυτό. Σε όποιους δεν αρέσουν, αλλού και με τις ευχές μας.

Όσο για το χώρο που ζητάς και συγγνώμη μάλιστα, έχω να πω, πως το ευχαριστήθηκα που τον χρησιμοποιήσες.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

(ανόητε) άντρα κι εσύ ζητάς συγγνώμη για το χώρο. Κακώς. Άλλωστε για να τον χρησιμοποιήσεις μάλλον νοιώθεις οικεία με την ... ιδιοκτήτριά του ε;;
Συμφωνώ μαζί σου ως προς το ότι μέσα στο σπίτι μου, εγώ βάζω τα όρια. Προτείνεις αυτό να γίνεται με όποιο τρόπο. Δεν θα διαφωνήσω και θα σεβαστώ όσους το έχουν ήδη κάνει. Μόνο να, θέλω να ελπίζω πως μπορώ και με άλλον τρόπο. Οι επισκέπτες μου να με σεβαστούν "οικειοθελώς". Αν όχι, αν το ρίσκο είναι μεγάλο και υπάρξει κίνδυνος για τη "νοτα" μου πολύ πιθανόν να αναγκαστώ να την προστατέψω όπως τόσοι άλλοι.
Αυτό όμως αναρωτιέμαι. Γιατί κι εδώ να χρειάζεται να σηκώσω τοίχους;; Δεν μας φτάνουν τόσοι εκεί έξω;;

Καλό σου ύπνο.

M-meggie είπε...

Ιάκωβε οι επισκέψεις οφείλονται στο ... χιούμορ και στο ... Ελσίνκι. χαχα
Καληνύχτα

M-meggie είπε...

κούκε μου, καλησπέρα.
Το ότι μεγαλώνουμε είναι το μόνο σίγουρο. Το αβέβαιο είναι αν ξέρουμε τι θέλουμε, τι μας λείπει, τι ψάχνουμε.
Καληνύχτα

faraona είπε...

Καλεσμα στα Ασπρα Κοχυλια!

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου πρέπει να σου πω, πως δεν πείθομαι απλώς αλλά πιστεύω απόλυτα ότι οι λόγοι που σε ανάγκασαν να "πετάξεις" έξω τους δειλούς είναι σοβαροί. Το ίδιο πιθανόν να αναγκαστώ να κάνω κι εγώ. Αν και τώρα που το σκέφτομαι εγώ ίσως να το έπαιρνα πιο στραβά και να τερμάτιζα τη διαδρομή μου στα blogs. Δεν ξέρω.
Πάντως χαίρομαι που είσαι μαζί μας. Πραγματικά χαίρομαι.
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Αχ Κυριάκο, πόσα μάτια θα αντέξουν την αλήθεια;;;
Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν την αντέχω. Το μόνο που έχω σίγουρα αποφασίσει είναι πως τη θέλω. Τι θα την κάνω;; Πολύ πιθανόν να με καταπιεί, μπορεί όμως και να με οδηγήσει ... στην αρχική πηγή συγκίνησης. Θα δείξει ... Αυτό λέω.

Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

fei μου, μικρούλα μου, τι πανέμορφο σχόλιο!!!
Δεν θα τους τα κλέψεις ε;;
Δεν τα χρειάζεσαι. Έχεις βλέπεις τα δικά σου.
Κάποιοι μπορεί να μην έχουν καθόλου.

Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

faraona μου τι να σου πω κι εγώ;;
Να μην σου τύχει.
Καληνύχτα
και έχεις δίκιο, τα έχω ξεχάσει τα άσπρα μας κοχύλια.
Έρχομαι. Απόψε δεν είναι για μοναξιές.

ενας ανοητος αντρας είπε...

για τον takiz...

περιπου τα ιδια λεμε λοιπον..
απλα δεν καταλαβα το πολυ λεπτο αρωμα ειρωνιας που ειχες ...
συνενοηθηκαμε φιλε μου

για την νοτα...

ναι... καπως ετσι ειναι.
οικειοτητα που ξεκιναει απο την ομοιοτητα?
τον υπνο του δικαιου ?
ευχαριστω και εγω για την φιλοξενια σου

καλο σου απογευμα

roadartist είπε...

Καλησπερα..θα συμφωνησω με τον Τακη..
να σαι καλα Νοτα, καλο σκ!

Alkmini είπε...

τι να πω κι γω.
δεν ξερω...
δεν θα πω τιποτα.
η κοκινη κλωστουλα μου παντως ειναι ανοιχτη για ολους.
Νοτακι
σε χασαμε για ελα στα Κοκκινα Ροδια να δεις τι ομορφο που εγινε το χειμωνιατικο μας. αντεεεεεεε
φιλια πολλα.

Psemma-me-ourá είπε...

Καλωσασβρήκα όλες/όλους μαζί.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να περάσουμε.

Έχω φτιάξει, με την βοήθεια και άλλων μπλογκιστών και μπλογκιστριών, έναν κατάλογο από 35 κοινωνικοπολιτικά ψέμματα και παρακαλώ εσάς και τους φίλους σας να έρθετε και να τα αξιολογήσετε/ψηφίσετε για να αναδειχτούν τα 7 μεγαλύτερα:
psemmatapsemmata.blogspot.com

Ψευτοφιλάκια.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νότα μου, το μπλογκ είναι ένα σπίτι... Ο καθένας λοιπόν, μπορεί στο σπίτι του να κλειδώσει, ή όχι.. Άποψή μου είναι, πως αυτός που κλειδώνει, κλειδώνει τον εαυτό του πίσω από τους φόβους του. Κλειδωμένοι από έξω οι εισβολείς, και ο ίδιος κλειδωμένος από μέσα. Δεν ξέρω τι τον έχει φοβίσει τόσο, και δεν μπορώ λοιπόν να το κατακρίνω. Θα ήθελα να ήταν αλλιώς, μα το σέβομαι.
Θα καταγράψω ωστόσο την προτίμησή μου, στις γειτονιές με τις ανοιχτές αυλές και πόρτες... Που μπορείς άμεσα να δεις τι έγραψε ο πριν από σένα, να σκεφτείς, να συμμετέχεις σε αυτό, και το σχόλιο δε φτάνει "σφραγισμένη προσφορά" που "ανοίγεται" μετά από ώρες, μαζί με όλα τα υπόλοιπα σχόλια, και συχνά, πριν την επόμενη ανάρτηση... Που οι σχολιαστές μιλάνε μεταξύ τους αν το θελήσουν, κι ανταλλάσσουν άμεσα τη γνώμη τους..
Μακάρι να μη χαθούνε κι εδώ, αυτές οι γειτονιές...
Καλό βράδυ Νότα!

M-meggie είπε...

roadartist καλησπέρα και σε σένα μερικά βράδια μακρύτερα.

M-meggie είπε...

Αλίκη μου ξέρεις αλλά καλά κάνεις. Ας μην πούμε τίποτα άλλο.
Κόκκινα ρόδια ε;;
Ήρθα και ψήφισα.
Αργώ να περάσω. Είναι αλήθεια, αλλά εδώ αργώ να βρω τη ...νοτα μου. Δουλειά πολύ και έπεται και ίδια συνέχεια.
Καλό σου βράδυ και την κλωστούλα σου άστην απλωμένη πάντα.

M-meggie είπε...

ψέμα με ουρά ε;;
καλώς μας βρήκες αλλά αν και ήρθα, δεν ψήφισα.
Να ψηφίσω και εδώ ένα ψέμα;;
πάει πολύ μου φαίνεται

Καλό σας βράδυ

M-meggie είπε...

Ανέμου σκορπίσματα δεν κατακρίνω. Αυτό φαίνεται άλλωστε. Κάτι σαν μελαγχολία με πιάνει όταν βλέπω κι εδώ ... αμπαρωμένες πόρτες.
Προτιμώ κι εγώ τις ... ολάνοιχτες.
Καλό σου βράδυ