Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Μια ... ικανοποίηση

Πριν ένα χρόνο αναγκάστηκα να εγκαταλείψω έναν επαγγελματικό χώρο για λόγους ... ασυμφωνίας χαρακτήρων με την διεύθυνση.
Είδατε τι ωραία, τι ευγενικά το έθεσα; Παρότι, τότε, έφυγα θυμωμένη, πικραμένη, νικημένη και παρότι ξέγραψα μέσα σε ελάχιστο συγκριτικά χρόνο δουλειά και κόπο πολλών ετών, προσαρμόστηκα γρήγορα στην ιδέα πως ... ένας κύκλος έκλεισε. Βέβαια ποτέ δεν είχα πιστέψει, θεωρητικώς τουλάχιστον, πως υπάρχουν κύκλοι και πόσο μάλλον πως αυτοί κλείνουν. Και να που το ένστικτό μου πάλι είχε δίκιο.
Αυτή την εβδομάδα επέστρεψα εκεί που ξεκίνησα ουσιαστικά την ζωή μου σε ένα επάγγελμα και που για ένα χρόνο πίστευα πως είχε τελειώσει για μένα. Κι όμως σήμερα ήμουν πάλι στο ίδιο γραφείο και κοίταζα γύρω μου να με ... θυμηθώ!!! Η πρώτη μου κίνηση ήταν να ανοίξω τη μεγάλη τζαμαρία πίσω από το γραφείο να αφήσω τον αέρα να μπει πάλι ... μέσα μου. Χάζεψα λίγο ουρανό (άλλωστε δεν φαίνεται και πολύς από εκεί), μύρισα λίγο βροχή (έβρεχε πάλι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα), κάθισα στην ίδια καρέκλα (σαν να μου είπε καλώς την - έτσι μου φάνηκε) και ένοιωσα μια ... απατηλή ικανοποίηση(;;;).
Είχα γυρίσει στη θέση μου, είχα δικαιωθεί, είχα επιστρέψει.
Χαμογέλασα.
Άνοιξα συρτάρια, έψαξα φακέλους, διάβασα χαρτιά, βρήκα μολύβια, γόμες, συνδετήρες. Προσπάθησα να βάλω σε λειτουργία τον υπολογιστή μου αλλά δυστυχώς αρνήθηκε, είχε περάσει πολύς καιρός μου είπε και θέλει ... επισκευούλα. Ήρθαν φίλοι από τα άλλα γραφεία, μου είπαν το καλώς την, μου ευχήθηκαν κουράγιο και δύναμη για τη συνέχεια.
Συνεχίζω λοιπόν ....
Συνεχίζω ....

Είσαι μαζί μου ... χρόνε μου!!!

44 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλη συνεχεια λοιπον. Και ολα να ειναι καλυτερα.
Απο καρδιας...

:)

Καλο Σ/Κ

Ιάκωβος είπε...

αμήν, να και μια αισιοδοξη!
φιλιά και καλή τύχη!
Ιάκωβος

Ιάκωβος είπε...

αμήν, να και μια αισιοδοξη!
φιλιά και καλή τύχη!
Ιάκωβος

marianaonice είπε...

H αίσθηση της δικαίωσης @νότα μου είναι σαν το δροσερό νεράκι στο στεγνωμένο χώμα! Γεμίζει δροσιά την ψυχούλα μας και μας κάνει να λέμε ότι ναι σφαίρα είναι και γυρίζει και έρχονται τα πάνω κάτω!
Συγχαρητήρια λοιπόν!!
Και καλορίζικο το καινούριο σου ξεκίνημα στη δουλίτσα που κάποτε ...πόνεσες!!
Δεν χρειάζεται να σου πω πόσο χάρηκα, έτσι; Εσύ το ...ψυχανεμίζεσαι!! :)))
Καλό ξημέρωμα @φίλη μου!

jacki είπε...

Μπράβο κούκλαμου. Δικαιώθηκες. Καλή επιστροφή και καλή αρχή. Χαμογελάκια.
Καλημέρα.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αυτη η ικανοποιηση ειναι πραγματι πολυ γλυκια!
καλη αρχη λοιπον στο νεο ξεκινημα!
ο χρονος ειναι πραγματι μαζι σου και σε δικαιωνει!
πολλα νεραιδενια φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ακριβώς κύκλοι. Με σπιράλ μοιάζουν περισσότερο. Λες ότι κλείνει ένας κύκλος και βρίσκεσαι στην αρχή, στην πραγματικότητα όμως βρίσκεσαι ένα βήμα παραπέρα, γιατί έχεις εξελιχθεί. Οι καταστάσεις επαναλαμβάνονται, εσύ όμως δεν είσαι ο ίδιος.

Καλό ξεκίνημα στην παλιά-ολοκαίνουργη δουλειά σου :)

Roadartist είπε...

Πως γίνεται αυτό;
Μου ακούγεται περίεργο..αλλά όπως κ αν έχει, συγχαρητήρια.
Και μία ΠΟΛΥ καλή αρχή εύχομαι.

Να είσαι καλά Νότα.. πολλά φιλιά!

Μαρια Νικολαου είπε...

Εύχομαι καθε συνεχεια να ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη..
Καλησπέρα Νότα..

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Αρχιζω να διαβαζω την αναρτηση σου...Κολλαω...Χαμογελαω...
Πριν απο δυο χρονια αποφασισα να γινω εργαζομενη φοιτητρια! Αγαπησα τη δουλεια μου, τον χωρο μου, τους ανθρωπους... Πριν δυομιση μηνες λογω πολλων αλλαγων ημουν "θυμωμένη, πικραμένη" και μη θελοντας να νιωσω νικημενη, τα παρατησα... Επεμενα στον εαυτο μου πρωτα απ'ολα και μετα στους αλλους οτι δεν θα ξαναγυρισω...Ημουν σιγουρη...
Και να!
Ανατροπη...
Απο δευτερα επιστρεφω...!

Καλο μας ξεκινημα!

Takiz είπε...

super.....

...και μάλιστα έχω την αίσθηση οτι αυτό το μέρος σου έχει δώσει πολλά και πιστεύω οτι θα σου δώσει ακόμα....περισσότερα

καλή αρχή και πάλι.....

ενας ανοητος αντρας είπε...

μπραβο σου ...

να λοιπον
ενας κυκλος που δεν εκλεισε
ξανανοιξε ...
μεχρι να ξανακλεισει ...
οταν ερθει ο καιρος του ...
τιποτα δεν κλεινει αν δεν ερθει ο καιρος του

καλη συνεχεια λοιπον στο νεο που ειναι το ιδιο...το παλιο
εσυ αλλαξες καθολου ?
πρεπει να εχει δικιο η evaggelia-p

καλη σου μερα

υ.γ. παντα ο χρονος θα ειναι μαζι σου
βοηθος σου, συμπαραστατης σου
ειναι μερικες φορες καλος μαζι μας

Ανώνυμος είπε...

πρεπει στο τελος παντα ο χρονος αν αποδεικνυεται μαζι μας!!
αντε καλη αρχη !!

. είπε...

Δεν χάρηκα μόνο Νότα μου,αλλά έχω συγκινηθεί τόσο πολύ, σα να βιώνεις εσύ ένα δικό μου όνειρο που έχω δει αμέτρητες φορές.
'Οχι ότι έχω αδικηθεί, αλλά η επιχείρηση που δούλευα για πολλά χρόνια, έπεσε θύμα της γενικής κρίσης και γω θύμα της ανεργίας -λόγω ηλικίας(εδώ και κάποια χρόνια.)
'Εχω δει αμέτρητες φορές στον ύπνο μου, ότι η επιχείρηση(μου) ξαναλειτουργεί και γω να μπαίνω στο γραφείο μου, με τη μεγάλη τζαμαρία πίσω από τη κόκκινη στριφογυριστή καρέκλα ΜΟΥ,να χαιδεύω το σκονισμένο τζάμι που είχε πάνω στο γραφείο ΜΟΥ,να αγκαλιάζω τους φακέλους ΜΟΥ,να ψάχνω τα συρτάρια ΜΟΥ.
Και φυσικά όταν ξυπνάω δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου από την απογοήτευση ότι όλα ήταν ένα όνειρο.
Φαντάζεσαι τώρα τι έπαθα όταν διάβασα το κείμενό σου. Να σκεφτείς ότι έτυχε να είμαι εδώ και να το δω λίγο μετά που το ανήρτησες και πριν καν έχεις σχόλια.Η συγκινησιακή μου φόρτιση ήταν τέτοια, που ήταν αδύνατο να αφήσω σχόλιο αφού μετά την ανάγνωση "άρχισε να βρέχει ασταμάτητα" και τα τζάμια απο τα γυαλιά μου θόλωναν.
Πιο ήρεμη τώρα, ήρθα να σου πω πόσο χάρηκα με αυτή σου τη δικαίωση και πόσο πολύ κατάλαβα πως ένοιωσες όταν βρέθηκες μέσα στον ΔΙΚΟ ΣΟΥ χώρο. Σαν έρωτας δε μοιάζει αυτή η αγάπη για τη δουλειά σου;
Σου εύχομαι τα καλύτερα και να συνεχίσουν να είναι οι χρονιές σου και το 2009,2010 και όλη σου η ζωή να στέφεται μόνο από χαρές και επιτυχίες σε όλους τους τομείς.
Και να θυμάσαι, ότι οι ευχές μιας Μεγαλοσαββατογεννημένης πιάνουν πάντα! :)

M-meggie είπε...

Αντώνη μου ευχαριστώ για τις ευχές από καρδιάς. Είναι σίγουρο πως θα συνεχίσω ...
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

χαχα Ιάκωβε, με βρίσκεις αισιόδοξη ε;; χαχα και που νάξερες, γκρί το χρώμα μου αλλά το παλεύω και κάποιες φορές, σαν αυτή, το κάνω ... γαλανό ή πρασινογάλανο.

Καληνύχτα στο Ελσίνκι

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου ναι το ... ψυχανεμίζομαι και ναι σε ευχαριστώ και πάλι. Εσένα ειδικά. Η ΝΟΤΑ ... περπάτησε με την βοήθειά σου τότε που το είχε απόλυτη ανάγκη.
Δεν ξεχνάω καλή μου
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Σιωπή μου σε ευχαριστώ.
Δεν το νοιώθω σαν αρχή, το νοιώθω και σαν συνέχεια αλλά το κυριότερο σαν επαλήθευση του ενστίκτου μου. Αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

ναϊάδα μου επιτέλους ο χρόνος είναι μαζί μου. Αυτό είναι το ... "μοναδικό" στη ζωή μου τώρα και το χαίρομαι όσο μπορώ.
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Ευαγγελία μου καλησπέρα σου.
Έψαχνα καιρό να βρω το σχήμα του κύκλου που δεν κλείνει. Σπιράλ λοιπόν. Ακριβώς. Όπως και ακριβώς είναι ότι σε κάθε βόλτα του σπιράλ είμαστε λίγο πιο πέρα εμείς οι ίδιοι. Κουβαλάμε εμάς αλλά και κάτι ακόμα πιο καινούργιο από εμάς.
Να είσαι καλά. Το σχόλιό σου μικρό αλλά όπως τα μικρά και απλά, πολύ εύστοχο.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

roadartist και σε μένα φάνηκε περίεργη η εξέλιξη που οδήγησε στην επιστροφή μου. Ο χρόνος μάλλον την έφερε μαζί του. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Μαρία μου, σε ευχαριστώ που ήρθες. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και σε ευχαριστώ που σε διαβάζω.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ευάκι μου καλή μας αρχή λοιπόν, καλή μας συνέχεια και να έχουμε καλές ... συνδιαλέξεις με το μυαλουδάκι μας. Από ό,τι βλέπω στο σπίτι σου και σε αυτό μοιάζουμε.
Και τώρα καληνύχτα μας

M-meggie είπε...

Αχ takiz μου, ναι μου έχει δώσει πολλά, περισσότερα από ό,τι του έχω δώσει εγώ.
Σε ευχαριστώ που πέρασες
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

(Ανόητε)άντρα, ευχαριστώ και .. αλλάζω, έχει δίκιο η Ευαγγελία. Ο χρόνος με αλλάζει. Μερικές φορές είναι καλός μαζί μας!!

M-meggie είπε...

Μικρούλα μου, fei μου σε ευχαριστώ.
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου καλησπέρα.
Αν συγκινήθηκες μια φορά εσύ όταν με διάβασες, ομολογώ εγώ πολύ περισσότερες όταν σε φαντάστηκα να με διαβάζεις. Μπήκα στη θέση σου. Αναλογίστηκα πως θα ένοιωθα αν το όνειρο το δικό μου το ζούσε κάποια άλλη. Μάλλον και τα δικά μου γυαλιά θα θάμπωναν και σίγουρα θα επέστρεφα για να δώσω ευχές στην τυχερή. Σαββατογεννημένη κι εγώ βλέπεις.

Ναι, έρωτας είναι η δουλειά, το ξέρεις και το ξέρω αλλά πιο μεγάλη αγάπη είναι να αγαπάς τους ανθρώπους και αυτό επίσης το ξέρεις.

Να μοιραστούμε το όνειρό μου δεν γίνεται, να μοιραστούμε την αγάπη μας όμως, γίνεται.

Καλό σου ξημέρωμα ανασαιμιά από το βορρά.

tdjm είπε...

Σιδεροκέφαλη .....

Νοτάκι μου καλή καινούρια αρχή!!

Ανώνυμος είπε...

Είσαι μαζί μου ... χρόνε μου!!!
Συγχαρητήρια νότα μου
ο,τι αγαπάμε πολύ
μας δίνεται

την αγάπη μου και τα φιλιά μου

Ναπoλέων είπε...

{ξανα}σιδεροκέφαλη.
α-α-ε
Ν.

Κούκος είπε...

Mικρές νίκες, μεγάλες χαρές, νέοι κύκλοι, ξεγέλασμα του χρόνου...
Μη νομίζεις, αυτή είναι ζωή. Εντάξει είναι και άλλα πολλά.
Καλή συνέχεια μικρή!

Alkmini είπε...

μεσα απ την καρδια μου
καλο καινουργιο ξεκινημα
γραψε ομορφες λεξεις στις λευκες σελιδες του καινουργιου τετραδιου σου
και πετα τα παλια.
φιλακια φιλη Νοτα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλή αρχή, λοιπόν.. πρέπει να είναι κάτι που αγαπόυσες, φαντάζομαι, γιατί συνήθως τα αγαπημένα είναι αυτά που γυρνάνε πάλι πίσω...
Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

aloz νοτα
τι κανεις;
ηθελα να σου πω οτι σε προσκαλεσα σε ενα παιχνιδι με 7 αληθειες
οποτε μπορεσεις κανε μου μια επισκεψη για να δεις το παιχνιδι

http://the0thertime.blogspot.com/2008/10/6.html

Κλαζoμένιoς είπε...

Να μην πώ
«Τέλος καλό, όλα καλά»
γιατί δεν πρόκειται για τέλος αλλά για ενδιάμεση εξέλιξη.
Να σου "τραγουδήσω" κάτι για τον χρόνο:

«ο χρόνος πάντα σέβεται αυτόν που ερωτεύεται»

ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ !!!

Ναπoλέων είπε...

...Σιδεροκέφαλη πιά.

Κι ας έχουμε όλοι κατά νουν το:

«Τοις μεν μη αδικούσι, δίκαιος έπαινος.
Τοις δε μη επιτρέπουσι τοις αδικούσιν αδικείν, πολλαπλάσιος εκείνου».

α-α-ε
Ν.

M-meggie είπε...

Ξανθούλα μου σε ευχαριστώ αλλά δυστυχώς έχει κόστος στο χρόνο μου η καινούργια αρχή και κάποιες στιγμές αυτό με φουρκίζει.
καλό σου απόγευμα

M-meggie είπε...

Ελένη μου σε ευχαριστώ.
Έχω χαθεί, το ξέρω αλλά ας όψεται η πολύ αγάπη μου για ό,τι λέω δουλειά μου
καλό σου απόγευμα

M-meggie είπε...

Ναπολέων ωραία το έθεσες, (ξανά) σιδεροκέφαλη. Δεν έπιασε την πρώτη φορά, μου έσπασε το κεφαλάκι, μή και τα καταφέρω τη δεύτερη ε;;;
χαχα
πολύ καλό!!!!

M-meggie είπε...

κούκε μου "υπέροχο το μαύρο" σου και μου ... ταιριάζει.
(το μικρή είχα πολύ πολύ καιρό να το ακούσω, ευχαριστώ)

καλό απόγευμα

M-meggie είπε...

Αλίκη μου σε ευχαριστώ κι εσένα.
Καινούργιες λέξεις, παλιές λέξεις, όλα συνθέτουν το τώρα μου.
Να είσαι καλά.

M-meggie είπε...

ανέμου σκορπίσματα φαντάζεσαι σωστά αλλά η γνώμη μου είναι πως τα αγαπημένα δεν φεύγουν ποτέ.

καλό σου απόγευμα

M-meggie είπε...

Φέη μου παιχνιδάκι ε;;;
καλά
θα έρθω και θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ.
πολλά πολλά ευχαριστώ για την πρόσκληση.

M-meggie είπε...

κλαζομένιε καλά τα λες μόνο που έτσι όπως το πάω εγώ το τέλος θα είναι για μένα οικτρό από κούραση όμως αυτή τη φορά

καλό απόγευμα