Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

3 ψέμματα και 1 αλήθεια

Στο παιχνίδι με παρότρυνε η "Ανασαιμιά" μου.
Άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα.
3 ψέμματα λοιπόν και 1 αλήθεια. Δυσκολεύτηκα είναι η μία αλήθεια εκτός παιχνιδιού φυσικά.
Το μόνο διαφορετικό στο τρόπο που θα "παίξω" το παιχνίδι είναι πως δεν θα δώσω εγώ την "αλήθεια μου" μέσα στα "ψέμματά μου". Άλλωστε όλα θα μπορούσαν να είναι αλήθεια και όλα επίσης να είναι ψέμματα.
Ας δούμε λοιπόν τι θα προτιμήσετε εσείς για μένα να είναι αλήθεια.

1. Ο μέσος όρος ταχύτητας όταν οδηγώ, σε κατάλληλες βέβαια συνθήκες είναι 140 km/h. Λατρεύω την ταχύτητα!!!

2. Για την τελευταία στιγμή τ' αφήνω όλα. Χαρακτηριστικό πολλών Ελλήνων. Η γοητεία του απρόοπτου, ακατανίκητη!!!

3. Ένα άρωμα μπορεί να μείνει αξέχαστο ως απομίμηση. Η αίσθηση της όσφρησης, ξεχωριστή ικανότητα!!!

4. Με μια βαλίτζα πίσω από την πόρτα για παν ενδεχόμενο, είμαι πάντα. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα προκύψει ... το ταξίδι!!!

Για την συνέχεια θα ήθελα να διαβάσω τα ψέμματα και τις αλήθειες της Πρωτόπλαστης, της jacki και του κούκου (αν βέβαια θέλουν κι αν δεν έχουν παίξει ήδη. Βλέπετε έλειπα κάτι μέρες και δεν έχω προλάβει ακόμα να πάρω την βόλτα μου στη γειτονιά).

20 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

A δύσκολα μας εβαλες γιατι ολα θα μπορουσαν να ναι αληθεια..
Να σου πω βεβαια οτι αυτο που δεν μου κανει για αληθινο ειναι αυτο με τη βαλιτσα..
Αν ειναι βεβαια απλα το θεωρω τρελο!
Οσα για τα αλλα ολα θα μπορουσαν να ισχυουν αλλα ξερω...πρεπει να ανακαλυψω ενα..
Χμ τι να πω...ας πω το 3 ετσι απλα..

Καλημερα και φιλια

zero είπε...

Το 1 ειναι η αληθεια.
Καλημερα.

αντωνης είπε...

καλησπερα Νοτα

σχολιαζω λιγακι
1) εξιταρει η ταχυτητα, αλλά προτιμω να ειναι ψεμμα
2) ολοι σχεδον το ιδιο κανουμε
4) μου φαινεται πολυ "κουλο" για να ειναι αληθινο

οπότε ψηφιζω το 3.
Και μενα μου αρεσει η αισθηση της οσφρησης!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλησπέρα Νότα.. Παίξαμε βλέπω ταυτόχρονα!
Θα επιλέξω το 3, γιατί μου αρέσει η ιδέα του αρώματος! :))

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Η αληθεια ειναι οτι δυσκολευομαι να βρω το ψεμα σου! Θα αποδωσω γραπτως τις σκεψεις μου...
1. Κατι μου λεει οτι δεν τρεχεις τοσο γιατι "προσεχεις για να εχεις".
2. Αυτο της τελευταιας στιγμης ερχεται σε αντιθεση με το 4, γιατι αν ησουν της τελευταιας στιγμης δεν θα ειχες τη βαλιτσα ετοιμη. Δεν ψηφιζω το 2!
3. Αυτο μπορει να ειναι αληθεια αλλα παρ'ολα αυτα δεν το ψηφιζω.
Και φυσικα μενει το 4!

Ισως τελικα το 4 να ειναι αυτο που θα ηθελα να ισχυει γιατι κρυβει πολλη τρελα!!!

Y.Γ Eυχαριστω πολυ για την προσκληση!

Περιμενω τα αποκαλυπτηρια!

Alkmini είπε...

νοτακι μου εγω θα ψηφισω την βαλιτσα πισω απο την πορτα, γιατι πολυ μ αρεσει η αισθηση φυγης.
φιλακια πολλα
(χαθηκαμε)

Γωγώ Πακτίτη είπε...

η βαλίτσα πίσω από την πόρτα.
αυτό μου αρέσει και μένα...:)

φιλιά και χαμόγελο...:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

1. Ατύχησες εδώ...δεν πρόκειται ποτέ να με έχεις συνεπιβάτη...
Μηηηη και μηη.... τον πάω το Γλάρο που τρέχει με τέτοιες ταχύτητες...
;-)
2. ασχολίαστο..
3. Και μύτη και αυτί γερό...
4. Την έχω έτοιμη με είδη πρωτης ανάγκης (εδώ γελάς...), σε περίπτωση σεισμού....

^Ταλαντεύομαι ανάμεσα 2 και 3...
Στην τύχη..."3"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

M-meggie είπε...

Επειδή όπως είπα, εγώ δεν θα φανερώσω την "αλήθεια μου", το μόνο που έχω να πω σύμφωνα με τις προτιμήσεις των περισσότερων είναι, πως τα ψέμματά μου δεν πείθουν.

Σας ευχαριστώ όλους πάντως

. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
. είπε...

Σ'ευχαριστώ Νότα μου που ανταποκρίθηκες στην πρόσκληση.Επειδή δε σκοπεύω να ξαναπαίξω blogoπαίχνιδο(εκτός αν είναι κάτι να που να με τραβήξει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον όπως η "μουσική ιστορία")δεν θα ξαναβρεθώ στη δύσκολη θέση να κάνω προσκλήσεις.
Στο θέμα (σου) τώρα.
Ναι, η βαλίτσα σου,είτε πίσω από την πόρτα, είτε κάτω από το κρεβάτι,βρίσκεται σε ετοιμότητα να σε συνοδεύσει στη φυγή σου.
Ποιά φυγή όμως?!?! 'Οχι απαραίτητα της ύλης της φθαρτής. Μα κείνη του μυαλού και της ψυχής...
Καλημερούδια!

Ανώνυμος είπε...

Η ταχύτητα που εξιτάρει, το απρόοπτο που ξαφνιάζει, οι αισθήσεις που ξυπνούν, η βαλίτσα που υπόσχεται ταξίδια...

Το 4 διαλέγω. Είναι και καλοκαίρι.
Ναι, ναι, σίγουρα το 4!

Πολλά φιλιά :)

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Γιατί και πάλι να μ' έχει πιάσει αυτό το ακατανόητο μου να πηγαίνω κόντρα στους άλλους...

άνευ όρων το 1
(το ξέρω ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να είναι το αληθινό αλλά θα μου άρεσε αυτό σε μια γυναίκα - εγώ βέβαια θα πήγαινα με το ποδήλατο!! χαχαχαχα!!)

Καλό βράδυ Σαββάτου όμορφη μου μελωδία

marianaonice είπε...

Λίγο σκούρα τα βρίσκω!
Σε κόβω μάλλον για το 1.
Δεν ξέρω ίσως γιατί αυτό είναι η αλήθεια για μένα!! Χαχαχα!!
Καλή εβδομάδα νότα μου!

jacki είπε...

Όλα μπορούν να είναι αλήθειες κι όλα ψέμματα. Εγώ θα προτιμήσω το 3ο. Γνωρίζω ότι η όσφρηση έχει ξεχωριστή και ιδιαίτερη μνήμη.

Υ.Γ. Θα παίξω. Στο υπόσχομαι. Απλά δεν ξέρω πότε.

Κούκος είπε...

Νότα,
επειδή σε έχω για μαζεμένο και συνεσταλμένο κορίτσι πιστεύω ότι είναι το ένα. Μόνο ένα τέτοιο κορίτσι θα ονόμαζε τα 140 km/h (και μάλιστα σε κατάλληκες συνθήκες) λατρεμένη ταχύτητα!!
:)))

Σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση. Θα το κάνω, απλά θέλω το χρόνο μου.

tdjm είπε...

Eγώ για αλήθεια προτιμώ το 4...

M-meggie είπε...

Λοιπόν παιδιά, αν και η πρόθεσή μου ήταν να μην ορίσω εγώ την αλήθεια μου, δεν μου κάνει καρδιά να αφήσω μερικούς με την απορία.
Λοιπόν το 3. Χωρίς σχόλια εκτός αυτό της jacki που στην ουσία είναι ό,τι θα έγραφα κι εγώ. Η όσφρηση έχει ξεχωριστή μνήμη.

M-meggie είπε...

jacki μου και κούκε μου, όποτε μπορείτε. Δεν υπάρχει βιάση. Έτσι κι αλλιώς εδώ μέσα, κι ο καθένας στο σπίτι του, παιχνίδια του μυαλού παίζουμε συνεχώς.

Καλό απόγευμα σε όλους

spyros1000 είπε...

ΤΟ 3 ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΩ.....
ΕΙΔΕΣ,ΘΑ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΑ....
ΓΑΜΩΤΟ..
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ