Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

3 ψέμματα και 1 αλήθεια

Στο παιχνίδι με παρότρυνε η "Ανασαιμιά" μου.
Άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα.
3 ψέμματα λοιπόν και 1 αλήθεια. Δυσκολεύτηκα είναι η μία αλήθεια εκτός παιχνιδιού φυσικά.
Το μόνο διαφορετικό στο τρόπο που θα "παίξω" το παιχνίδι είναι πως δεν θα δώσω εγώ την "αλήθεια μου" μέσα στα "ψέμματά μου". Άλλωστε όλα θα μπορούσαν να είναι αλήθεια και όλα επίσης να είναι ψέμματα.
Ας δούμε λοιπόν τι θα προτιμήσετε εσείς για μένα να είναι αλήθεια.

1. Ο μέσος όρος ταχύτητας όταν οδηγώ, σε κατάλληλες βέβαια συνθήκες είναι 140 km/h. Λατρεύω την ταχύτητα!!!

2. Για την τελευταία στιγμή τ' αφήνω όλα. Χαρακτηριστικό πολλών Ελλήνων. Η γοητεία του απρόοπτου, ακατανίκητη!!!

3. Ένα άρωμα μπορεί να μείνει αξέχαστο ως απομίμηση. Η αίσθηση της όσφρησης, ξεχωριστή ικανότητα!!!

4. Με μια βαλίτζα πίσω από την πόρτα για παν ενδεχόμενο, είμαι πάντα. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα προκύψει ... το ταξίδι!!!

Για την συνέχεια θα ήθελα να διαβάσω τα ψέμματα και τις αλήθειες της Πρωτόπλαστης, της jacki και του κούκου (αν βέβαια θέλουν κι αν δεν έχουν παίξει ήδη. Βλέπετε έλειπα κάτι μέρες και δεν έχω προλάβει ακόμα να πάρω την βόλτα μου στη γειτονιά).
Δημοσίευση σχολίου