Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Πριν από μένα ... για μένα!!!

(αφορμή μια σκέψη του Λάκη)

Επικίνδυνο κάποιες φορές αλλά όλες τις άλλες ευλογημένο.


Πριν θελήσω,
πριν ρωτήσω,
πριν σκεφτώ,
πριν νιώσω,
πριν διαισθανθώ,
πριν υποψιαστώ,
πριν αναγνωρίσω,
πριν ζητήσω,
νάχω!!!

Από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο, από το αμελητέο ως το πιο σπουδαίο, το "ψυχανέμισμα" είναι η πεμπτουσία της ύπαρξης.
Αυθόρμητα, αυτόματα και αυτόνομα συνθέτεις το φάρμακο, παρέχεις τη συνταγή, δημιουργείς την προϋπόθεση για το ονειρεμένο ταξίδι της ζωής.
Η μόνη αποσκευή που δεν χωράει είναι "το εγώ". Όλα τ'άλλα επιτρέπονται. Διαλέγεις μόνος σου τα υλικά από τα άπειρα που υπάρχουν μέσα στο μυαλό σου και ... καλό ταξίδι;

Ρομαντικό; Παραμύθι; Ουτοπία; Ανέφικτο; Υπερβολή; Παραίσθηση;
Τι σε νοιάζει;
Δικό σου το "ψυχανέμισμα", δικό σου το "ταξίδι"
.
Κι' αν ένας, μόνο ένας, μοναδικός - ξεχωριστός, το κάνει δικό του, ένα βλέμμα είναι αρκετό για απάντηση σ'όλες τις απορίες τούτου του κόσμου.
Κι' αν κανένας, τότε ... έως τώρα κανείς. Κοίτα ουρανό, κοίτα θάλασσα, κοίτα απέραντο γαλάζιο και ... αναμονή.
Κι' αν λάθος γίνει, τότε ... η πρόθεση μετράει, η θέληση, η πεθυμιά.

Όταν με "ψυχανεμίζονται" στα μάτια όλη η χαρά μου....
Όταν "ψυχανεμίζομαι" στα μάτια ένα παιδάκι που γελάει....

37 σχόλια:

Ναπoλέων είπε...

O Fromm πάντως θα κατάληγε με το:

Να είμαι!

Καλή βδομάδα
α-α-ε
Ν.

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Ψυχανέμισμα
να μια λέξη που περιγράφει πανέμορφα την αίσθηση που πρέπει να νιώσω για να ξέρω εάν έχει έρθει

Καλη σου κυριακή όμορφη μου μελωδία

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Σου την πείρα χωρίς να σε ρωτήσω...
πειράζει;;;

kalynama είπε...

να μη σταματήσεις το ταξίδι σου καλή μου, με τους δικούς σου όρους. Όπως εσύ λαχταράς. Δική σου είναι η ζωή...
Καλό σου απόγευμα :-))

jacki είπε...

Δικό σου το "ψυχανέμισμα", δικό σου το "ταξίδι"
Ακριβώς.
ΚΑλησπέρα.

Alkmini είπε...

ομορφη λεξη το ψυχανεμισμα
γεματα με εννοιες
με εικονες
με ζωη

Μαρια Νικολαου είπε...

Μη ζητάς..
Μονο ετσι θα χεις..
Καλημερα και καλη βδομαδα :) με την αγαπη μου

. είπε...

Αν θεωρήσουμε ότι η "διαίσθηση" είναι η 6η αίσθηση, τότε το "ψυχανέμισμα" είναι η 7η.'Οπως και ο ουρανός βρίσκεσαι όταν κάποιος ψυχανεμίζεται τις επιθυμίες σου ή όταν εσύ ψυχανεμίζεσαι και προσφέρεις.
Η πολύ αγάπη είναι το βασικό συστατικό για το "ψυχανέμισμα".

Καλή σου μέρα και μια πολύ όμορφη εβδομάδα.

faraona είπε...

Να ψυχανεμιζεσαι παντα.
Μ αρεσε πολυ που λες οτι το «εγω»
δεν χωραει πουθενα.

πολλα φιλια

tdjm είπε...

Καλημέρα........

Ελπίζω όλα να είναι καλά!!

M-meggie είπε...

Καλημέρα ναπολέων. Δεν ξέρω πως θα κατέληγε ο Fromm (άλλωστε δεν τον ξέρω) αλλά εγώ νιώθω το : ΝΑ ΕΧΩ.

M-meggie είπε...

Λάκη μου, δεν μου την πήρες την λέξη. Την έχεις και την κατέχεις.
Καλημέρα σου

M-meggie είπε...

Kalynama μου το ταξίδι δεν είναι υπό όρους αλλά είναι δικό μου και το "ταξιδεύω" όπως το ψυχανεμίζομαι.
Την καλημέρα μου

M-meggie είπε...

jacki μου Καλημέρα.
Ο καθένας στο δικό του ταξίδι βέβαια αλλά κλεφτές ματιές στα ταξίδια των άλλων βοηθούν πολύ μικρή μου.

M-meggie είπε...

Αχ, Αλικάκι μου, όταν "ψυχανεμίζεσαι" τη ζωή όλα όμορφα γίνονται.
Καλημέρα κοχυλένια μου

M-meggie είπε...

Μαρία μου όταν ζητάω μετριάζω τη χάρα που παίρνω. Όταν "έχω" χωρίς να ζητήσω "όλα τα λεφτά" γλυκιά μου.

Καλημέρα

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου καλημέρα.
Δεν ξέχασα την πρόσκλησή σου αλλά τις τελευταίες μέρες "κουνηθήκαμε" πολύ και ώσπου να συνέλθουμε ...
Η πολύ αγάπη είναι η πολύ ζωή.

M-meggie είπε...

faraona μου, δεν γίνεται αλλιώς. Το "ψυχανέμισμα" δεν τελειώνει ποτέ.
Την καλημέρα μου

M-meggie είπε...

Ξανθούλα μου, τυπικώς όλα καλά είναι αλλά "τρόμος" ο εγκέλαδος.
Ευχαριστώ και καλημέρα

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"Δικο σου το ψυχανεμισμα, δικο σου το ταξιδι"... Πολυ σωστο! Κι οταν ψυχανεμιζεσαι στα ματια, δε γινεσαι συνοδοιπορος στο ταξιδι του αλλου;;;

M-meggie είπε...

Πρωτόπλαστη το κατέχεις το θέμα του συνοδοιπορείν βλέπω.
Καλό σου απόγευμα.

Nefelli είπε...

Αφέσου νότα μου,
στον άνεμο ρίξου με ορμή... κι ύστερα κοίτα πόσους πήρες μαζί σου...
Είναι μαγεία, άλλα όταν αποφασίσεις να ψυχανεμιστείς, εκεί ψηλά, αιωρούμενη, βρίσκεις κι άλλους που κοιτάζουν με βλέμμα πράσινο... εκείνο της ελπίδας και της γλυκιάς αναμονής.
Καλά ταξιδέματα, κορίτσι μου...

Ναπoλέων είπε...

Εκεί πάνω θα ΕΧΕΙΣ πολλά, πολύ μπαλαούρο, θα σέ βαραίνει.

Ως "κλασσικός" εδαφιαίος η αφεντιά μου θα περιμένω από κάτω να πιάσω όσα θα πετάς για να πάς πιό ψηλά.

Θα σού τά φυλάξω.

Αν και πολύ αμφιβάλλω ότι θα σού ξαναχρειαστούν.

αγάπη-αφοπλισμός-ειρήνη
Ναπολέων

Ανώνυμος είπε...

Για αρχή καλό απόγευμα και βλέπουμε.

Roadartist είπε...

...ενος που παιδιου που γελαει..

να σαι καλα νοτα.. :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να ψυχανεμίζεσαι. για να γελάει πάντα το παιδάκι στα μάτια σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Νότα μου γλυκειά μου
όποιος αντέξει
χλώμιασε η θάλασσα
άντε να συλλογιστούμε λοιπόν


ζεστά φιλιά
είμαι μαζί σου

tdjm είπε...

Κοριτσάκι.......
Θέλεις να παίξουμα????

Είναι ένα καινούριο παιχνίδι...
Το ψυχανέμισμα...λέγεται..

Πολλοί μπορεί να θελήσουν να το παίξουν..Λίγοι όμως θα το κάνουν δικό τους!!

Καλημέρα Νότα μου!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ξεχωριστό το ταξίδι σου .Σχεδόν χωρίς αφετηρία αλλά και χωρίς τερματικό. αντι γι αποσκευές έχεις μαζί σου το σύμπαν όπως το εισπράττει και το αποδίδει η ψυχή σου. Γιατί λοιπόν να μην χωράει και Σένα μέσα σε ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ ; Ανάγκη έχει κι αυτό απ' την αγάπη μας την αποδοχή μας και καλοτάξιδο θάναι , τότε, μαζί μας

Με εκτίμηση (δεν είναι καινούριο αυτό)

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

marianaonice είπε...

Το ψυχανέμισμα!!
Ξέρεις πόσο καταλαβαίνω πιστεύω;;
:)))))

Γωγώ Πακτίτη είπε...

πριν από όλα αυτά,
θέλεις, οπότε μπορείς βαρκούλα να κάνεις το μυαλό να ταξιδέψει...

φιλιά και χαμόγελο...:)

M-meggie είπε...

Νεφέλη μου καλώς ήρθες πάλι.
Και για τις ευχές σου στα ταξιδέματά μου χίλια ευχαριστώ.
Καλό σου βράδυ.

Ναπολέων γι'αυτό το σχόλιο σου κι' από δω και πάλι ευχαριστώ.
Καληνύχτα

M-meggie είπε...

freedula μου πάντα να ... βλέπουμε.
Καληνύχτα σου

roadartist μου δεν υπάρχει τίποτα πιο υπέροχο από το γέλιο ενός παιδιού.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

φύρδην μίγδην μακάρι στα μάτια μου να γελάει πάντα το παιδάκι που .. έμεινα.
Καλό σου βράδυ γλυκιά μου.

M-meggie είπε...

Ελένη μου ... όποιος μπορέσει, όποιος αντέξει!!!
Καλό βράδυ.

Ξανθούλα μου λίγοι θα το κάνουν δικό τους, μα και έστω για έναν, αξίζει.
Την καληνύχτα μου

M-meggie είπε...

Λυγερή καλώς ήρθες.
Λυγερή του πηγαιμού!!!!
Λοιπόν Λυγερή μου χωράει κι αυτό το "εγώ" όπως το ορίζεις. Είναι το πρώτο συστατικό για το χωρίς αρχή και χωρίς τέλος ψυχανέμισμα. Άλλωστε χωρίς αυτό το "εγώ" τίποτα δεν υπάρχει. Το άλλο "εγώ" όμως τους άπειρου εγωισμού δεν έχει θέση.
Καλό σου βράδυ και θα συναντηθούμε πάλι σύντομα.
Σε ευχαριστώ.

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου ξέρω. Η αγάπη μου σε σένα πάντα δεδομένη.
Καλό σου ξημέρωμα.

Γωγώ μου έχεις απόλυτο δίκιο.
Πριν από όλα, ΘΕΛΩ.
Καλή νύχτα και σε σένα