Πέμπτη 8 Μαΐου 2008

Μια γραφολογική αναζήτηση

Σε παιχνίδι, πρόσκληση έλαβα και η πρόσκληση για μένα είναι κάτι εξαιρετικό. Για το παιχνίδι, δεν θα έλεγα το ίδιο. Δεν εννοώ το συγκεκριμένο. Γενικώς το "παίζω" δεν το προτιμώ. Βρίσκω άλλες λέξεις αντί αυτής.

Ευχαριστώ Αντώνη, βροχούλα, Μαριάννα.

Οι όροι:
1. Γράψε
2.Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε!
Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το
http://autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους bloggers να συμμετέχουν.












Πρόσκληση για : sealike2, evaggelia_p, freedula, πρωτόπλαστη και Αληθινό και Ασυμβίβαστο.

Στην αναζήτηση μιας επιπλέον ταυτότητάς μας λοιπόν.

Ειδοποιώ: autographcollectors.

7 σχόλια:

. είπε...

'Ενας συγκροτημένος χαρακτήρας που ξέρει τι θέλει και τι ζητάει.

Να πω κι άλλα; Οχι; Καλά ότι πεις!

'Εχω κόλλημα βλέπεις να να ψάχνω την ανθρώπινη ψυχή σε μικρές λεπτομέρειες. Εκεί φαίνεται και η αλήθεια.

Αυτό το παιχνίδι το έχω απολαύσει με το να βλέπω γραπτά κείμενα και να ψυχογραφώ!

Την καλημέρα μου!

M-meggie είπε...

Έχεις δίκιο Ανασαιμιά μου. Ψυχογράφημα μέσω γραφικού χαρακτήρα!! Μια ακόμα λεπτομέρεια.
Καλό σου απόγευμα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"΄Ενας στίχος για να κρυφτείς"

Πολύ με άγγιξε....
Αλήθεια, καθημερινά πίσω από στίχους αγαπημένους, αναγνωρίζουμε σελίδες και πτυχές της ζωής μας.

Πολύ όμορφα τα γράμματά σου!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

Πολύ ωραίος γραφικός χαρακτήρας!
Δεν θα μπορούσε να ήταν αλλοιώς αν κρίνω από την ψυχή σου που εδώ και καιρό την έχω σκιαγραφήσει!
Και αυτό που διάλεξες για να γράψεις αυθεντικό και ανθρώπινο!
Καλό Σ/Κ φίλη μου.

Κούκος είπε...

Eξαιρετικό τετράστιχο!
Τόσο απλό και τόσο αληθινό...

M-meggie είπε...

φύρδην-μίγδην ο στίχος αυτός μπορεί να είναι μια ολάκερη ζωή.
Καλό σου απόγευμα

Μαριάννα μου σε ευχαριστώ.

Κούκε μου είναι ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΛΟ.
Καλό απόγευμα

Autographcollectors είπε...

Πολύ όμορφο σημείωμα.
Το ανακαλύψαμε με μεγάλη καθυστέρηση. Οι μηχανές αναζήτησης μας το κρατούσαν κρυμμένο.
Το αναρτήσαμε στο blog.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή