Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες

από τα πιο αγαπημένα μου ...

16 σχόλια:

. είπε...

Και δικό μου πολύ αγαπημένο τραγούδι!
Καλημέρα Νότα μου
Καλό μήνα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Τι μας λες τωρα...
τι μας κανεις τωρα πρωι πρωι...
Καλο μηνα με τετοια τραγουδια!!!

tdjm είπε...

Αχ βρε Νοτάκι....!!!!!

Καλό μήνα κορίτσι μου...

Εύχομαι όλη μας η ζωή να περιέχει αυτό που περιγράφει το τραγούδι...
σταματημένους δείκτες ρολογιου ...σε ευτυχισμένες στιγμές...

rain είπε...

Καλό μήνα κοριτσάκι
όσο για το τραγούδι κρατώ την αναπνοή μου κάθε φορά μη χάσω πενιά..Υπέροχο..Βάλε κάτι να πιουμε ντε..

Κούκος είπε...

Άμα είσαι αγκαλιά με το σωστό άνθρωπο οι δείκτες σταματούν, "κλειδώνει ο χρόνος"
Καλό μήνα Νότα!

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Καλό μήνα Νότα

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου καλησπέρα. Ίδια γούστα λοιπόν. Να είσαι καλά.

Μαρία μου σας λέω ό,τι αγαπάω και αυτό το τραγούδι είναι από τα πιο αγαπημένα μου, μουσική και στίχοι.
Καλό σου μήνα.

tdjm καλησπέρα σου και από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.

M-meggie είπε...

Βροχούλα μου, όταν ακούω αυτό το τραγούδι πίνω την ... ψυχή μου.
Καληνύχτα

M-meggie είπε...

Κούκε μου ο χρόνος κλειδώνει όταν είσαι αγκαλιά με τον άνθρωπο που θέλεις εσύ, ο καθένας μας.
Μόνο κούκε μην περιμένεις πολλά από τους ανθρώπους. Δεν είναι όλοι ικανοί ή διαθέσιμοι ή συγχρονισμένοι. Αξία έχει να νιώσεις εσύ το κλείδωμα αυτό του χρόνου και ας είναι και για μια φορά.
Την καληνύχτα μου

M-meggie είπε...

Καλό μήνα Λάκη. Να είσαι καλά.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

"Αξία έχει να νιώσεις εσύ το κλείδωμα αυτό του χρόνου και ας είναι και για μια φορά.."
Τώρα τι να πω εγώ, τα είπες όλα... Κι είναι κι αυτό το τραγούδι, που το μυαλό μου σταματάει να το ακούσει...
Καλημέρα! :))

M-meggie είπε...

Αξία έχει Ανέμου σκορπίσματα να πεις την καλημέρα σου και αξία έχει ακόμα να λες αυτό που έγραψες σε ένα σχόλιο σου στην τελευταία σου ανάρτηση: ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΑΛΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, και πάλι και πάλι.

faraona είπε...

Σταματα τους με το μυαλο σου αγαπημενη Νοτα,αν δεν μπορεις μ αλλον τροπο.

φιλια

M-meggie είπε...

Αχ faraona μου. Αυτό ακριβώς κάνω.
Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Ο χρόνος μένει πάντα ακίνητος. Εμείς προσπερνάμε τις στιγμές του, επειδή πάντα κρατάμε ρολόγια, στο χέρι, στην τσέπη, στον τοίχο κρεμασμένο, μέσα στο μυαλό......
Αντί λοιπόν ΝΟΤΑ να ψάχνουμε για να σταματήσουμε τους δείχτες σε στιγμές που τις θέλουμε για πάντα, πετάμε τα ρολόγια.......
Καλό βράδυ

M-meggie είπε...

Ας τα πετάξουμε λοιπόν Αληθινέ αλλά μήπως μαρμαρώσουμε στις στιγμές;;
Μήπως λέω