Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Απόψε γύρισα


Φοβηθήκατε; Καλά, δεν με αναγνωρίσατε; Εγώ είμαι. Η νοτα αλλά ... εσωτερικώς και μόνο με φεγγάρι. Είπα να με δείτε και ψάχνοντας στις φωτογραφίες μου διάλεξα αυτή.

Ξαφνιαστήκατε; Κακώς.

Έτσι είμαι ακριβώς.
Η πορεία μου μοναχική και νυχτερινή.
Χωρίς αγέλη.
Ακούραστη περιπλάνηση με το βλέμμα μπροστά.
Προορισμός η εξουθενωτική αναζήτησή μου.
Με όποιο κόστος.
Χωρίς φόβο.
Το μόνο αναγκαίο, η ησυχία.
Ήχος κανένας από πουθενά τις ώρες αυτές.
Μόνο από εμένα όταν έρθει η ώρα του ουρλιαχτού.
Για να το ακούω καλά, να το ευχαριστιέμαι, να το χαίρομαι.

Μην τρομάζετε. Δεν θα με ακούσετε ούτε και εσείς.
Είναι μοναδικά, δικά μου τα μονοπάτια μου.
Δεν υπάρχουν σταυροδρόμια, ούτε και συναπαντήματα.
Σύντομα τα ταξίδια μου αλλά συχνά.
Είναι αναγκαία.

Ανακούφιση στην επιστροφή.
Λύτρωση από την καινούργια γνώση.
Ελπίδα πως την επόμενη φορά θα μάθω πιο πολλά.
Υπάρχουν κι άλλα!!!
Πάντα θα υπάρχουν έως ότου δεν θα υπάρχει γυρισμός.

Απόψε γύρισα ...

42 σχόλια:

kalynama είπε...

Η επιστροφή πάντα είναι γλυκιά και τις περισσότερες φορές μοναχική. Μας διδάσκει πολλά. Μας δείχνει ακόμα περισσότερα.

Φώναξε, ξέσπασε μα ποτέ μη ξεχάσεις ποια είσαι.


Καλό σου βραδάκι Νότα μου :-))))

marianaonice είπε...

Το ξέρω ότι κρύβεις ένα λιοντάρι μέσα σου! και ξέρω ότι βρίσκεις πάντα το δρόμο της επιστροφής έστω και αν πρέπει να διασχίσεις σκοτεινά και επικίνδυνα μονοπάτια!
Μοναχικά ταξίδια που τα έχουμε κάνει όλοι μας και πάντα μαζί με τον πόνο μαζεύουμε και τη γνώση για την επόμενη φορά....

Υπέροχο το "Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες"! Και εμένα είναι από τα αγαπημένα μου. Και το λέει τόσο ωραία ο Κότσιρας!

Καλό ξημέρωμα Νότα μου....

faraona είπε...

Α!
κοιτα, καλα κανεις και μας τα λες αυτα...
παω απο το διπλανο μονοπατι...χιχι!
κ
α
λ
η μερα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

...Χρειάζονται κι αυτά τα ταξίδια.... Να είσαι καλά! :)) Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΑΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......

Το ότι γύρισες όπως λες μου αρέσει, μόνο που θα ήθελα να το διαπιστώσω "ιδίοις όμμασι".

Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η πολύ μοναξιά, αυτό με χαλάει

fani είπε...

ΥΣ:
ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ... ΑΝΩΝΥΜΟΣ είμαι εγώ

ΧΧΧΧΧΧΧ

zero είπε...

Πολυ καλο το ποστ.
Καλοριζικος και ο συνεργατης, ειμαι σιγουρος πως ολα θα πανε καλα.
Την καλησπερα μου.

Ανώνυμος είπε...

ναι...παντα θα υπαρχουν κι αλλα...κι αλλα ατελειωτα...
το σημαντικοτερο να μην φοβασαι...να μην σε τρομαζει το ιδιο σου το ουρλιαχτο...αυτο μονο...δεν χρειαζεσαι αγελη..αρκει ο ουρανος..μαλλον**

Ιφιγένεια είπε...

Κοιτόντας ψηλά και καθαρά πάντα βρισκεις τον δρόμο της επιστροφής !

Καλό βράδυ !!

M-meggie είπε...

Kalynama μου ποτέ δεν με ξεχνώ. Το μόνο μου σταθερό.
Καλό βράδυ και σε σένα

Μαριάννα μου η επιστροφή είναι νομοτέλεια.
Καληνύχτα

Faraona μου βλέπω τη σκιά σου στο διπλανό μονοπάτι όπως και τις σκιές πολλών άλλων στα δικά τους μονοπάτια.
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Καληνύχτα Ανεμοσκορπίσματα

M-meggie είπε...

Ανώνυμη και επώνυμη φανούλα θέλεις αποδείξεις ε;; Χειροπιαστά πράγματα. Θα σε φωνάξω όταν θα πρέπει.
Καλό βράδυ με το φαρμακάκι μου μαζί.

zero ο συνεργάτης μου τελείωσε. Κανένας τελικά δεν με αντέχει φαίνεται χαχα. Είπε πως θέλει το δικό του σπίτι.

M-meggie είπε...

in the sky αναρωτιέμαι πότε θα τελειώσουν όλα. Τρομάζω το "πάντα θα υπάρχουν κι άλλα". Πόσα ακόμα;;
Καληνύχτα σου

Ιφιγένειά μου όλη η πορεία χρειάζεται "καθαρό" βλέμμα.
Να είσαι καλά

Μαρια Νικολαου είπε...

Eτσι ειναι και η δικη μου πορεια μη νομιζεις..Ομορφη φωτο
Καλημερα και καλο ΣΚ

maya είπε...

ευτυχώς που κανείς δεν μένει στάσιμος.
και θα πας και θα έρθεις
και θα βρεθείς παραπέρα...

η διαφορά στο βλέμμα του καθένα μας
είναι πόσο έχουμε μιλήσει στην μοναξιά μας
πόσο την έχουμε αποδεχτεί.
πιο ήρεμη είναι
όταν την αποδύναμώνουμε
κοιτώντας την στα μάτια.

πολύχρωμη καλημέρα
:)))))))

Alkmini είπε...

καλημερα Νοτα μου
και προσεχε τα πατηματα σου. τα αστερια θα σε οδηγησουν σε ασφαλη μονοπατια. αφησε να σε οδηγησει το ενστικτο σου. ..και εμεις ειμαστε εδω.

Roadartist είπε...

Να εισαι καλα βρε..
Να φευγεις οσο πιο συχνα μπορεις, οποτε το νιωθεις.. αρκει να ξαναγυριζεις :)
Καλο σκ!!

zero είπε...

Αντε βρε, τοσο γρηγορα?
Απιστευτο μου φαινεται.
Μα ειναι δυνατον, αφου μολις ειχε ερθει...

M-meggie είπε...

Μαρία μου αυτό φαίνεται αλλά και με κανέναν τρόπο δεν ακυρώνονται οι διαφορετικές πορείες άλλων.

maya στο πήγαινε - στο έλα ψάχνει κανείς την ισορροπία. Ό,τι πιο πολύτιμο.
Να είσαι καλά.

Αλικάκη ..και εσείς είστε εδώ!!! και εγώ είμαι εδώ για εσάς. Μου αρέσει πολύ αυτό.

roadartist μου, η επιστροφή είναι βεβαία. Που αλλού μπορώ να βρω την "νοτα μου";;;

M-meggie είπε...

Βλέπω zero καταλαβαινόμαστε.
Η ταχύτητα της ... αλληλεπίδρασης είμαι φαίνεται.
Καλό σου απόγευμα.

. είπε...

'Ολοι μας κρύβουμε ένα άγριο θηρίο μέσα μας Νότα μου.'Αλλοι ένα λιοντάρι άλλοι μια ...

ΤΙΓΡΗ!

"Έχω μια τίγρη μέσα μου, άγρια λιμασμένη
π' όλο με περιμένει
κι όλο την καρτερώ,
τηνε μισώ και με μισεί, θέλει να με σκοτώσει,
μα ελπίζω να φιλιώσει
καιρό με τον καιρό.

Έχει τα δόντια στην καρδιά, τα νύχια στο μυαλό μου
κι εγώ για το καλό μου
για κείνη πολεμώ
κι όλου του κόσμου τα καλά με κάνει να μισήσω,
για να της τραγουδήσω τον πιο βαρύ καημό.

όρη, λαγκάδια και γκρεμνά με σπρώχνει να περάσω,
για να την αγκαλιάσω
στον πιο τρελό χορό,
κι όταν τις κρύες τις βραδιές θυμάται τα κλουβιά της,
μου δίνει την προβιά της
για να τηνε φορώ.

Καμιά φορά απ' το πιοτό πέφτομε μεθυσμένοι,
σχεδόν αγαπημένοι,
καθείς να κοιμηθεί
και μοιάζει ετούτη η σιωπή με λίγο πριν την μπόρα,
σαν τη στερνή την ώρα
που θα επιτεθεί."


(Ψαραντώνης)

kalynama είπε...

Μη σταματάς να χαμογελάς...

Καλό σαββατοκύριακο Νότα μου :-))

Alkmini είπε...

αχ τι ωραια.
ολοι εδω ειμαστε :)))))
φιλακια απο δω προς τα εκει ;)

jacki είπε...

Η πορεία σου μοναχική και νυχτερινή.
Αγέρωχο περπάτημα. Βέβαιο βάδισμα. Δεν κάνεις επιπλέον άσκοπα βήματα. Απόψε γύρισες.

antonis είπε...

Και βέβαια δεν έφυγα! Μόλις ήρθα άλλωστε...
Συνεχίζω να είμαι συνεργάτης αλλά πιο ανώνυμα :-) Σαν τη fani....
Δε χρειάζεται να φαίνεται το όνομά μου για να είμαι. Εξάλλου αυτά που δε λέγονται ή δε φαίνονται μερικές φορές είναι τα πιο αληθινά.
Την καλημέρα μου!

zero είπε...

Ναι, καταλαβαινομαστε, απολυτα μαλιστα.
Καλησπερα.

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου όχι μόνο πανέμορφο αλλά και απολύτως ταιριαστό.
Σε ευχαριστώ και καλό σου βράδυ.

M-meggie είπε...

Kalynama μου χαμογελάω, μην ανησυχείς. "Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια".
Την καληνύχτα μου

Αλικάκη μου φιλάκια κι από εμένα.
Καλό σου βράδυ

jakci καλώς ήρθες.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για άσκοπα βήματα και ειδικά μπροστά στην "οθόνη".
Την καληνύχτα μου.

M-meggie είπε...

mermhga τώρα ήρθες και κάτι μου λέει πως θα μείνεις.
Καλή σου νύχτα.

zero συμβαίνει και αυτό καμιά φορά. Δηλαδή να καταλαβαίνονται απόλυτα οι άνθρωποι.
Καλή σου νύχτα

marianaonice είπε...

Πέρασα για μία καληνύχτα και να ευχηθώ μία καλή εβδομάδα που έρχεται αύριο...
Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Αν βλέπεις μπροστά τα χνάρια από αυτό που λαχταράς, προχώρα με τον ίδιο τρόπο...

μόνη, με το φεγγάρι να σου φωτίζει τη στράτα...

και κοίτα μακριά, εκεί που τώρα απλώς ονειρεύεσαι..

είναι κοντά το άπιαστο...

δεν αξίζει αλλιώς έτσι δεν είναι; δεν αξίζει μάτια μου

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου και την δική μου καλημέρα.

Freedula μου δεν αξίζει αλλιώς. Το μόνο βέβαιό μας.
Την καλημέρα μου και πάλι.

tdjm είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ....πάλι...

Κούκος είπε...

Νότα, ένα ποίημα του Δημήτρη Κανελλόπουλου.

Απόψε γύρισα νωρίς.

Δεν έχει νόημα ή περιπλάνηση
σ’ αυτούς τους δρόμους πού έλεγα
πώς μ’ είχαν αγαπήσει.

Μήτε τα φώτα μ’ έκαναν αίσθηση καμιά,
μήτε ή ψιλή βροχή μπόρεσε να ποτίσει
την έντονη ανάγκη ν’ αγαπήσω.

Απόψε γύρισα νωρίς, χωρίς
τις βεβαιότητες του παρελθόντος.
Κι είπα να κάτσω εδώ στα σκοτεινά
και να λογαριαστώ με τις παλιές φιλίες.

Απόψε γύρισα νωρίς
και κλείστηκα εντός μου βλέποντας με τρόμο
πρόσωπα αγαπημένα να γλιστρούν
έξω Απ’ τη μνήμη, κι αθόρυβα
να χάνονται μες στο βαθύ σκοτάδι.

Takiz είπε...

Τα όνειρα γεννούν, τα χρώματα.
Διάλεξε το χρώμα σου.
Ζήσε το όνειρο ΣΟΥ...

Την καλημέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

Νοτα μου γεια σου.
Να ξερεις οτι ολοι εμεις που προορισμος μας ειναι η αναζητηση η πορεια μας ειναι παντα μομαχική και νυχτερινη. Το θέμα ειναι να περπατάμε περηφανα οπως το λιοντάρι Βεβαια το κοστος ειναι μεγάλο, αλλά αξιζει τον κόπο γιατί μεσα απ΄αυτα τα ταξιδια γνωρίζουμε καλυτερα τον εαυτό μας.
Καλο σου βραδυ.

rain είπε...

Αφού γύρισες εγώ γιατί δεν σε βλέπω? Γιατί δεν σε βρίσκω? Ζεστό φιλί

M-meggie είπε...

tdjm καλώς σας βρήκα. Όταν θα φύγω πάλι ... θα το καταλάβετε.

Κούκε μου διαλεχτούς τους κάνεις τους στίχους που χρειάζομαι.
Να είσαι καλά.

M-meggie είπε...

takiz μου καλησπέρα. Το όνειρό μου μέθυσε κι αποκοιμήθηκε. Επέστρεψα να ζήσω ... εμένα.

M-meggie είπε...

Ανώνυμε ή ανώνυμη σε ευχαριστώ για το σχόλιο και για την προτροπή σου. Θα ήθελα όμως μια υπογραφή. Αν ξανάρθεις βάλτη.
Καλό σου βράδυ.

Βροχούλα μου δεν με βλέπεις; Είναι νωρίς ακόμα να γίνω ορατή λες;
Ο καιρός θα δείξει.
Την καληνύχτα μου.

Ανώνυμος είπε...

Η "παρούσα ανάρτηση", που έγραψα στο σχόλιο μου στον "φαύλο κύκλο", είναι ετούτη.Κατα λάθος αφησα εκεί το σχόλιο.
Ειδικά αυτό το "απόψε γύρισα" που γράφεις στο τέλος... ε, όπως καταλαβαίνεις...
Θα επανέλθω όμως γιατί απο μια πρώτη ματιά βρήκα αρκετα΄ενδιαφέρον το μπλογκ σου.

. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.