Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Προσδοκία μιας ... ελπίδας

Ποιός να μου τόλεγε πόσο δύσκολο θα ήταν να κατακτήσω μια ελπίδα.

Πρώτα, τα δύσβατα τα δρασκέλιζα με ένα ανάλαφρο πηδουλάκι γιατί ήταν τόσο φυσικά αναμενόμενο το αύριο, το καινούργιο, το προσδοκώμενο, με λίγα λόγια το ελπιδοφόρο.
Μετά, χωρίς προειδοποίηση, το αύριο - ρουτίνιασε, το καινούργιο - πάλιωσε, το προσδοκώμενο είχε φτάσει κι είχε παρέλθει και με λίγα λόγια επίσης τίποτα δεν κόμιζε ελπίδα.


Σάστισμα.
Ξάφνιασμα.
Αυτό ήταν;
Όλα είναι πίσω πια;
Εκεί, στο πριν θα μείνω;
Μα πέρασε το πριν, περνάει το τώρα και φέτες - φέτες γίνεται πριν κι αυτό.
Με κομμάτιασε και μένα.
Με σκόρπισε έως ότου... με έδιωξε.

Δεν είναι πανέμορφα περίεργο;;

Μέρα με τη μέρα με απομάκρυνε. Με απέβαλε. Μόνο του. Δεν έκανα τίποτα εγώ. Το αντίθετο. Εγώ επέμενα. Είχα γαντζωθεί γερά. Έλεγα: "που να πάω;". Κι' όμως αυτό σταθερά μου είπε: "ΦΥΓΕ" . Όχι μια φορά. Πολλές. Πάρα πολλές. Όσο γλυκά με προσέγγιζε, τόσο κι άλλο τόσο γλυκά με απομάκρυνε. Μαεστρία λέγεται αυτό. Όχι απότομα, όχι βίαια, όχι με τρόπο που να φέρει αντίδραση. "Πήγαινε" μου είπε, "στο καλό. Κάπου μπροστά κάτι θα υπάρχει, ολόφρεσκο, δροσερό, όμοιο αλλά όχι ίδιο, γνώριμο μα στις λεπτομέρειες κάπως αλλιώς".

Ω τι ευτυχία!!!! Φύσηξε μαΐστρος επιτέλους. Προσδοκία ελπίδας μου μυρίζει.



Ήσυχα λοιπόν.
Ήρεμα.
Να απολαύσω το αεράκι.
Να χαρώ την ευχή.
Να νιώσω την έναρξη, την παντοδύναμη αρχή.
Να πάρω την ανάσα μου και να την κρατήσω μέσα μου όσο περισσότερο μπορώ.

Πόσο καιρό περίμενα την δύναμή μου και με πόση υπομονή αυτή περίμενε εμένα!!!

Κάνουμε στάση λοιπόν εδώ, να φιλιώσουμε, να αγαπηθούμε απ' την αρχή, να ... το γλεντήσουμε ρε αδερφέ.

Καθίστε όλοι. Είστε ευπρόσδεκτοι. Θα σας τρατάρουμε από ό,τι διαθέτουμε ...

30 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαλη βδομαδα Νότα
να σαι καλα , να χεις υγεια και αγαπη και να περασετε ομορφα με την οικογενεια και τους φιλους σου

Γωγώ Πακτίτη είπε...

η ελπίδα είναι σαν
την Ανάσταση...

καλή Μ.βδομάδα νότα...:)

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα ΝΟΤΑ!!! καλώς σε βρήκα!!!

να έχεις μία όμορφη μεγάλη εβδομάδα!!

marianaonice είπε...

Τελικά μου φαίνεται η άνοιξη κατάφερε να φέρει ελπίδα στην ψυχή σου! Έτσι είναι, πάντα μετά το χειμώνα ακολουθεί η άνοιξη!! Και μετά τη λύπη η άνοιξη της ελπίδας τρυπώνει στην παγωνιά της καρδιάς μας και λιώνει τα χιόνια!!
Ποτέ μην πάψεις Νότα μου να αναζητάς την ελπίδα και εκείνη θα σε βρει να είσαι σίγουρη!!!
Τα φιλιά μου.

M-meggie είπε...

Μαρία μου σε ευχαριστώ. Και τις δικές μου ευχές.

Γωγώ μου έχεις δίκιο. Η ελπίδα είναι .. Ανάσταση.
Τις ευχές μου και σε σένα

Ζαχαρούλα (τι όμορφο όνομα) καλώς ήρθες. Ευχές.

Μαριάννα μου την καλησπέρα μου. Μπορεί να είναι και η Άνοιξη αλλά προπάντων είναι η μεγάλη μου προσπάθεια να βγω από τον .. χειμώνα μου.
Τις ευχές μου.

jacki είπε...

Τι όμορφο; Τι αισιόδοξο. Μπράβο. Χαίρομαι. Πολύ χαίρομαι.

Ανώνυμος είπε...

σαστισμα και ξεθοριασμενο της ευτυχιας...
χαιρομαι
γιατι φαινεσαι καλα
**διαβασα την τακτοποιηση απο κατω κ κολλησα...**
πολλες καληνυχτες

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Οι ελπιδες ειναι μεσα μας και οι τροποι να τις μετουσιωσουμε σε πραξη, επισης!
Να εχεις μια ομορφη (Μεγαλη) εβδομαδα!
Φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Χαμογελώ πολύ, απροσδόκητα πολύ κι ελπίζω μαζί σου!

M-meggie είπε...

jacki μου σε ευχαριστώ που χαίρεσαι. Και να ξέρεις όταν χαιρόμαστε με ό,τι καλό φαίνεται στον άλλον, χαιρόμαστε ενδόμυχα και για εμάς.

M-meggie είπε...

in the sky και μένα μου φαίνεται πως είμαι καλύτερα.
Η προηγούμενη ανάρτηση είναι η εκκίνηση.
Την καλημέρα μου

M-meggie είπε...

πρωτόπλαστη συμφωνώ για την εσωτερική τοποθεσία των ελπίδων μόνο που κάποιες φορές είναι πολύ βαθιά και σε διαφορετικά σημεία κάθε φορά. Θέλει χρόνο και προσπάθεια η ανακάλυψή τους. Θέλει δύναμη και αντοχή.

M-meggie είπε...

freedula μου χαμογέλα. Εσύ ειδικά. Η βοήθειά σου πολύτιμη.

. είπε...

Δεν το πίστευα αυτό που διάβαζα Νότα μου!

Τα ίδια ακριβώς συναισθήματα νοιώθω! Σαν να φύσηξε στην ψυχή μου ένα αεράκι και άρχισε σιγά σιγά να διώχνει τη σκόνη.
Να φταίει η άνοιξη;Να φταίει η δύναμη που φωλιάζει στις ψυχές;
Η ελπίδα που έρχεται σιγά σιγά να πάρει τη θέση που της ανείκει;
'Οτι να'ναι...είναι όμορφα, εκεί έξω(από το πηγάδι)τελικά!

Να είσαι πάντα καλά καρδιά μου και να περάσεις ένα καλό Πάσχα με Ανάσταση ψυχής!

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου χαίρομαι και για σένα. Σαν χεράκι χεράκι να πιανόμαστε. Πως λέει και το τραγούδι; Δώσε χέρι να πιαστώ ...
Και τις δικές μου ευχές γλυκιά μου

Ανώνυμος είπε...

Απρίλης, ο μήνας της ελπίδας
Αναγέννηση φύσης
Ανάταση ψυχής
Ανάσταση ζωής

Τις καλύτερες ευχές μου για Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου και σ' όλο τον κόσμο!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :))

Κούκος είπε...

"Θα είμαι εδώ,
τ'ανέλπιστα πάντα να περιμένω
κάθε καινούργια Άνοιξη, κατάπληκτος, να μένω
Θα είμαι εδώ..."

Νότα μου, έφερες την Ανάσταση νωρίτερα! Το αισιόδοξό σου ακόμα καλύτερο και από το υπέροχο μαύρο σου.

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Να 'σαι καλά βρε Νότα που μ' ανέβασες λίγο..

Φιλιά πολλά και τις καλύτερες ευχές μου για ευτυχισμένες γιορτές

entelech1a είπε...

Ωραια τα "λες"..Να σαι καλα να μας ταξιδευεις..Καλο Πασχα!

M-meggie είπε...

Ευαγγελία μου καλώς ήρθες.
Λες όλα να ... τα φταίει ο Απρίλης;
Μπορεί. Είναι ένας πανέμορφος μήνας.
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Τις δικές μου θα περάσω να τις αφήσω στο σπίτι σου.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Κούκε μου νάσαι καλά.
Το αισιόδοξό μου, μην γελιόμαστε, θα φέρει και πάλι το υπέροχο μαύρο μου. Νόμος της ζωής. Αλλά τώρα ας αναπνεύσω όσο μπορώ.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Λάκη μου να είμαστε καλά να ... ανεβοκατεβαίνουμε.
Καλό ξημέρωμα

M-meggie είπε...

entelech1a καλώς ήρθες. Ωραία τα "λέω" αλλά να τα "πράττω" κι΄όλας δεν ήθελες να πεις;
Προσπαθώ γλυκιά μου.
Τις ευχές μου
Καλό σου βράδυ

faraona είπε...

Eυχομαι
Καλη Ανασταση
Χαρουμενο Πασχα
και αγαπη ,ελπιδα και υγεια.

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Massagem, I hope you enjoy. The address is http://massagem-brasil.blogspot.com. A hug.

Roadartist είπε...

Περασα να αφησω τις ευχες .. μου καλο Πασχα.. Να εχεις μια Καλη Ανασταση.. Ευχες ολοθερμες :)

M-meggie είπε...

faraona μου ευχαριστώ για τις ευχές. Και τις δικές μου

M-meggie είπε...

massagem καλώς ήρθες. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ήρθα στο σπίτι σου αλλά ... δυσκολεύτηκα στα βραζιλιάνικα να ... διαβάσω.
Θα ξανάρθω όμως.

M-meggie είπε...

roadartist ευχαριστώ. Καλό Πάσχα με υγεία πάνω από όλα.

kalynama είπε...

Νότα μου σου εύχομαι οι Άγιες αυτές μέρες να σου φέρουν ό,τι ομορφότερο στη ζωή σου.

Αγάπη και ευτυχία σου εύχομαι στέλνοντάς σου ένα μεγάλο χαμόγελο :-)))