Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Τα βαζάκια στα ... ράφια.


Όλα έχουν τελειώσει εκτός από την τακτοποίηση.

Οξύμωρο. Πως τελείωσαν χωρίς να ταχτοποιηθούν πρώτα;
Κι' όμως υπάρχει τρόπος. Άλλοτε αιφνίδια, κι άλλοτε νομοτελειακά το τέλος έρχεται και απομένει χωρίς βιάση να γίνει το συγύρισμα στο ράφι του.

Ράφια πολλά, όλων των ειδών, είναι η ζωή μας. Ψηλά, στενά, φαρδιά, ευρύχωρα, βαθιά, ρηχά. Βαζάκια αμέτρητα, τα ποικίλα γεγονότα, ασχέτου σπουδαιότητας που τοποθετούνται στα ράφια. Πολλές φορές μπαίνουν εκεί χωρίς σειρά, φύρδην μίγδην, από έλλειψη χρόνου αλλά και επειδή κακώς μπορεί να θεωρήσουμε πως είναι άχρηστη η επιμέλεια της τοποθέτησής τους. Αρκεί να μπουν στο ράφι. Αρκεί να βρουν όπως όπως μια θέση, πίσω ή μπροστά, δεν έχει σημασία και να μας αδειάσουν το τραπέζι. Το τραπεζάκι μας το θέλουμε άδειο, καθαρό και στολισμένο για την πορεία μας. Συμφωνώ και επικροτώ, μόνο που και τα ράφια θέλουν την ίδια πολιτική.

Δεν βιαζόμαστε φυσικά. Πρέπει να έχουμε και διάθεση, πρέπει να έρθει και η κατάλληλη στιγμή, το πλήρωμα του χρόνου, να έρθει το κάθε «τέλος» για να φορέσουμε ποδίτσα και να ξεκινήσουμε το αναγκαίο. Κάθε βαζάκι στο δικό του ράφι, με την ετικετούλα του που θα περιγράφει το περιεχόμενο, τα συστατικά, τη γεύση, την μυρωδιά και την "ημερομηνία λήξης του". Αυτό το τελευταίο παρακαλώ να μην ξεχαστεί. Είναι το πιο σημαντικό. Και αν σας πέσει κατά λάθος κανένα κάτω και γίνει θρύψαλα, μην ανησυχήσετε, το περιεχόμενο δεν παθαίνει τίποτα και γρήγορα σε νέο βαζάκι, σε νέα θέση, σε νέο ράφι.

Βαζάκια εκτεθειμένα, παραμελημένα, ξεχασμένα για πολύ καιρό έξω από το ράφι τους αλλοιώνουν το περιεχόμενό τους, το δηλητηριάζουν.
Ποιος θέλει στην πορεία του δηλητήριο;
Κανείς. Ούτε εγώ.

Στις μύτες των ποδιών λοιπόν για να βάλω ένα ακόμα βαζάκι στο πιο ψηλό μου ράφι.

18 σχόλια:

marianaonice είπε...

Έτσι μπράβο Νότα μου,
τακτοποίησε τα βαζάκια σου και βάλε το τελευταίο εκεί που του πρέπει και μετά σπεύσε για την αναζήτηση νέων! Αυτή είναι η ζωή, και μας οδηγεί όπως αυτή θέλει...Ακολούθα τη λοιπόν και αμέτρητα βαζάκια περιμένουν τη θέση τους!...
Καλό ξημέρωμα καλή μου και καλό Σ/Κ.

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Ερωτηση:τα βαζακια επιστρεφουν ποτε στο τραπεζι ή απ'τη στιγμη που τοποθετουνται στο ραφι μενουν εκει...?
Καλο ξημερωμα και καλο σαββατοκυριακο!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

βαζάκια, που και να σκονιστούν,
δεν έχει καμία σημασία...
άστα εκεί,καλώς τοποθετημένα,
να τα τρώει ο χρόνος...

καλημέρα νότα...:)

Ιφιγένεια είπε...

Ανάμεσα στα γεμάτα υλικά βαζάκια σου , βάλε κι ενα με μια κόκκινη παπαρουνα ... ετσι για αλλάγή !
Καλημέρα !

kalynama είπε...

θα το φτάσεις.. και αυτό το πιο ψηλό.. το δύσκολο θα το φτάσεις. Κι αν είναι σκονισμένα εκεί πάνω, μια σου κίνηση θα τα κάνει όλα όπως πριν.

Καλό σου σαββατοκύριακο. Και γλυκιά μέρα να έχεις :-)))

jacki είπε...

Και αντί να τακτοποιώ τα πάντα πάνω σε ράφια δε πιάνω από μόνη μου ένα ρε αδερφέ. Ας με τακτοποιήσει κάποιος πάνω στο ράφι μου :)
Καλησπέρα.

Νηφάλια Μέθη είπε...

πολύ όμορφη εικόνα...επιασα
τον εαυτο μου ασυναισθητα να σκεφτεται τα δικά του 'βαζάκια'
σαν διάβαζα το ποστ σου.

σ ευχαριστώ πολύ!

καλη Ανάσταση!

Ναπoλέων είπε...

Και μιά αταξία τώρα είναι ό,τι πρέπει...

Επειδή αύριο είναι η ΜΕΓΑΛΗ επέτειος, που μπήκε στο ράφι η όποια δημοκρατία μας, θα θυμίσω αυτό που φέρεται ότι είπε τότε ο Γ. Παπανδρέου (παπούς):
Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών
ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ


Κι ένα άσχετο, αλλά...
το συνταρακτικό νέο τό μαθατε;;;
Οι «Ολυμπιακοί» αγγλιστί μετονομάζονται, πιθανότατα πλέον, σε:

Olympic Dopways !!!

Ζείστε τη χαρά να τό πείτε ΠΡΩΤΟΙ στους φίλους σας!
Κι αυτό μιά πρωτιά είναι!

αγάπη-αφοπλισμός-ειρήνη
Ναπολέων

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Μ' άρεσε πολύ αυτός ο συσχετισμός με τα βαζάκια και τα ράφια, μα πάρα πολύ... δεν έχεις καθόλου άδικο!!
Λοιπόν ... κάθε κατεργάρης στο ράφι του (πάγκο του)...
:))

Φιλιά πολλά Νότα μου και καλό τακτοποίημα!

Alkmini είπε...

και σκονισμενα να μεινουν ορισμενα, δεν χαλασε και ο κοσμος
και κλειστα να μεινουν μερικα "συρταρακια" καποιος λογος θα υπαρχει.
ειναι ομορφο να προσθετουμε καινουργια βαζακια, αστραφτερα και φρεσκα. ειναι ομορφο να φτιαχνουμε καινουργια συρταρακια με καινουργιο περιεχομενο. καλο σου βραδυ γλυκεια νοτα. :)

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου μας οδηγεί η ζωή όπως αυτή θέλει. Συμφωνώ, μα έχουμε και εμείς την ευθύνη μας.
Καλό βράδυ.

M-meggie είπε...

πρωτόπλαστη αν τα βαζάκια επιστρέψουν στο τραπέζι σημαίνει πως ποτέ δεν ταχτοποιήθηκαν στο ράφι. Σημαίνει πως ζούμε με ψευδαισθήσεις. Σημαίνει πως μας κουμαντάρει η φαντασία μας. Όχι, δεν επιστρέφουν λοιπόν. Μένουν εκεί.

M-meggie είπε...

γωγώ μου έχεις δίκιο. Να τα τρώει ο χρόνος ...
Καλή σου νύχτα

Ιφεγένειά μου δεν ξέρω τι σημαίνει για σένα η κόκκινη παπαρούνα, για μένα όμως είναι η εικόνα της πιο γλυκιάς μοναξιάς και υπάρχει τέτοιο βαζάκι στα ράφια τα δικά μου.
Νάσαι καλά γλυκιά μου

M-meggie είπε...

Kalynama μου θα το φτάσω, το έφτασα. Ήταν να μην σηκωθώ στις μύτες των ποδιών μου. Αφού το έκανα έγινα πανήψυλη.
Σε ευχαριστώ
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Όχι jacki μου. Δεν θέλω και δεν επιτρέπω να με τακτοποιήσουν σε ράφι. Θα μείνω στο τραπέζι εγώ και θα μείνεις και εσύ. Εκεί είναι η μάχη, εκεί όμως προσφέρεται και το φαΐ.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

nhfalia methh ο καθένας με τα δικά του βαζάκια είναι. Τώρα το πόσο μοιάζουν θα μας ξάφνιαζε αν μπορούσαμε να το δούμε.
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

Ναπολέων μου καλησπέρα. Ευχαριστώ για την αταξία σου.

Λάκη μου για να πω την αμαρτία μου, τα βαζάκια με τα ράφια ήταν εικόνα στο μυαλό μιας φίλης μου. Με την άδειά της την χρησιμοποίησα. Άλλωστε μου είπε πως γι'αυτό μου την είπε. Για να την μοιραστούμε.
Και Λάκη ... από το πρωΐ συγυρίζω ράφια, συρτάρια, πάγκους και ό,τι άλλο βρίσκω μπροστά μου - πίσω μου - μέσα μου.
Σε λίγο θα συνεχίσω.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Τελικά Αλίκη μου παντού υπάρχει ομορφιά αρκεί να έχουμε την διάθεση να τη δούμε
Καλή σου νύχτα