Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Χαριτωμενιές

χαχα, μπορεί να μην ξέρετε την λέξη. Δηλώνει μια "χαριτωμένη" εξυπνάδα. Μην πάει το μυαλό σας σε χοντράδα, η εκλεπτυσμένο ευφυολόγημα Όχι, καθόλου. Είναι μια εμπνευσμένη λέξη για το απλό φιλικό, πείραγμα.

- Τι είπες;
- Χαριτωμενιά, για να πω κάτι κι εγώ.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή μιας και δεν σταματάς να μιλάς για να πω κάτι ο άνθρωπος, πέταξα μια χαριτωμενιά, μήπως και διακόψεις. Να πάρω πάσα, που λένε.
- Με λες πολυλογού λοιπόν;
- Εγώ;
- Ναι εσύ. Ας το αναλύσουμε. Γιατί νομίζεις πως δεν σου δίνω πάσα; Τη ζήτησες; Έχεις να πεις κάτι και σε εμποδίζω;
- Δεν έχω πρόχειρη άλλη.
- Τι άλλη;
- Χαριτωμενιά και ώσπου να την βρω, ανέλυσέ το μόνη σου. Μπορείς!!

Μην μπω σε λεπτομέρειες. Καταλάβατε. Τις "χαριτωμενιές" τις χρησιμοποιούμε για να πούμε μεταξύ σοβαρού κι αστείου τα "σκολιανά" μας σε έναν φίλο.
Εγώ σήμερα τα άκουσα μια χαρά και όχι μόνο με αστεία. Μέχρι που δεν άντεξα άλλο και πήγα για καφεδάκι έξω (μετά από χρόνια). Καφεδάκι μεγάλης διάρκειας, σε τσίγκινο τραπεζάκι και με έναν υπέροχο ανοιξιάτικο ήλιο για παρέα.


Συμπέρασμα: παραδέχομαι πως με έχει φάει η πολύ ανάλυση.
Αποτέλεσμα: ψάχνω "χαριτωμενιές" και γελάω μόνη μου.

17 σχόλια:

sealike2 είπε...

Καλησπέρα, πέρασα να σου αφήσω τις πιο θερμές ευχές μου για Καλό Πάσχα!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα...:)

την λέω καμιά φορά αυτή τη λέξη...:)

ειδικά όταν θέλω να πειράξω κάποιον, όταν έχει πει εξυπνάδα κρύα...:)

να περάσεις όμορφα,
με αγάπη και γαλήνη...:)

καλό Πάσχα...

Μαρια Νικολαου είπε...

Εγω δεν την λεω αλλα την ακουω που την λενε τελευταια
Δε βαριεσαι καθε φορα ολοι κατι βγαζουν καινουριο
Καλημερα και καλη Ανασταση σου ευχομαι με υγεια και αγαπη

Γωγώ Πακτίτη είπε...

Τα χνάρια του Χρηστού,
στον ανήφορο της κάθαρσης,
οδηγούν στην Ανάσταση!
Τούτο το φως,
ας λάμπει τα βήματα της
Αγάπης!

Τα δάκρυα της προσμονής,
δροσίζουν την αντοχή!
Τούτη η βροχή,
ας γίνει μονοπάτι της
Πίστης!

Οι λέξεις της προσευχής,
στάζουν γαλήνη!
Η ιλαρότητα της ψυχής,
ας γίνει ουράνιο τόξο της
Υγείας!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Νηφάλια Μέθη είπε...

:) ευχές για χαριτωμενιές λοιπον!

καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

να σαι καλα!

M-meggie είπε...

sealike2 σε ευχαριστώ πολύ. Και τις δικές μου ευχές.

Γωγώ μου σε ευχαριστώ και για τα δύο σχόλια. Το δεύτερο ειδικά είναι η πορεία της Μ.Ε.
Να είσαι καλά και ευχές για όμορφη και ήρεμη Πασχαλιά.

Μαρία μου και τις δικές μου ευχές.
Όσο για τις χαριτωμενιές που και που σε πάνε σε χρόνια ανέμελα. Χρειάζονται κι αυτές.

nhfalia methh και τις δικές μου ευχές. Να περάσεις καλά και όσο για τις χαριτωμενιές δεν έχω σκεφτεί ούτε μια ακόμα. Πέρασαν οι καιροί τους για μένα.

kalynama είπε...

Να χαμογελάς... όλα γύρω σου λάμπουν....

Τα φιλιά μου. Κάλό σου βραδάκι :-))

Ανώνυμος είπε...

Λατρεμένες ευχές για αγαπημένες στιγμές.

Σε φιλώ πολύ

Καλό Πάσχα

marianaonice είπε...

Νότα μου οι χαριτωμενιές είναι καμιά φορά το αλατοπίπερο της ζωής μας! και πώς να ζήσει κανείς χωρίς αλατοπίπερο;
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ καλή μου, πραγματική στη ψυχή και στην καρδιά σου!!

Alkmini είπε...

νοτακι μου
Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση
να περασεις ομορφα με πολλες χαριτωμενιες ;)

Κούκος είπε...

Νότα μου,
να πηγαίνεις τακτικά έξω για καφεδάκι...
Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες.
Καλή Ανάσταση!!!

Aura είπε...

Πέρασα να αφήσω μια καλημέρα και ευχές για όμορφες πασχαλινές μέρες!!

:)

. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Νότα μου.
Σε σένα και όσους αγαπάς!

M-meggie είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Ελπίζω και εύχομαι όλοι να περάσατε καλά.
Και συνεχίζουμε το ...ταξίδι μας.

Aura είπε...

Γειά σου Νότα κι από δω.
Σου ευχήθηκα στο μπλόγκ μου:)

Μια καληνύχτα λοιπόν!

faraona είπε...

Noτα και του χρονου με υγεια.
Καλο ειναι που και που και κανενα διαλυμμα με καμμια χαριτωμενια...
Ζωη ειναι...απο ολα εχει ο μπαξες.

πολλα φιλια.

marianaonice είπε...

Πέρασα για το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! Κάποιος έπρεπε να φέρει το φως της Ανάστασης και εδώ, δεν νομίζεις;
Να είσαι καλά Νότα μου και να κοιτάς πάντα μπροστά!!