Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008

Χαριτωμενιές

χαχα, μπορεί να μην ξέρετε την λέξη. Δηλώνει μια "χαριτωμένη" εξυπνάδα. Μην πάει το μυαλό σας σε χοντράδα, η εκλεπτυσμένο ευφυολόγημα Όχι, καθόλου. Είναι μια εμπνευσμένη λέξη για το απλό φιλικό, πείραγμα.

- Τι είπες;
- Χαριτωμενιά, για να πω κάτι κι εγώ.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή μιας και δεν σταματάς να μιλάς για να πω κάτι ο άνθρωπος, πέταξα μια χαριτωμενιά, μήπως και διακόψεις. Να πάρω πάσα, που λένε.
- Με λες πολυλογού λοιπόν;
- Εγώ;
- Ναι εσύ. Ας το αναλύσουμε. Γιατί νομίζεις πως δεν σου δίνω πάσα; Τη ζήτησες; Έχεις να πεις κάτι και σε εμποδίζω;
- Δεν έχω πρόχειρη άλλη.
- Τι άλλη;
- Χαριτωμενιά και ώσπου να την βρω, ανέλυσέ το μόνη σου. Μπορείς!!

Μην μπω σε λεπτομέρειες. Καταλάβατε. Τις "χαριτωμενιές" τις χρησιμοποιούμε για να πούμε μεταξύ σοβαρού κι αστείου τα "σκολιανά" μας σε έναν φίλο.
Εγώ σήμερα τα άκουσα μια χαρά και όχι μόνο με αστεία. Μέχρι που δεν άντεξα άλλο και πήγα για καφεδάκι έξω (μετά από χρόνια). Καφεδάκι μεγάλης διάρκειας, σε τσίγκινο τραπεζάκι και με έναν υπέροχο ανοιξιάτικο ήλιο για παρέα.


Συμπέρασμα: παραδέχομαι πως με έχει φάει η πολύ ανάλυση.
Αποτέλεσμα: ψάχνω "χαριτωμενιές" και γελάω μόνη μου.
Δημοσίευση σχολίου