Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Απαράδεκτον έως ... ηλίθιον

Βλέπετε τα "ν" στο τέλος των λέξεων του τίτλου;
Είναι οργή προς εμένα. Όταν η οργή κάνει την εμφάνισή του, προφέρω τις λέξεις ακέραιες, λες κι έτσι καταφέρνω την απόλυτη έκφραση του νοήματός τους. Με λίγα λόγια, μου δηλώνω πεντακάθαρα τι νιώθω.

Είναι λοιπόν απαράδεκτον και καταντάει ηλιθιότητα η "χρόνια ίωση" του μυαλού μου.
Βέβαια και οι ηλίθιοι χρειάζονται, έτσι για να ξεχωρίζουν οι μη ηλίθιοι. Αλλά που να πάρει η ευχή, όσο ηλίθιος κι αν μπορεί να γίνεις, είναι απαράδεκτο να επιτρέπεις στον μη ηλίθιο να νιώθει πως είναι σπουδαίος, μόνο και μόνο γιατί εσύ έχεις γίνει πανηλίθιος. Και μετά τι σου φταίνε, τι μας φταίνε οι άλλοι; Καλά κάνουν και νιώθουν και είναι σπουδαίοι. Εμείς τους κάνουμε έτσι και μάλιστα με ιδιότητες που δεν έχουν, με χαρακτηριστικά που τους δίνουμε εμείς.
Βγάζουμε τα ματάκια μας με τα ίδια τα χεράκια μας.
Έχω φτάσει, στο σημείο δε, να μακαρίζω αυτούς που δεν καταλαβαίνουν τις φαντασιώσεις τους διότι μέσα στην άγνοια, μπορεί να μειώνεται η αυτοεκτίμησή τους, αλλά έχουν την παρηγοριά της αποδοχής του μοιραίου. Στο μοιραίο δεν αναζητάς τον υπεύθυνο. Άσε που νιώθεις και μια σχετική ικανοποίηση ότι έκανες ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν να κάνεις και κάτι υπέρτατο εμποδίζει το αποτέλεσμα που επιθυμείς.


Μακάριοι λοιπόν οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι οι άλλοι που ασκούν το ρημαδιασμένο βρίσκονται πολλάκις στην "ευχάριστη" θέση να αναγνωρίζουν την η λ ι θ ι ό τ η τ ά τους.

Αυτά έγραψε μια ηλίθια νοτα, γιατί αν δεν τα έγραφε ... θα έσκαγε.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι κρίση αυτοεκτίμησης είναι αυτή, χρονιάρες μέρες; Γιατί τέτοιο αυτομαστίγωμα; Δεν το ξέρεις ότι ο μόνος που δεν γνωρίζει την ηλιθιότητά του είναι ο ηλίθιος;
Λοιπόν... φοράς τα καλά σου, την αισιόδοξη διάθεσή σου, πετάς ό,τι περιττό... και πας γι' άλλα, ναι;

Χρόνια πολλά και φιλιά :)

Τάκης είπε...

δεν ξέρω τι λες, αλλά ξεκινώντας να διαβάζω, με έπεισες να ψάξω για κάποια ηλίθια λέξη, ανάμεσα στις τόσες αντιπαραθέσεις..
μου ήρθε στο νου ένα τραγουδάκι..
θα στα βγάλω τα ματάκια, να τα κάνω κορδελάκια..
χιχιχιχιχιχ
να μην έχεις εσύ να βγάζεις, με τα ίδια σου τα χεράκια..
και αν βαριέσαι..
ξαναβάψε τα νυχάκια σου σε Πασχαλιάτικες χρωματιστές Νότες..

Χρόνια Πολλά, γεμάτα υγεία, χαρές, αγάπη και "αυτοεκτίμηση"..

faraona είπε...

Μια χαρα τα λες νοτα μου ...ξερεις εσυ πολυ καλα τι λες.Και βρισκω τις σκεψεις σου υγιεστατες.

Σε φιλω

M-meggie είπε...

evaggelia μου, νάσαι καλά. Πάμε γι'άλλα λοιπόν.

Τάκη μου σε ευχαριστώ για το τραγουδάκι. Γέλασα (πράγμα σπάνιο τελευταία, εννοώ γέλιο αυθόρμητο). Όσο για τα νυχάκια μου θα τα βάψω οπωσδήποτε. χαχαχα.

Αχ, faraona μου. Ακριβώς ξέρω τι λέω.
Καλό σου βράδυ

entelech1a είπε...

Να αγαπας εσενα, γιατι εισαι μοναδικη..

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Νότα μου δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο σε ότι λες. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ. Γι' αυτό, απ' εδώ και μπρος το "έχω ρίξει στην τρελή" και ζω ευτυχισμένος.

Πορτοκαλάδα? Από πορτοκάλια...??
:))
:))

Θα σου έδινα μια ζεστή αγκαλιά αλλά τα χέρια μου είναι δεμένα με την ζουρλομανδύα έτσι θα αρκεστώ σε φιλάκια στο αέρα.
:))
:))

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλημέρα νότα...:)

αν το χαμόγελο και η καλή διάθεση είναι ηλιθιότητα, ε τότε είμαι κι εγώ ηλίθια!
που σίγουρα είμαι για κείνους
που ότι καλοπροαίρετο, το αποκαλούν ηλιθιότητα...

καλημέρα με χαμόγελο...:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλα κανεις και γραφεις οτι αισθανεσαι για να μην "σκας" οπως λες.
Βοηθαει.
Οσο για την ηλιθιότητα .. έ .. ολοι μας πολλες φορες κανουμε ή λεμε πραγματα που υστερα μας κανουν και αισθανομαστε καπως ετσι..
Θα περασει..
Τα φιλια μου

jacki είπε...

Οι νότες δεν είναι ποτέ ηλίθιες.
Καλημέρα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υγεία και αγάπη εύχομαι σε σένα και όσους αγαπάς! :))

M-meggie είπε...

enteleh1a με αγαπάω πολύ γι'αυτό φαίνεται με ... παιδεύω.

Λάκη μου οι τρελοί σώζονται σήμερα.

M-meggie είπε...

Γωγώ μου το καλοπροαίρετο δεν το αναγνωρίζουν και ως εκ τούτου ό,τι δεν γνωρίζουν το βαφτίζουν ηλίθιο.

M-meggie είπε...

Μαρία μου από τότε που με θυμάμαι το μεγαλύτερο προσόν που μου αναγνωρίζω είναι πως πρέπει να λέω αυτό που με ενοχλεί. Κάθε φορά έβρισκα τρόπους αλλά από όταν ξεκίνησα την μετα-βαση μου γράφοντας ό,τι αισθάνομαι βρίσκω και ανακούφιση στο να ανακαλύπτω κι άλλους που ακόμα και όταν έχουν διαφορετική αίσθηση, έχουν συναίσθηση.

M-meggie είπε...

jacki μου οι νότες κάποιες φορές είναι ... παράφωνες.

Ανέμου σκορπίσματα σε ευχαριστώ. Και τις δικές μου ευχές κι από εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα, νότα μου, καλή Πρωτομαγιά :)

tdjm είπε...

Νοτάκι μου γλυκό ,καλό μήνα!!!

Χαλάρωσε και μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου.

Ξέρω τώρα πια μάλλον πέρασαν τα νεύρα!!!

Κι εγώ έτσι κάνω όταν με νευριάζω..και την άλλη μέρα γελάω με τις σκέψεις μου!!

Takiz είπε...

Το θετικό είναι πως ξεσπάθωσες.
Από την άλλη μην τρελαίνεσαι τόσο.
Το να μάθεις να αγαπάς τον δίπλα σου, είναι αποτέλεσμα του αγαπά τον εαυτό σου.

Μην τον ξεχνάς !!!!!
Είσαι για αυτόν σημαντική , όπως και αυτός για εσένα.

Κούκος είπε...

Νότα,
δώσε κι άλλο, ξεφόρτωσε.
Σου στέλνω ένα τραγουδάκι να σου φτιάξω λίγο το κέφι.

Nefelli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nefelli είπε...

Ουδής σοφότερος από εκείνον που γνωρίζει πόσο ηλίθιος είναι!!
Δεν θυμάμαι ποιός το είπε και πότε αλλά νομίζω ότι ταιριάζει μια χαρά με την ανάρτηση σου.Πάρτο χαλαρά σοφή νότα μας.
Χρόνια πολλά και καλό μας μήνα.
Φιλί

M-meggie είπε...

Ευαγγελία μου σε ευχαριστώ για τις ευχές.

tdjm μου πέρασαν τα νεύρα. Πάντα μου περνάνε. Την καλημέρα μου.


Takiz μου έχω κι εγώ ένα θετικό. Πάντα ξεσπαθώνω, αλλιώς θα κάνω ..μπαμ (χαχα).

Κούκε μου καλημέρα. Το τραγουδάκι σου μου πάει γάντι (χαχαχαχα). Μου έφτιαξες τη διάθεση. Να είσαι καλά.

Νεφελάκι μου επιτέλους γύρισες.
Καλό μας μήνα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ενίοτε χρειάζεται τούτη η άσκηση αυτοκριτικής, που θα μας βοηθήσει να επαναπροσδιορίσουμε τη στάση μας έναντι καταστάσεων και συμπεριφορών
΄Ακρως αποτελεσματικόΝΝΝΝΝ................

Καλώς σε βρίσκω και ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

"...Καλά κάνουν και νιώθουν ότι είναι σπουδαίοι. Εμείς τους κάνουμε έτσι και μάλιστα με ιδιότητες που δεν έχουν, με χαρακτηριστικά που τους δίνουμε εμείς..."! ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
Εγώ τι άλλο να πω;;
Φιλάκια Νότα μου, καλημέρα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

M-meggie είπε...

φύρδην-μίγδην καθ'εκάστη χρειάζεται αλλά και ενίοτε καλό είναι.
Καλό μήνα.

Μαριάννα μου ευχαριστώ.