Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Γιουβετσάκι.com


Προσέξτε τώρα τι έχω πάθει.
Ως μια κυρία μέσης ηλικίας και ως εκ πεποιθήσεως αρωγός των συνανθρώπων μου είπα κάποτε να συνδράμω μια νεαρά ύπαρξη που τα είχε κάνει ελάχιστα, λέμε τώρα, ψιλομπάχαλο στις αισθηματικές της υποθέσεις. Κοπίασα αρκούντως και τα αποτελέσματα δεν άργησαν να έρθουν. Η «ύπαρξη» ανένηψε, είδε το φως το αληθινό, είχε και τα προσόντα βεβαίως και η ίδια και όλα έληξαν κατ’ευχήν.
Οι ευχαριστίες της μετά ολίγου καιρού με ευχαρίστησαν βεβαίως και τότε, δέχθηκα χωρίς πολύ σκέψη, το προσωνύμιο «γιαγιάκα». Το δέχθηκα υπό την έννοια του ότι η γιαγιά είθισται να είναι σοφή και οι συμβουλές της πολύτιμες. Οποία ικανοποίηση λοιπόν για μένα, αν και στη μέση ηλικία, να θεωρούμαι σοφή ως γιαγιά.
Η νεαρά όμως «ύπαρξη» αφού ταχτοποίησε τα έσω και τα έξω της μια χαρά, δεν με ξέχασε, όπως φαίνεται, αλλά αντιθέτως με ενθυμείται όταν βλέπει, λέει, την διαφήμιση της γιαγιάς που παίρνει τις συνταγές της από το «Γιουβετσάκι.com». Και λέει ακόμα, πολλά τα γέλια που κάνει, πάρα πολλά διότι της μοιάζω πολύ. Συνδυάστηκα με την εν λόγω γιαγιά γιατί κάποτε απάντησα στην ανησυχία της περί της υγείας μου: «μια έτσι, μια γιουβέτσι» και όχι μόνο, λέει.

Λοιπόν, «ΚΥΡΙΑΚΟΣ». Το ακούς νεαρά μου;
«ΚΥΡΙΑΚΟΣ» τουτέστιν σοβαρότητα. Έστω σεβασμός στα χρόνια μου.
Ελπίζω να έγινα σαφής, άλλως, δεν μπορεί, στο Γιουβετσάκι.com θα υπάρχει και θανατηφόρα συνταγή η οποία θα εκτελεστεί πάραυτα και θα αποσταλεί στον προορισμός της άμεσα.

Και αυτό είναι απειλή.

3 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Νοτα! Αχ! Μου άνοιξε η όρεξη με όλα αυτά! :))

M-meggie είπε...

χαχαχα
Καλημέρα μας Άνεμε.

Ανώνυμος είπε...

Οι καλύτερες επισκέψεις είναι αυτές που δεν γίνονται με τη φυσική παρουσία, αλλά με την αύρα της....

Και οι καλύτερες συζητήσεις γίνονται όταν είμαστε μόνοι και μιλάμε με πολλούς......

Ποτέ δε θα πάψει να υπάρχει μια άλλη στιγμή μετά από αυτή, μια άλλη μέρα μετά τη νύχτα..Μην το ξεχνάς....