Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Ηλιοβασίλεμα με φεγγάρι στο Β. Πόλο



Βασίλεμα ψυχής!!!!!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ταξίδι άπιαστο...όπως τόσα άλλα...

Takiz είπε...

Άγγιγμα θεού.

Μαρια Νικολαου είπε...

Akριβως......ταξιδι απιαστο......
Πανεμορφη φωτο

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα!

faraona είπε...

Καλημερα Νοτα!Ωραιο φεγγαρι.

rain είπε...

Πολύ όμορφη φωτογραφια..
Αγγιγμα ψυχή..θα το'λεγα εγω..

Roadartist είπε...

Πανέμορφο..

M-meggie είπε...

Μετεωρισμός από το πραγματικό στο φανταστικό είναι φίλοι μου.

Την καληνύχτα μου σε όλους σας.

tdjm είπε...

......Aφωνη!!!

marianaonice είπε...

Η μαγεία του απέραντου!! Και η αίσθηση της αρχής του κόσμου μας!!
Υπέροχη φωτογραφία Νότα μου.
Βρέθηκες ποτέ εκεί; Ταξίδι και εμπειρία ζωής!!
Τα φιλιά μου και καλό μεσημέρι.

Alkmini είπε...

magic!

M-meggie είπε...

tdjm και εγώ άφωνη έμεινα όταν την είδα. Ήταν σαν να μαρμάρωσε η ψυχή μου.
Καλό σου βράδυ

Όχι Μαριάννα μου, δεν βρέθηκα η ίδια, ίσως η ψυχή μου.
Καληνύχτα

Αλικάκη μου μαγεία όντως και μαγεύτηκα.