Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

Μεγάλος μπελάς

Είμαι ανάποδη και δύσκολη έως βλακείας. Λέω έως βλακείας διότι η αναποδιά μου και η δυστροπία μου βγαίνει μόνο όταν απέναντί μου έχω εμένα. Αλλιώς μπορεί να ήταν και εξυπνάδα.
Τι είναι κι αυτό; Να μην μπορώ να σταθώ από την ίδια μεριά με μένα. Όλο εγώ, εδώ, και ο εαυτός μου στον τοίχο, απέναντι. Μου έχει μείνει κουσούρι τελικά. Αφού κάποιες φορές σκέφτομαι μην με ξεχάσω εκεί, ως ταπετσαρία και φύγω μόνο η μισή. Θα είχε πλάκα βέβαια, άλλωστε και ποιος θα το καταλάβαινε; Τι μισή, τι όλη; Ποιος προσέχει τέτοιες λεπτομέρειες; Τα τυπικά να φοράς, μάτια, στόμα, μύτη, αυτιά, πόδια, χέρια και είσαι υπέρ επαρκής να κυκλοφορήσεις. Έλα τώρα που εγώ θέλω ντε και σώνει να φοράω και τα αξεσουάρ μου; Μυαλό και καρδιά.

Γιατί Κυρία μου; Βάλε τα απολύτως απαραίτητα και άντε στην ευχή του Θεού και κάπου θα σε βγάλει Αυτός. Όχι εγώ.

Εκεί ακριβώς αρχίζουν οι αναποδιές μου. Πώς να τα φορέσω αν δεν είναι εντάξει; Αφήστε δε που είναι και πανάκριβα. Δεν μου περισσεύουν να ψωνίσω άλλα και αυτά που έχω, δώρο προ πολλού είναι. Ή θα τα προσέξω ή θα μείνω ρέστη και τότε, ούτε βήμα η κυρία.
Μπρος βαθύ και πίσω ρέμα. Εγώ προσπαθώ να τα διατηρήσω και αυτά όλο και κάτι παθαίνουν.

Μία το μυαλό μένει ακίνητο και δεν ξεκουνιέται με τίποτα, μια η καρδιά παγώνει, μουλαρώνει και τα στυλώνει.

Μια το μυαλό γίνεται αεικίνητο και κόβει ράβει κουστουμάκια για την αφεντιά μου, μια η καρδιά φουντώνει και χτυπάει ορθοπεταλιές και άντε να την ξελαχανιάσεις μετά.

Μια το μυαλό δείχνει προς ολοταχώς και μια η καρδιά λέει, σώνει, δεν βαστώ άλλο.


Έχω βρει το μπελά μου με δαύτα. Μεγάλο μπελά.


Επιστρέφονται, άραγε, τα δώρα;

12 σχόλια:

marianaonice είπε...

Μήπως πρέπει να ξαναδείς το προηγούμενο ποστ σου; Τότε θα καταλάβεις ότι δεν επιστρέφονται τα δώρα αυτά! Είναι δικά μας και πρέπει να τα φυλάμε...
Καλές απόκριες φίλη και αδελφή ψυχή...σ΄ αυτές τις όμορφες αναζητήσεις μας!!

marianaonice είπε...

Σου έκανα σχόλια και στα δύο προηγούμενα θέματά σου.

Alkmini είπε...

γλυκεια μου νοτα η ζωη ειναι τοσο απλη και συντομη που δεν αξιζει να παιδευομαστε τοσο. και τη στιγμη μαλιστα που δεν ξερουμε αν το επομενο δεκατο του δευτερολεπτου ειμαστε εν ζωη. για σκεψου το.
και οι Κινεζοι λενε:"Ζησε την καθε μερα σου σαν ναναι η τελευταια".Σοφό!
και τα δώρα ΟΧΙ δεν επιστρεφονται.
φιλακια και αγκαλια μεγαλη

Ανώνυμος είπε...

H aliki τα είπε όλα. Μα είμαστε τόσο άνθρωποι που να πάρει η ευχή!

Είμαι εδώ και με χαρά ανοίγω την πόρτα της καρδιάς μου σε ανθρώπους σαν κι εσένα, δεν χρειάζεται καν να το ρωτάς.

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου, το ξέρω. Αυτά τα δώρα είναι χωρίς επιστροφή. Το έγραψα όμως έτσι μη και βρεθεί κανείς να μου πει το αντίθετο, οπότε να ζητήσω τη συνταγή. Κατάλαβες; Εκ του πονηρού ρώτησα.
Να περάσεις και εσύ καλά.

Αχ Αλικάκη μου. Η ζωή, όπως μας έμαθαν να τη ζούμε, δεν είναι απλή και για το πόσο σύντομη μπορεί να είναι το συνειδητοποιούμε είτε κατόπιν εορτής, είτε καθόλου. Μμμ, και εσύ όχι στην επιστροφή των δώρων. Καλά, θα περιμένω τον τρελό που θα πει, ναι. Χαχα.
Καλό σου βράδυ.

Freedula για σένα «ουδέν σχόλιο» από εδώ, αυτή τη στιγμή. Μόνο ότι σε σκέφτομαι πολύ.

rain είπε...

Καλέ δώς το χέρι εκεί απέναντι, ρίξε κανά χάδι να γαληνεψεις το μουλάρωμα, κάνε αγκαλίτσα και να δεις που θα'ρθε ι πάνω σου..-πιστεύω πως καταλαβαίνεις τι εννοώ-
Μ'άρεσε πολύ ο τρόπος που το παρουσίασες! Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

νότα
Νότα, δικριτή στην bloggoγειτονιά μας.
Τα δώρα όχι μόνο επιστρέφονται
στον αποστολέα, αλλά κι ολοσχερώς χάνονται όταν τελικά
κακοποιούνται, παραμελούνται, δεν αγαπιούνται από εμάς τους αποδέκτες...
Αγάπα λοιπόν το νού και την ψυχή σου ,μην τους αφήνεις να μαλλώνουν και φθείρονται καλή μου . στο λέω εγώ μια παθούσα
από μια διαρκή σύγκρουση...
Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου
http://Isminy.pblogs.gr

zero είπε...

Εξαρταται απο το ποιος μας εκανε τα δωρα.
Επιστρεφονται.
Αυτο ελειπε, οποιος μας εκανε κι'ενα δωρο, να πρεπει εμεις σωνει και καλα να ανταποκριθουμε.
Γι'αυτο σου λεω...
...αναλογα ποιος μας εκανε το δωρο.

M-meggie είπε...

Καλέ βροχούλα θα δω τι μπορώ να κάνω. Όσο για τον τρόπο που το παρουσίασα σου λέω πως κάποτε μόνο έτσι με παρουσίαζα.
Καλό σου βράδυ.

Ισμήνη μου η διαρκής σου σύγκρουση είναι ορατή, τουλάχιστον από ομοιοπαθούσα. Ίσως να μην ξέρω πως να με αγαπήσω.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και είναι αμοιβαία.

Μάλιστα. Καλά zero μου, όταν φτάσει η ώρα θα του τα παραδώσω τα συγκεκριμένα αλλά τόσο μεταχειρισμένα που μπορεί να μην τα πάρει πίσω. Χαχα
Καλή σου νύχτα

sealike2 είπε...

Νότα,
Είναι ώριμο να συμφιλιωθούμε με τον εαυτό μας. Έτσι, είμαστε καθαροί και απέναντι στις επιλογές του περιβάλλοντος μας!!Εξάλλου για όλα τα θέματα υπάρουν οι προσαρμογές και οι λύσεις που απογειώνουν την συμφιλίωση με εμάς..Σου εύχομαι καλή σαρακοστή!!!

zero είπε...

Ειναι κι'αυτο μια αποψη...

M-meggie είπε...

Sealike2 η ωριμότητα είναι αναγκαία. Η συμφιλίωση με την προσαρμογή είναι το λογικό. Εκεί κλωτσάει η καρδιά.
Καλό σου βράδυ.

Αχ zero μου, απόψεις υπάρχουν πολλές.