Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Ολίγον από … όλα!!!!!

Πώς λέμε ολίγον από γιουβέτσι; Κάτι τέτοιο είναι η πρακτική των λογικών ανθρώπων του σήμερα.
Ολίγον από εργασία, ολίγον από διασκέδαση, ολίγον από συναίσθημα, ολίγον από όνειρο, ολίγον από λόγια, ολίγον από δράση και όλα μαζί τα ολίγα μας, φτιάχνουν τον … συνηθισμένο άνθρωπο.
Ο συνηθισμένος δεν είναι ο φυσιολογικός, ο αναζητούμενος;

Ε τότε εντάξει είμαστε. Μην την ψάχνουμε αλλιώς γιατί υπάρχει κίνδυνος να παρασυρθούμε εκτός … λογικής και προπάντων εκτός … μετριότητας.

Και προσοχή!!!
Όποιος
ξεστρατίσει από το κοπάδι θα τον φάνε οι λύκοι.

14 σχόλια:

Roadartist είπε...

καλά τα λες..
μολις εδωσες τον ορισμο του σύγχρονου ανθρώπου.. "ολίγον απο όλα"..
Εμείς όμως θα κάνουμε την αλλαγή!
Πολύ συναίσθημα, πολύ γνώση, πολύ καλή διάθεση για όλα!
Και αν πέφτουμε..θα ξαναπάρουμε τα πάνω μας.. :) Καλό μήνα!

αντωνης είπε...

Καλημερα Νοτα + καλο μηνα.
Ας παρασυρθουμε, θα ελεγα εγω
:)

Ανώνυμος είπε...

Συνήθη και συνήθεια,φιαχνουν το τοπίο. Μόνο που παρέλειψες μια πολύ κακή συνήθεια καθ'υπέρβαση
τον ΕΡΩΤΑ που αυτή την εποχη αποτρελαίνεται ο τρελός!!!!!
Και για να μη κάνεις εσύ τη διαφορά, σου εύχομαι να σε συλλάβει επ' αυτοφόρω γλυκιά μου.!!!

http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήναααα!

Με καθόλου "ολίγον από όλα", με πολύ "πολύ σε όλα"

Υπάρχουμε, είμαστε εδώ κι ας μην είμαστε πολλοί!

marianaonice είπε...

Καλό μήνα Νότα!
Πάντα έλεγα ότι είμαι μισή σε όλα, μία μετριότητα, στη δουλειά, στο παιδί, στην οικογένεια γενικά, στον εαυτό μου!! Πώς μπορείς αλήθεια να είσαι τέλεια σε όλα; Τότε δεν θα είσαι άνθρωπος! Και εγώ προτιμώ να είμαι άνθρωπος και ας είμαι μέτρια και ολίγον απ΄ όλα!!

zero είπε...

Πολυ σωστο το ποστ.
Ετσι εχουν τα πραγματα σημερα.
Καλο μηνα.

M-meggie είπε...

Roadartist μου καλό μήνα και σε σένα.
Εγώ προτείνω να ψάξει ο ένας να βρει τον άλλον που έχει ως σύνθημά του στη ζωή το «πολύ από όλα». Και αν βρούμε πολλούς, με τους πολλούς. Και αν βρούμε λίγους, με τους λίγους. Και αν βρούμε έναν, με τον έναν. Και αν δεν βρούμε κανέναν, τότε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.

Αντώνη μου καλό σου μήνα.
Ωραία, ας παρασυρθούμε αλλά όταν θα έρθει ο λύκος; Να είμαστε έτοιμοι. Προετοιμασμένοι.

Ισμήνη μου, ευχή και κατάρα μαζί.

Freedula μου, ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.
Καλό σου μήνα.

Μαριάννα μου καλό μήνα και σε σένα.
Το «πολύ από όλα» δεν είναι το τέλειο. Είναι η επιθυμία να δίνεσαι σε όλα με όλο σου το είναι, ολόκληρη. Η επιθυμία, η πρόθεση μετράει.

M-meggie είπε...

zero καλό σου μήνα.
Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα δυστυχώς. Να δούμε αύριο.

Ναπoλέων είπε...

1.3.08
Καλησπέρα
Καλές Απόκριες
Καλό Μήνα
Καλή Σαρακοστή
Καλό Πάσχα
Καλή Ψήφο
Καλές Διακοπές
Καλό Χειμώνα
Έ!... και ...Καλά Χριστούουουγεννα!
Ν.

----------
Όχι «ολίγον», έ!
Μπόλικο!

M-meggie είπε...

χαχαχα. Τέλειο.
Μπόλικη δόση χιούμορ και ό,τι έπρεπε.
Να είσαι καλά Ναπολέων.

Ναπoλέων είπε...

Ξεκούραστος σήμερα (χτές στριμώχτηκα για να στείλω, σχολιασμένα δεόντως, καμμιά 50ριά ευχετήρια...) θα εντρυφήσω περισσότερο στο αρθράκι σου (άντε ποστάκι τλσπντν...).

1. Το ολίγον γκιουβέτσι, μπριάμ κλπ (ή γκιουβέτσι κιουτσούκ) ήταν μικρότερη μερίδα, που τήν πληρώναμε λιγότερο στα μαγέρικα. Σανίδα σωτηρίας ενίοτε δι' ημάς τους φοιτητάς, μην τό κοροϊδεύεις.
2. Το ολίγον εργασία νοείται ως καλόν μόνον όταν πληρώνεσαι το ίδιο με την πολλήν εργασία... Σύνηθες ΕΝΤΟΣ της Ιερουσαλήμ.
3. Το ολίγον διασκέδαση είναι εκείνη η μ----ία, που σού στοιχίζει εικοσαπλάσια από ένα καλό CD για να ακούσεις μουσική πολύ χειρότερα εκτελεσμένη.
4. Το ολίγον συναίσθημα είναι αυτό που ως πόνο εξέφρασε εκ βάθους καρδίας η κ. Παναγιωταρέα για τον θάνατο του πρώην πάσης ελλάδος χασκογελώντας.
5. Το ολίγον από όνειρο είναι κακή αντιγραφή του συνθήματος του δολοφονηθέντος μαύρου πάστορα από τον Γ.Α.Π.
6. Το ολίγον από λόγια... θά 'θελα να τό ενστερνιστεί ο Τσίπρας. I have a dream κι εγώ, δεν είμαι του πεταμάτου!
7. Το ολίγον από δράση... τί να σού λέω τώρα... ό,τι πρέπει για μένα ... τό συνιστούν οι γιατροί πάσης ειδικότητας.

Όχι! Καθόλου καταζητούμενος άνθρωπος δεν είμαι! Ίσα-ίσα που ΠΙΣΤΕΥΩ στο Εchelon!

{Διασταυρωμένες πληροφορίες μου λένε πως, μόλις οι ΗΠΑνοι εντοπίσουν το «πιστεύω στο Εchelon», διακόπτουν αμέσως την παρακολούθηση του μπλογκ σου. Δοκιμάστε το.}

M-meggie είπε...

Εσύ Ναπολέων είσαι πολύ πολύ καλός όταν δεν είσαι ... στριμωγμένος.
Να ξαναπεράσεις έτσι, ξαλαφρωμένος. Ήρθα κι εγώ από το "Ναπολέων" σου αλλά έψαχνα μια ώρα που τελειώνει το πόστ σου ή μάλλον η αναρτησάρα σου για να σχολιάσω έστω ότι είμαι μέσα στο πνεύμα όλων όσων λες και τελικώς το μόνο που έκανα ήταν να την αντιγράψω για να την μελετήσω καλύτερα.
Την καλησπέρα μου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υπάρχει μια τέχνη, που θα μπορούσε με αρτιότητα αυτό το ολίγον να το κάνει πολύ, να το κάνει ενιαίο και να αποδώσει αυτό το μωσαϊκό συναισθήματος, λογικής, τρέλας... εικόνας και εσωστρέφειας. Λέγεται κολάζ. Η περιγραφή σου τέτοιες συνθέσεις μου έφερε στο νου, και ναι, έτσι είναι η ζωή. Γι αυτό έχει και τόσο ενδιαφέρον... Άλλωστε είπαμε. Αξία έχει ο ίδιος ο δρόμος, μεγαλύτερη από την ίδια την Ιθάκη.
Την αγάπη μου! Καλό απόγευμα! :))

Ναπoλέων είπε...

Νότα
Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.

Ψαλιδίζω όσο μπορώ τα μακρυνάρια μου αλλά δεν γίνεται να τα ...ρετσετοποιήσω.
Και δεν ξέρω τον τρόπο και δεν τό επιτρέπει το θέμα.

α-α-ε
Ν.