Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Ψάχνοντας με ένα βιβλίο παρέα

Σχεδόν μεσάνυχτα, βεράντα, Λυκαβηττός, Ακρόπολη κι ελαφρύ αεράκι. Μπορεί και ιδανικές οι συνθήκες, μπορεί και ... αδιάφορες.

Παρέα μου φυσικά το βιβλίο μου, Confiteor (στα λατινικά, ομολογώ, εξομολογούμαι τις αμαρτίες μου), Ζάουμε Καμπρέ, Εκδόσεις Πόλις με 707 σελίδες Α4 και πυκνογραφημένες! Όγκος μεγάλος ειδικά για ανάγνωσμα καλοκαιριού αλλά αυτό το καλοκαίρι μου τέτοια θέλει. Είμαι σε πολύ αρχικό στάδιο για να "εκτιμήσω" το βιβλίο ακόμα, να εξοικειωθώ με τον συγγραφέα που τον διαβάζω για πρώτη φορά και από ότι βλέπω έχει ιδιαίτερη γραφή. Καταλανός στην καταγωγή και στο μυαλό μου αυτό φαντασιώνεται σε ... πολυπλοκάτατο πάθος. Δεν έχω διαβάσει κριτικές, μόνο το οπισθόφυλλο και το διάλεξα, ανάμεσα σε άλλα βιβλία που ήδη περιμένουν στο κομοδίνο μου γι αυτά ακριβώς τα βράδια της ... βεράντας μου.

Ψάχνοντας με ένα βιβλίο παρέα για την ηρεμία μου ....


Δεν υπάρχουν σχόλια: