Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Αλλαγές!!!

Η νοτα μου ξεκίνησε να γράφει πριν χρόνια. Έκανε μια πορεία αρκετά μεγάλη όταν σίγησε για κάποια χρόνια, παρέμεινε όμως νοτα και επανήλθε σχετικά πρόσφατα. Ανάμεσα στην πρώτη "περίοδο" και την δεύτερη υπήρξαν κι άλλα "ονόματά της" που έγραψαν blogs. Όλα τ'αγάπησα και σε όλα άφησα κομμάτια μου που βασικά περιείχαν "εμένα". Ήρθε η ώρα για την τελευταία (ελπίζω και είμαι αποφασισμένη γι'αυτό) αλλαγή ονόματος χωρίς όμως αλλαγή blog. Δεν υπάρχει άλλωστε κανένας λόγος γι'αυτό. Μ'αρέσει ο χώρος της "μετάβασης". Μετάβαση δεν είναι όλα;;

Πλησιάζουμε στον πυρήνα!

Από δω και πέρα λοιπόν θα είμαι η "Λενού"!!
Το όνομα γεννήθηκε μέσα από σελίδες βιβλίου, εξαιρετικά δυνατού!!!
"Η υπέροχη φίλη μου", Έλενα Φερράντε, εκδόσεις Πατάκη από την "Τετραλογία της Νάπολης"
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: