Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Λογιστικά!!

Απολογισμός σαν απολογία στο μεταίχμιο της επόμενης ... ηλικίας.

Ο απολογισμός δεν προγραμματίζεται, δεν είναι ισολογισμός και δεν είναι οπωσδήποτε προϋπολογισμός (αν κάποιος είχε κάνει κάτι τέτοιο). Εγώ όχι, δεν είχα, αλλά στο τέλος του απολογισμού μου, που προέκυψε αυθόρμητα, ως "η ώρα έφτασε", μάλλον προκύπτει  η ανάγκη του "προϋπολογίζειν" για ό,τι απόμεινε τέλος πάντων.
Πόρισμα λοιπόν, διότι εδώ η απολογία μου δεν χωράει και σαφώς και ο χώρος δεν ενδείκνυται, είναι πως χρειάζεται προϋπολογισμός, έστω και κάπως αόριστος. Το "χύμα στο κύμα" των ανθρώπων που κυρίως κινούνται με το συναίσθημα πολύ ψηλά, φέρνει λογαριασμούς κατά βάση αρνητικούς όσο κι αν οι λεγόμενες "εμπειρίες" προσμετρούνται θετικά.
Με θετική βάση, με ηρεμία (διότι λογαριάστηκα ήδη) και χωρίς κανένα πάθος πλέον, βάζω την λογιστική μου ικανότητα, που ήδη χαίρει εκτίμησης στον επαγγελματικό μου βίο και στα "καθ'ημάς".
Δεν είμαι ενθουσιασμένη προς ώρας, καθώς πάντα πίστευα πως στην ψυχή δεν χωράει μέτρημα, φαίνεται όμως πως για την επιβίωση είναι απαραίτητο.

Όσο μεγαλώνει κανείς ... μαθαίνει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: