Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Τον λένε Ρούντι και είμαι η ... νονά του.
Πιστεύω πως είναι η πρώτη του φωτογραφία στο net.
Είναι βέβαιο πως τον λατρεύω και περίπου το ίδιο βέβαιο και πως κι αυτός κάτι αισθάνεται μόλις με βλέπει. Ξέρετε, κάνει όλα εκείνα που κάνουν τα σκυλάκια όταν νιώθουν κοντά τους ανθρώπους που τα αγαπάνε. Κουνάει την ουρίτσα του και χώνεται στην αγκαλιά μου με τη μουσουδίτσα.
Δηλώνω, άλλωστε δεν κρύβεται, ξετρελαμένη μαζί του. Πιθανολογώ πως κάποτε θα δηλώσει κι ο ίδιος κάτι ανάλογο για μένα χαχα. Μα τώρα είναι ... μικρούλης, μωράκι καλέ, ούτε ένα σκαλάκι δεν μπορεί να ανέβει άνετα και για το κατέβασμα ούτε λόγος. Φοβάται και ... κλαίει. Ναι, ναι, κλαίει!!! Και όπως καταλαβαίνετε ανεβοκατεβαίνω τα σκαλιά του σπιτιού μου μέχρι να ... αλλάξει πορεία ο Ρούντι μου. Τότε, παίζουμε με το μπαλάκι που βλέπετε.
Μη γελάτε καλέεεεε
μου φτάνει που γελάνε όλοι στο σπίτι.
Όχι κι εσείς.
Παρακαλώ. Αδυναμία είναι αυτή. Πρέπει να γίνει σεβαστή.

Αυτό το καλοκαίρι είναι το δικό του και που ξέρει κανείς;; πολλά μπορεί ακόμα...

4 σχόλια:

marianaonice είπε...

Νάμαι και εγώ λίγο καθυστερημένη λόγω αργού ιντερνετ στο εξοχικό. Σήμερα έβαλα κόνεξ ευτυχώς!

Να σου ζήσει Νότα μου, να το χαίρεσαι και να είσαι σίγουρη θα σου χαρίσει υπέροχες στιγμές αγάπης και κατανόησης, τόσες που ούτε να το φανταστείς μπορείς!!

Φιλιά και καλό ξημέρωμα.

Μαρια Νικολαου είπε...

Eγω σε καταλαβαινω γιατι εχω ενα λευκο΄μαλτιζάκι , και μαλιστα δεν ειμαι η νονα αλλα η "μαμά" του.. :)

Ανώνυμος είπε...

exwwwwwwwwwwww liwseiiiiiiiiiiii kai mono apo thn fwtografia toy
9elwww kai egw
nota moy otan gelane na gelas kai esy
gt eisai tyxerh poy eisai h nona toy

filakiaaaa

Albus Genius είπε...

Λοιπόν όταν γελάν με το σκυλάκι και με σένα που αγαπάς το σκυλάκι, να τους λές την ιστρία του Ιωνά τι του είπε Ο Θεός όταν του εξηγούσε για ποιό λόγο δεν κατέστρεψε τη Νινευή (μην τη λές σαν θεοτική πές τηνε σαν εμπειρία της ανθρωπότητας).
Του λέει λοιπόν Ο Θεός του Ιωνά. Δεν έπρεπε λέει εγώ να λυπηθώ τη Νινευή τη μεγάλη πόλη και να την καταστρέψω.Ξέρεις του λέει πως εκεί μέσα υπάρχουν περισσότεροι από 120000 άνθρωποι που δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν το αριστερό τους χέρι από το δεξί.Ξέρεις ότι εκεί μέσα υπάρχουν και πολλά ζώα.
Η αγάπη στα ζώα και σ΄αυτούς που λέμε εμείς περιφρονητικά χαζούς θα μας σώσει γιατί αυτά τα μαγαρίζει λιγότερο ο "πολιτισμός",καθώς φαίνεται.