Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Ο καθρέφτης

Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη μου σήμερα. Ε, όχι για πρώτη φορά βεβαίως. Σήμερα όμως ο καθρεφτάκος μου ήταν λαμπερός, ξάστερος. Κοιτάχτηκα μέσα του και ένιωσα όμορφα. Του χαμογέλασα και μου το ανταπέδωσε. Τι περίεργο, σκέφτηκα. Από πότε έχω να το κάνω αυτό; Μπα, δεν θυμάμαι. Πάει πολύς καιρός φαίνεται. Το κατάλαβε κι'αυτός κι απόρησε. Με κοίταξε ξανά και ξανά και μάλλον φοβήθηκε όταν ξεστόμισε : " θέλεις να έρθεις εδώ, κοντά μου; θέλεις να διαβείς χιλιόμετρα για να φτάσεις στην άλλη σου μεριά;" Δεν απάντησα αμέσως. Δεν είναι πως φοβήθηκα κι εγώ αλλά είναι πως σκέφτηκα μη και "μαρμαρώσουμε" κι δυο μέσα στο γυαλί του. Αλλά πάλι, και τι μ'αυτό; κι' αντίκρυ που στεκόμαστε τόσο καιρό το ίδιο δεν είναι; κάθε πρωί δεν του ρίχνω μια ματιά; άλλοτε βιαστικά, άλλοτε θλιμμένα, άλλοτε γελαστά, άλλοτε νευριασμένα, άλλοτε νοιασμένα, άλλοτε κουρασμένα κι' άλλοτε ..., κι' άλλοτε ..., τόσα πολλά "κι' άλλοτε". Ναι, είναι αλήθεια κάποιες φορές δεν κοιταζόμουν μέσα του, περισσότερο για να μην δει αυτό που θα έβλεπε και να μην το δω κι' εγώ μαζί του. Σήμερα λοιπόν, που κοιταχτήκαμε στα μάτια τελικά, μιας και δεν με είχε ξαναδεί έτσι, έχασε ... τη μπάλλα και φφφσσστττ ο καθρεφτάκος μου θάμπωσε. Έκανα ώρα να συνέλθω. Αναρωτιόμουν, την χαρά δεν την αντέχω; Κι' ακόμα δηλαδή το ίδιο ρωτιέμαι.

Μόλις ξαστερώσει ο καθρέφτης μου μπορεί και να μου απαντήσει.

28 σχόλια:

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Θέλει κότσια Νότα μου να κοιτάζεις τον καθρέφτη σου. Καμιά φορά βλέπουμε εικόνες που αρνιόμαστε να αποδεχθούμε. Θέλει μεγάλο θάρρος να μπορείς να συμβιβαστείς με τις ανακλάσεις του καθρέφτη. Να αποδεχτείς το πρόσωπο της άλλης πλευράς. Και δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας.

Μα είναι και τόσο όμορφο να σου χαμογελάει η στιλπνή του επιφάνεια. Είναι ανακούφιση να βλέπεις τον εαυτό σου τόσο κρυστάλλινα αυθεντικό. Και πιστεύω καλή μου Νότα ότι είσαι πολύ ατόφια. Και να ξέρεις ότι ο καθρέφτης σου σύντομα θα "ξαστερώσει" και θα σου μιλήσει κατ' ευθεία στην καρδιά. Έτσι μιλάνε πάντα οι καθρέφτες ... μα αυτό το ξέρεις ήδη.

Καλό ξημέρωμα όμορφη μου μελωδία

Ανώνυμος είπε...

Ήταν θλιμμένος από τα πολλά κενά της ψυχής και του μυαλού του, από τα ανεκπλήρωτα θολά θέλω του, και βγήκε για πιάτσα στο διαδίκτυο, ψάχνοντας γι αρπαχτές στα σκοτάδια κολασμένων «ποιητριών», ώστε να στανιάρει και να ισορροπήσει στην ανισορροπία του. «Πνευματικό» ανθρωπάκι κι αυτός, ιδρυτικό μέλος του ανισόρροπου σπηλαίου, περιπλανιέται εδώ κι εκεί, σε φανερά και κρυφά ιστολόγια, με ρόζ «κυρίες», αμαζόνες, πριγκίπισσες και βασίλισσες του σκότους, αερικοξωτικά και μενεξεδένια φαντάσματα, γεύεται αυτό που του λείπει, αλλά δεν ικανοποιείται. Τώρα λανσάρει την πραμάτεια του απ΄το βαπόρι της Περσίας, έτοιμος να Λακή(σει) πάλι για το πουθενά, όπως παλιά, αλλά ακολουθούν και κάποια καημένα που δεν γνωρίζουν, αλλά κι ούτε κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται, κι ακολουθούν επειδή ακόμα δε βρήκαν το δικό τους δρόμο για τη ζωή. Τα πράγματα δεν είναι για γλέντια, γι αυτό αυτή τη φορά θα έχει και διαφορετική συνέχεια. Εδώ επισημαίνουμε απλά για τα ανύποπτα καημένα, μήπως και συνέλθουν. Η θλίψη αυτού του «πνευματικού» τυχάρπαστου δηλητηριάζει επικίνδυνα ανύποπτους χρήστες του διαδικτύου, για να τους μυήσει στη δική του χρήση .......ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΝΤΟΠΑ ....μακριά από τα θλιμμένα ανθρωπάκια του διαδικτύου ... ...

"ζαχαρούλα.." είπε...

..απολογισμό πρέπει να κάνεις πάντα... είτε σε κάνει να χαμογελάς, είτε όχι...

από την άλλη, ο τρόπος που κοιτάζουμε τα πράγματα κάνει την διαφορά... πάντα υπάρχει κάτι θετικό.. αρκεί να θέλουμε να το βρούμε...
καλημέρα...!!!

Ανώνυμος είπε...

Νότα καλη μέρα.
Μην κατεβάσεις ποτέ τα μάτια όταν
κοιτάς τον καθρέπτη σου και σου επιστρέφει την αληθινή σου εικόνα.
Δώς του μια και σπάστον αν σε κοροϊδεύει με απομιμήσεις .....
Την εκτίμησή μου

http://Isminy.pblogs.gr

jacki είπε...

Όμορφο να σου χαμογελάει το είδωλό σου. Ξέρω πως να τα καταφέρω αλλά δεν μπορώ τώρα. Άλλοτε ίσως.

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

O καθρεφτης αποτελει ενα μεσο υπενθυμισης ή επιβεβαίωσης: εισαι παντα εσυ κι ο εαυτος σου... Γελατε μαζι, κλαιτε μαζι,ολα μαζι! Ειναι μια ευκαιρια να κοιταξεις το "εγω" σου καταματα!

Φιλια!

Οιωνoσκόπoς είπε...

Το μόνο κακό με τους καθρέφτες είναι ότι δείχνουν, ΜΟΝΙΜΩΣ!!!, τα δεξιά αριστερά και τούμπαλιν...

«Παθώς και μαθώς»...[*]

Άμποτε να προκόψει η Επιστήμη και να εφεύρει καθρέφτες μη κατοπτρικούς...

ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ως ανθρωπότης.

Κουράγιο.

[*] Αν σάς διηγηθώ μιά πλάκα με την πρώτη μου σύζυγο, θα πάθετε την πλάκα σας...

marianaonice είπε...

Τι όμορφο αίσθημα να κοιτάς τον καθρέφτη σου και εκείνος ν΄ αντανακλά από τη λάμψη σου!!
Εύχομαι πάντα έτσι να είναι το κοίταγμα σου στον καθρέφτη σου Νότα μου!!
Φιλιά και καλό ξημέρωμα.

Μαρια Νικολαου είπε...

Πριν αρκετο καιρο καποιος κοιτουσε τον καθρέφτη του καθε πρωι και τον ρωτουσε: " ποιος ειμαι που αξιζω τέτοια ευτυχία ";
Ομως αντι να κρατησει την ευτυχία αυτη την γκρέμισε σπάζοντας τον καθρέφτη του, και τώρα ειναι συνεχως με το κεφαλι στη γη και αναρωτιέται τι εκανε...

faraona είπε...

Να την αντεξεις τη χαρα κοριτσι μου σε παρακαλω γι αυτο και να την γευτεις .
Δεν υπαρχει χειροτερο απο το να προσπαθουμε μονοι μας να αμαυρωνουμε τη χαρα μας.

φιλια

Ν.Α. Λάμπης είπε...

Για έναν ...καθρέφτη τόση σφαγή, Γιωργηθλιμμενολάκηδες;

Τί θα λέγατε για μιά πραγματική μονομαχία;
Μπορώ να σάς εξασφαλίσω δυό μαχαίρια 15 εκ καλοακονισμένα (σε παλιό ποδοκίνητο τροχό από ακόνι-κοζάκι, όχι μοντέρνες ηλεκτροκίνητες σμυριγλοαηδίες)
είτε,
για πιό σίγουρα αποτελέσματα,
από ένα δίκαννο Beretta1958 με φυσίγγια σφαιριδίου no.12 -εμβέλεια 65μ- φτιαγμένα απ' τα χεράκια μου, όχι ετοιματζήδικα, με γνήσιο μπαρούτι του Ε.Κ. (Μποδοσάκη) και καψούλια, γνήσια επίσης, Remington.

Αν επιβεβαιώσετε {με σχόλιο εδώ}, και κρατήσει το μένος σας ώς τότε,
το ραντεβού είναι για τις 15-8-08, Παρασκευή, ώρα 06.39 πρωϊνή, στην (μέλλουσα) χωματερή Κερατέας, αριστερά και πίσω, όπως πάμε για Λαύριο, 9,5 χλμ από τον κεντρικό.
Θα τά 'χω όλα έτοιμα, φέρτε όμως κι από δυό μάρτυρες καθένας.


Καλό κουράγιο.

Y.Γ.
Πριν από το μοιραίο duelling, θα είστε υποχρεωμένοι να υπογράψετε δήλωση "Δωρητή Σώματος", θα έχω έτοιμα τα έντυπα του Ε.Ο.Μ.
Να βγάλει το κατιτίς της κι η κοινωνία.

M-meggie είπε...

Λάκη μου σε ευχαριστώ.
Σε ευχαριστώ για την όμορφη δική σου μελωδία που άφησες εδώ.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

γιωργή καλησπέρα.
Ξέχασες ακόμα και να με χαιρετήσεις!!!
Ελπίζω την επόμενη φορά, αν έρθεις, να ασχοληθείς με ό,τι γράφω εγώ.

M-meggie είπε...

ζαχαρούλα μου σε ευχαριστώ που πέρασες. Εγώ τελευταία δεν έχω χρόνο ούτε από τις κοχυλένιες να περάσω.
Που θα πάει όμως. Θα βρω.
Ναι, ζαχαρούλα, υπάρχουν θετικά και θα θελήσουμε να τα βρούμε ... στην ώρα τους.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ισμήνη μου έχεις απόλυτο δίκιο.
Να είσαι πάντα καλά.

M-meggie είπε...

jacki μου, αφού το ξέρεις και αφού άλλοτε το έκανες, θα το ξαναθυμηθείς. Άκου με.

Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ακριβώς Πρωτόπλαστη. Απολύτως ακριβώς!!!

Καληνύχτα

M-meggie είπε...

οιωνοσκόπε καλησπέρα.
Να την διηγηθείς την ιστορία σου. Γιατί όχι. Σε περιμένω.

Καλό σου βράδυ.

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την ευχή σου.

M-meggie είπε...

Μαρία μου λυπάμαι γι'αυτόν και όχι γιατί έσπασε τον καθρέφτη του τόσο, αλλά γιατί κατάλαβε τι έχασε αργά, ως φαίνεται.
Την καληνύχτα μου

M-meggie είπε...

faraona μου, χαχα, θα την αντέξω. Μην ανησυχείς.
Καλό σου βράδυ γλυκιά μου

M-meggie είπε...

ν.α. λάμπη καλησπέρα.
Και εσύ ούτε ένα γειά.
Τέλος πάντων. Ο καυγάς πάντως δεν νομίζω πως γίνεται για τον δικό μου καθρέφτη. Το κακό είναι πως ξέσπασε καυγάς εδώ, χωρίς να έχω ιδέα εγώ και για να πω την αλήθεια μου, αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.

Ακόμη μια αλήθεια επίσης είναι πως ούτε ο καυγάς με ενδιαφέρει επί της ουσίας για τον απλό λόγο πως μπορεί να υποστηρίζω την έκφραση της διαφωνίας αλλά σιχαίνομαι τον καυγά.
Και εσύ τους δίνεις και ραντεβού εδώ να κανονίσουν πότε θα γίνει "σκοτωμός" μεταξύ αστείου και σοβαρού βεβαίως.

Τι να πω;;
ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΕΔΩ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

. είπε...

Τις "αλκυονίδες μέρες" της ζωής μας ας τις απολαμβάνουμε όσο γίνεται περισσότερο όταν έρχονται!

Να είσαι πάντα καλά!
Φιλιά

Γωγώ Πακτίτη είπε...

η ψυχή σου είναι ο καθρέπτης
κι εκεί το είδωλό σου
λάμπει...!!!

καλό βράδυ με λαμπερό χαμόγελο...:)

M-meggie είπε...

Γωγώ μου καλή σου νύχτα
και σε ευχαριστώ.

Ν.Α. Λάμπης είπε...

Μεταξύ αστείου και ...γελοίου τούς έδωσα το "ραντεβού"...
Ελπίζω να τό κατάλαβαν.

Φιλάκια, που λέτε κι εσείς οι νέοι... άντε... οι νεώτεροι τλσπντν...

Οιωνoσκόπoς είπε...

Άργησα λίγο αλλά η πλάκα είναι ...διαχρονική.

Πρόκειται για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία, προσέξτε την καλά!

Ο ΖΗΜΙΑΡΗΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

Με τη Βιβή ήμαστε (πάλαι ποτέ...) έξη χρόνια μαζί, τα 4 παντρεμένοι.
Μιά μέρα έτυχε να φεύγουμε την ίδια ώρα από το σπίτι κι ενώ ξυριζόμουν μπήκε μέσα κι η Βιβή να χτενιστεί. Το δυαράκι μας δεν είχε δεύτερο μπάνιο βέβαια...

- Ρέ σύ, μού λέει, είναι στραβή η μύτη σου;
Γύρισα και τήν φίλησα.
- Καλλίτερη απόδειξη ότι είσαι ερωτευμένη μαζί μου δεν θα μπορούσες να μού δώσεις, τής είπα.

ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ
Η μύτη μου είναι πράγματι στραβή, στρίβει ολίγον (έως πολύ...) προς τα δεξιά.
Έξη {6} χρόνια δεν τό είχε καταλάβει.
Τό κατάλαβε όταν τήν είδε να στρίβει προς τα ...αριστερά.

Στον καθρέφτη.

Κορίτσια, κυρίως..., μην εμπιστεύεστε τους καθρέφτες!
Είναι ζημιάρηδες.
Τά δείχνουν όλα ανάποδα!

Ανώνυμος είπε...

''Αναρωτιόμουν, την χαρά δεν την αντέχω; Κι' ακόμα δηλαδή το ίδιο ρωτιέμαι. ''

koitazw ton eyato moy me perissoterh nostalgia gia thn eikona moy meta apo ta dakrya.........
kai anarwtiemai to idio pragma........
gt meta ta dakrya 9elw na dw thn eikona mou;
akoma d exw apanthsei sto erwthma moy
ma kapoy diavasa:

an psaxneis ton eyato sou,
mh koita3eis ston ka9refti gt 9a deis enan agnwsto, mia skia


kai to pisteyw......
isws meta ta dakrya h eikona moy na moy moiazei pio alh9inh........
geia sou