Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Στιγμές που αγγίζω την ... ουτοπία μου

Δεν μπορεί, θα ξέρετε για τι μιλάω. Για εκείνες τις στιγμούλες ζωής που χωρίς να έχουν τίποτα ιδιαίτερο, είναι πλήρεις.

Ολόγιομες γαλήνης, ηρεμίας, χαλάρωσης, ευχαρίστησης. Στιγμές χωρίς όνειρα, χωρίς ταξίδια, χωρίς μεγάλα λόγια. Ταπεινές και φτωχές, ασήμαντες και καθημερινές, οικείες και κρυστάλλινες, απαλές και τρυφερές.

Σαν να είσαι σε σύννεφο ολόλευκο - πουπουλένιο και να αρμενίζεις ψηλά στον ουρανό, ενώ την ίδια στιγμή τριγυρνάς στο σπίτι για την εβδομαδιαία συντήρησή του ή ακόμα καλύτερα βρίσκεσαι σ'ένα γραφείο και με σκυμμένο το κεφάλι προσποιείσαι πνευματική εργασία.

Όταν συνειδητά αντιλαμβάνομαι τις ευτυχισμένες στιγμίτσες μου, που σας βεβαιώ, απέχουν πολύ αυτών που περιμένω με μεγάλες προσδοκίες, αγγίζω τη δική μου ... ουτοπία, να ικανοποιούμαι δηλαδή με το ελάχιστο, το αμελητέο, το απαρατήρητο αρκεί αυτό να προσφέρεται αυθόρμητα, χωρίς ιδιοτέλεια ή συμφέρον.

17 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλησπερα Νοτα.
Μακαρι η δικη σου ουτοπια να γινει πραγματικοτητα για ολους τους ανθρωπους καποια στιγμη.

:)
Καλο Σαββατοκυριακο!!!

faraona είπε...

τΙ ΟΜΟΡΦΕς ΑΥΤΕς ΟΙ ΣΤΙΓΜΙΤΣΕς ΟΠΩς ΤΙς ΛΕς νΟΤΑ ΜΟΥ!
καλο ΠΣΚ.
ΦΙΛΙΑ

sealike2 είπε...

Καλησπέρα νότα. Αγγίζεις θέματα πολύ ευαίσθητα και πράγματι αληθινά. Αλήθεια πόσο δύσκολα κανείς σήμερα συμπεριφέρεται έτσι. Η κοινωνία άκομψα μεταλλάσεται και συμπαρασύρει με τους ρυθμούς τους όλα τα στοιχεία της ανθρώπινης συναισθηματικής νοημοσύνης. Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, πρέπει ίσως να μην αρνιόμαστε κι εκείνα το τόσα δα τα ταπεινά, τα γλυκά που γίνοτνται ασπροσδόκητα. Είναι κι αυτά από εκείνα τα άλλα που μας κρατούν.

jacki είπε...

Ξέρω για ποιες στιγμές μιλάς. Είναι πίσω και πολύ μακρυά μου...και ίσως μπροστά και εύχομαι πολύ κοντά.
Καλημέρα μελωδική.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Με το αμελητέο, το ελάχιστο που παίρνουμε,νιώθουμε τεράστιοι,άτρωτοι!Πόσο οξύμωρο και πόσο αληθινό!...

Την καλησπέρα μου:)

Κλαζoμένιoς είπε...

Τώρα κατάλαβα πως το "γεωμετρικό συνεχές" μπορεί να είναι και ασυνεχές τελικά.

Τελίτσες, στιγμούλες...

Φιλάκια

Alkmini είπε...

και μενα μου αρεσε το "στιγμιτσες" σου.
η ευτυχια ειναι μικρες, καθημερινες στιγμιτσες, που αν δεν τις αντιληφθεις, παει φυγανε και πανε.
φιλια κοχυλενια

marianaonice είπε...

Αυτά τα μικρά και καθημερινά Νότα μου συνθέτουν τον καμβά της ζωής μας!! Τα μεγάλα και τρανταχτά ή τα ξεπερνάς ή ...σαλτάρεις!! Τα μικρά όμως είναι σαν το κύμα που τρώει το βράχο! Αν δεν δώσουμε χρώμα και αξία σ΄ αυτά τότε γλυστρά η ζωή και φεύγει χωρίς να τη ...ζήσουμε!! Ένας καφές στη βεράντα, μετά την εβδομαδιαία συντήρηση του σπιτιού όπως λες, ένας περίπατος στο διπλανό άλσος, ένα τηλεφώνημα σε ένα φίλο και τόσα άλλα γεμίζουν τα πνευμόνια μας με οξυγόνο και τις αντοχές μας με σιδερένια θέληση!!
Καλό Σ/Κ φίλη μου και μπράβο σου γι΄ αυτή την τόσο ανθρώπινη και ουσιαστική ανάρτησή σου!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μακαρι αυτές οι στιγμούλες να είναι πολλές και καθημερινές.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

M-meggie είπε...

Αντώνη όλοι μπορούμε.
Την καλημέρα μου

faraona μου συμφωνώ. Είναι πανέμορφες και τις έχω τόση ανάγκη!!
Καλημέρα σου

sealike2 χαίρομαι που σε ξαναβλέπω. "Ανθρώπινη συναισθηματική νοημοσύν" ό,τι πιο ευάλωτο και ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε.
Την καλημέρα μου

M-meggie είπε...

freedula ό,τι μας "κρατάει" δεν το δεχόμαστε με "ίσως", αλλά με ένα τεράστιο ΠΡΕΠΕΙ. Το ξέρεις.
Καλημέρααααα. Εδώ είμαι.

M-meggie είπε...

jacki μου είναι μέσα σου. Ψάξτες.
Καλή σου μέρα.

Ψυχούλα μου, η ψυχή μας ξέρει πάντα το "αληθινό της".
Να είσαι καλά.

M-meggie είπε...

Κλαζομένιε καλώς ήρθες.
Τώρα το κατάλαβες;;
Μάλιστα!!!!

M-meggie είπε...

Αλίκη - κοχυλένια μου, πολλές στιγμίτσες είναι και Τα Άσπρα Κοχύλια μας που έφτιαξες.
Καλημέρες.

Μαριάννα μου με καταλαβαίνεις απόλυτα και με εξηγείς μοναδικά.
Είπαμε, ξέρεις την τέχνη του ψυχανεμίσματος.
Καλή σου μέρα γλυκιά μου

M-meggie είπε...

Φύρδην - μίγδην μου μακάρι αλλά και πιο αραιά να εμφανίζονται και πάλι αρκτετό θα μας είναι. Χαλάρωση του μυαλού. Τι πιο λυτρωτικό;;;
Την καλημέρα μου και σε σένα.

tdjm είπε...

Όμορφη η ουτοπία σου Νοτάκι???


Κερνάς κυρά μου καφέ??? και ένα υποβρύχιο που το έχει πεθυμήσει η ψυχούλα μου????

Την καλημέρα μου!!