Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Ζ Η Τ Α Ω

Σέρνω το μυαλό μου στο φως
αρνείται να ακολουθήσει
εκτέθηκε περίπλοκα
δεν με αναγνωρίζει.
Ποια πρόσωπα; Ποια προσωπεία;
όλα μαζί ένα, της γης το πρόσωπο
κι εγώ ψάχνω ακόμα εμένα.
Λάθεψα στην ανάγνωση
με στράβωσε η πολύ μελέτη
άμαθη στην ερημιά
με πλάκωσε η γνώση.
Κατάκοπα τα βήματα
κι απορώ το πως τα κάνω
είναι τα μωρά μου που φωνάζουν
κι' αναθαρρώ μήπως και γειάνω
Γράφω νότες, άτσαλα
μα για μελωδίες τις ακούω
σιγοψιθυριστά τις τραγουδάω
κι εσένα νοτα μου να σ' αγαπάω
Ζ Η Τ Α Ω

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το σιγοψιθύρισμα γι αγάπη, ιαχή γίνεται στα αυτιά του αποδέκτη.....

Οταν ζητάμε αυτο που θέλει η καρδιά, δεν το ζητάμε, μας χαρίζεται....

Πάντα την εκτίμησή μου

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Μίλησες σωστά νομίζω. Τις περισσότερες φορές είναι ανάγκη να αγαπήσουμε τον εαυτό μας πρώτα, να τον αναζητήσουμε και να τον αποδεχτούμε κι ύστερα να ψάξουμε τις θάλασσες ή τις ερήμους για όμορφα τροπικά νησιά και δροσερές οάσεις.

Την φάλτσα καλημέρα μου (δεν κατέχω από μουσική)

Ανώνυμος είπε...

"είναι τα μωρά μου που φωνάζουν
κι' αναθαρρώ μήπως και γειάνω"

καθαρτήριος στίχος
Η ψυχή που ζητά κι αμφιβάλλει
παραμένει πάντα ζώσα
Με τη παλάμη της ανταπόδωσης
γεμάτη...
Φιλιά

Alkmini είπε...

ναμε κι απο δω ν αφησω ενα φιλι
στη νονα του καινουργιου μπλογκ
:))

faraona είπε...

Να σ αγαπας και να σε φροντιζεις.

Το αξιζεις.

Πολυ ωραιο ετσι που το εγραψες.

τα φιλια μου

M-meggie είπε...

Αληθινέ, εγώ πάντα ζητάω αλλά όχι συχνά με λόγια.
Την καλημέρα μου

Λάκη μου είτε πρώτα αγαπήσουμε εμάς, είτε τελευταία το θέμα είναι να κατανοήσουμε την ανάγκη της αγάπης προς εμάς.
Φάλτσα καλημέρα δεν υπάρχει. χαχα

M-meggie είπε...

Ελένη μου καλώς ήρθες. Η κάθαρση είναι απαραίτητη πάντα.

Αχ Αλικάκι μου. Το ξαναγράφω: η ιδέα σου για "τα άσπρα κοχύλια" ήταν ό,τι έπρεπε την ώρα που έπρεπε.
Πολλά φιλάκια

faraona μου σε ευχαριστώ.
Την καλημέρα μου ξανά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όμορφα λόγια ,γλυκιοί στίχοι που δείχνουν ευαίσθητη ψυχή, άλλωστε το ίδιο εξοχικό μοιραζόμαστε..

marianaonice είπε...

Σιωπώ νότα μου, και "εγώ ψάχνω ακόμα εμένα στους στίχους σου αυτούς"!!
Πόσες φορές το μυαλό μου αρνήθηκε να μ΄ ακολουθήσει...
Απλά στίχοι ψυχής!!!
Καλό σου απόγευμα.

M-meggie είπε...

αχτίδα μου σε ευχαριστώ. Θα τα πούμε πάλι αύριο.
Την καληνύχτα μου

Μαριάννα μ'αναζητώ όπου και όπως μπορώ. Κάπου στο δρόμο πελάγωσα και ξανά ξεκινώ.
Καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να λαθεύομε στην ανάγνωση

αλλά οι νότες που γράφονται στη
καρδιά μας και συνθέτουν μελωδία
δεν είναι ποτέ φάλτσες .Ακόμη και μέσα από την παραφωνία τους είναι αληθινές έτσι κάπως όπως διαχέονται στην μουσική σου επένδυση .....
Ευχαριστώ για τη θύμιση

http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Ισως είναι το καλύτερο. Δεν θα προτείνω και να θέλω μου είναι αδύνατο. Δεν θα προτρεψω, θα είναι ψέμα. Αρκεί να το θες, αρκεί να το αντέχεις

Νηφάλια Μέθη είπε...

"Γράφω νότες, άτσαλα
μα για μελωδίες τις ακούω
σιγοψιθυριστά τις τραγουδάω
κι εσένα νοτα μου να σ' αγαπάω
ζητάω"

μ αρεσε πάρα πολύ, ειδικά αυτο το τελευταιο..πολύ αισιοδοξο!
ευχομαι νότα μου να χεις πάντα τη δυναμη να γράφεις τις νότες εστω και ατσαλα και αυτες να γίνονται μελωδιες απ την αγάπη σου..
μου θυμισες οτι ειναι όμορφο και λυτρωτικο να αγαπήσουμε τον εαυτο μας με τα λάθη και τις αδυναμίες μας...και τα χειλη όταν αγαπάνε τραγουδάνε :)

καλό μας ξημέρωμα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αν θες να σε ακούσουνε , άκου. Αν θες να σε αγαπήσουνε, αγάπα.. Μα για να μάθεις να αγαπάς, πρώτα και πριν από όλα, πρέπει να μάθεις να αγαπάς εσένα. Αλλά αυτό, νομίζω το ξέρεις! :)) :)) Καληνύχτα! :))

marianaonice είπε...

Πέρασα για μία όμορφη Κυριακή Νότα μου!!

M-meggie είπε...

Ισμήνη μου το λάθος στην ανάγνωση παρόλα αυτά είναι πάντα πικρό.
Καλή σου μέρα

Freedula μου όλα τα αντέχουμε. Το ξέρεις.
Καλημέρα μας

M-meggie είπε...

νηφάλια μέθη μου καλημέρα. Τη λύτρωση αναζητάμε όλοι μα κάποιες φορές δεν έρχεται γιατί πελαγώνουμε στην αναζήτησή της.

Ανέμου σκορπίσματα προσπαθώ να το ξέρω.
Την καλημέρα μου

M-meggie είπε...

Καλημέρα Μαριάννα μου. Καλημέρα στην όμορφη Κυριακή σου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Λάθεψα στην ανάγνωση
με στράβωσε η πολύ μελέτη
άμαθη στην ερημιά
με πλάκωσε η γνώση.


Κρατω αυτο που με αγγιξε περισσοτερο..
Καλο βραδυ Νότα μου

M-meggie είπε...

Καλό σου βράδυ Μαρία μου.

jacki είπε...

Ζητάω ακρόαση Θεού.
Καλησπέρα.

M-meggie είπε...

Όλοι τη ζητάμε jacki μου. Όλοι αλλά ο καθένας με το δικό του τρόπο. Μπορεί και με τη σιωπή.
Την καλημέρα μου

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"Γράφω νότες, άτσαλα
μα για μελωδίες τις ακούω".
Ακουγεται σπουδαιο και λανθανει το σεβασμο και την αγαπη για ο,τι κανουμε...
Και φυσικα για τον εαυτο μας που ειναι ό,τι πιο δικο μας εχουμε...
Και γι'αυτο οφειλουμε να τον αγαπαμε!!!
Καλη εβδομαδα!

M-meggie είπε...

Ο εαυτός μας ό,τι πιο δικό μας έχουμε; (ρητορική απορία γιατί καταλαβαίνω τι εννοείς) έρχονται στιγμές που το πιο ξένο προς εμένα είμαι εγώ η ίδια.
Καλό απόγευμα πρωτόπλαστη.

Ανώνυμος είπε...

΄Οταν μας λείπει το ΕΝΑ το μοναδικό για τον καθένα , τότε τα ζητάμε όλα γιατί δεν έχουμε τίποτα ή δεν ξέρουμε τι θέλουμε...

Κι όταν νομίζουμε ότι το έχουμε,το ΕΝΑ, τα χαρίζουμε όλα, τίποτ'αλλο δεν χωράει εντός μας.

Με μια αγάπη που την αξίζεις

http://Isminy.pblogs.gr

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Στη δική σου την τρυφερή νότα αφήνω φιλί καληνύχτας και

Γλαρένιες αγκαλιές

M-meggie είπε...

Ισμήνη μου όταν νομίζουμε ε;
Χάρισμα λοιπόν όλα. Αυτό πιστεύουμε.
Την καλημέρα μου.

Γλαρένια μου καλή σου μέρα