Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Εν αρχή ην ο λόγος...

Αλήθεια σας λέω. Ο λόγος είναι η απόλυτη εξουσία.

Έτσι λοιπόν και κάνετε αρχή με τα … λόγια και βεβαίως έχετε κάνει από πριν «πρακτική εξάσκηση» θα εξουσιάσετε τα πάντα … εν αρχή, όμως. Διότι μετά χρειάζεται και να τα διαχειριστείτε.
Γιατί νομίζετε πως οι πολιτικοί την σήμερον δεν χαίρουν υπόληψης ενώ διαθέτουν την εξουσία; Ακριβώς γιατί δεν γνωρίζουν τίποτα περί διαχείρισης όσων είπαν. Πλείστα τα παραδείγματα και θα ήταν άσχημο να προσωποποιήσω. Εδώ ολόκληροι ανακριτές επί δύο μήνες απλώς φωτογραφίζουν τους κατηγορούμενους στο σήριαλ «Ζαχόπουλου» και από εμένα, μια απλή νοτούλα, περιμένετε φάτσα φόρα ονόματα;


Κοιτάξτε γύρω σας και θα βρείτε πολλούς στα λόγια ... γρήγορους και στις πράξεις «μαθητούδια» του νηπιαγωγείου.


Παρακαλώ, μην τους προάγεται. Είναι υπεύθυνοι φοβερών εγκλημάτων εναντίον των … ανθρώπινων ψυχών.

12 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στον λόγο ενός ψεύτη, και τον λόγο της αλήθειας.Ο πρώτος βασίζεται στον εντυπωσιασμό, και το μπέρδεμα. Ο δεύτερος άοπλος απέναντι στις υποκριτικές κατηγορίες, έχει σύμμαχό του τον χρόνο και την συνείδηση...Ο κοινός νους, μόνο με τον λόγο μπορεί να νικήσει τον κακό λόγο... Και τι θέλω να πω με αυτό. Ο λόγος, ο διάλογος κι ο διαλογισμός που πρέπει κανείς να έχει με τον εαυτό του, γεννάει την σκέψη. Η σκέψη γεννάει την κρίση. Μια καθαρή σκέψη, προστατεύει από λανθασμένες αξιολογήσεις. Δεν είναι τυχαίο, που η εξουσία αλαζονικά μιλάει σα να απευθύνεται σε ηλίθιους. Η μάσκα δεν αρκεί πλέον να κρύψει την διαφθορά, και πρέπει κάτι να πούνε. Δεν τους νοιάζει αν θα τους καταλάβουνε κάποιοι, όσο να μη τους καταλάβουνε οι πολλοί.. Προσπαθούνε να έχουνε ηλίθιους υπηκόους, ή έστω μπερδεμένους και φοβισμένους, με θολή την κριτική τους ικανότητα.
Η σκέψη μεταποιεί τα ερεθίσματα που δεχόμαστε σε στάση ζωής, αξίες, και κατά συνέπεια πράξεις. Είναι πολύ σπουδαίο, για το μέλλον του κόσμου ένας κοινωνικοποιημένος , υγιές στο να παίρνει και να δίνει αγάπη, άνθρωπος που σκέφτεται... Να μπορούμε μέσα από αυτή την ψυχονοητή διαδικασία, να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο της επανάληψης, της παραίτησης, του βολέματος. Αφυπνίζει συνειδήσεις, και κάποιος που η συνείδησή του λειτουργεί και έχει φωνή, και στις πράξεις του, δέσμιος αυτής της ελευθερίας του θα είναι. Έλεγε ο Ρήγας Φεραίος, πως συλλογάται καλά όποιος συλλογάται ελεύθερος... Μα για να λευτερώσει κανείς το μυαλό του, πρέπει την τέχνη της σκέψης να κατέχει...

tdjm είπε...

Tώρα μου θύμησες τα λόγια του δάσκαλου του Αχιλλέα ,Φοίνικα..
*...Να είσαι ικανός στα λόγια και άξιος στις πράξεις...*

Αυτό το τελευταίο που λες...για εγκλήματα...το συναντώ πολύ συχνά εδώ μέσα (νετ) το τελευταίο καιρό .
Και μπορεί να μην είναι κυριολεκτικώς εγκλήματα...φθείρουν όμως και διαφθείρουν τις ψυχές όπως κι εσύ υποστηρίζεις.

Υγ έχω την αμυδρά υποψία ότι μας χαλάσε το ίδιο πράγμα..γιατί δεν μπορεί να είναι απλά τυχαίο ,ότι τις τελευταίες μέρες στριφογυρίζει στο μυαλό μου ένα ίδιο θέμα με το αυτό που ανάρτησες!!!

Roadartist είπε...

Εγω παντως οσο παει και απαγοητευομαι ολο κ πιο πολυ απο τη κατασταση στην ελλαδα...... Τι να κανω? Να φυγω προς τα ξενα?????

Takiz είπε...

Έκλεισα τα μάτια μου, για να μην τους βλέπω.
Έκλεισα τα αυτιά μου, για να μην τους ακούω.
Δεν θέλω τίποτα από αυτούς...

Μικρή μου Ελλάδα, τι κάνουν στα παιδιά σου???

M-meggie είπε...

ανεμοσκορπίσματα την τέχνη της σκέψης σου να είχα.

tdjm στο net και παντού υπάρχουν τέτοιοι. Μακριά τους. Υπάρχουν και οι άλλοι ευτυχώς.

roadartist να μην φύγεις προς τα ξένα. Να πας προς τα μέσα σου. Εκεί υπάρχει ελπίδα.

takiz το μόνο που θέλω εγώ είναι να καταλάβουν πως τους καταλάβαμε.

Καλή νύχτα σας.

Alkmini είπε...

η πατριδα μου η ιδια με πικραινει...!

Unknown είπε...

Οση χαρά μας χάριζες
κι όσο όνειρο κι ελπίδα
τόσο καημό μας πότισες
μικρή γλυκιά πατρίδα....

M-meggie είπε...

Αλίκη μου ό,τι ακολουθείται από το "μου" μπορεί να μας πικράνει.

Αληθινέ καλώς ήρθες.
Δεν έχεις καθόλου άδικο. Υπομονή.

rain είπε...

Κάνε ότι λέω, μην κάνεις ότι κάνω. Κάποιος λόγος θα υπήρχε που ειπώθηκε κι αυτό, έτσι? Να κάτι που χρειάζεται συνταγή. Διαχειρισμός των λεχθέντων. Μπράβο νοτούλα μου

zero είπε...

Το προβλημα ειναι...
πως οσο και να φωναζουμε εμεις, καποιοι τους ψηφιζουν και τους δινουν αξιωματα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΛΟΓΟΥ;;;
ΚΑΛΑ ΗΤΑΗΝ;;;

M-meggie είπε...

Ανώνυμε/η καλά ήταν, δεν έχω παράπονο. Αλλά δεν έπεσα θύμα λόγου αλλά διαχείρισης.