Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2008

Κάτι εύκολο για απόψε

Άλλωστε η ώρα το καλεί. Περασμένα μεσάνυχτα και η σκέψη έχει κολλήσει στο πανεύκολο που όμως δεν θέλει να το απαντήσει. Είναι σαν να το απορρίπτει ή μη και το φοβάται;
Τέλος πάντων.
Τι είναι προτιμότερο; Η αφέλεια ή η εξυπνάδα; (μην κοιτάξετε το λεξικό σας αν οι λέξεις είναι αντίθετες ή τι σημαίνει η κάθε μία γιατί τις λέξεις και την σημασία τους τις ορίζει ο καθένας μόνος του για να έχουν αξία)
Τα ζυγιάζω εδώ και πολύ καιρό.
Μια βαραίνει η αφέλεια περισσότερο και αναπαύομαι λιγουλάκι και μια η εξυπνάδα ξυπνάει και διεκδικεί να προτιμηθεί μόνο και μόνο γιατί υπάρχει – όσο υπάρχει.
Δοκίμασα και τον συνδυασμό «έξυπνα αφελής» αλλά το βρήκα πολύ διπλωματικό για τα γούστα μου και έτσι η δοκιμή απέτυχε.


Ας κοιμηθώ ως αφελής που μου είναι τουλάχιστον προς ώρας πιο βολικό και το πρωΐ αποφασίζω πόσο έξυπνη θα είμαι εγώ και πόσο αφελή θα με βρουν οι άλλοι.


Εύκολο μου ήταν και γι απόψε τελικά.
Δημοσίευση σχολίου