Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Αναπαλαίωση

Η πρόσκληση ήρθε από τον ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ, αναπάντεχη αλλά καλοδεχούμενη. Ένα ποίημα που να μου αρέσει.
Κική Δημουλά λοιπόν και από την συλλογή "χλόη θερμοκηπίου", Εκδόσεις Ίκαρος το:

ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ

Τα ακατόρθωτα - μη σε απασχολεί -
θα τα προμηθευτώ εγώ.

Εσύ φέρε μόνο το χέρι σου στον ώμο μου
δεσ' το για σιγουριά από μια φλέβα του λαιμού
άδειασέ με όλη μέσα
αυτή είναι η σωστή αναλογία
σ' ένα χέρι ένας άνθρωπος
ανακάτεψε καλά να γίνει λείο σφιχτό το μείγμα
τάχα να επισκευάσεις μια παράλειψη παλιά

να γίνει σαν καινούργια σου παράγγειλε
το κατορθωτό.

Δεν έχω διαβάσει ποίηση, στην πραγματικότητα το "χλόη θερμοκηπίου" είναι η πρώτη και μοναδική ποιητική συλλογή που έχω.
"Η ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ" είναι ξεχωριστή για μένα. Ελπίζω να σας αρέσει.

12 σχόλια:

rain είπε...

Ομορφο είναι ντε..Είχες μια καλή μερα?

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:))Σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκληση!.. Πραγματικά, όμορφο ποίημα , σε αφήνει σε μια ζεστή περισυλλογή...:)) Σε ευχαριστώ!!!

M-meggie είπε...

Ναι βροχούλα. Ήταν όμορφη και όσο πάει γίνεται και καλύτερη ως βράδυ πια.

ανεμοσκορπίσματα ξέρεις πως εγώ πρέπει να σου πω ευχαριστώ. Όταν σε καλούνε είναι σαν να σε δέχονται στην παρέα τους. Άρα;

rain είπε...

μπράβο σου πολυ χαίρομαι και ακόμα καλύτερα αν αυτο εφικτόν

sealike2 είπε...

Δεν είμαι ειδικός να κρίνω ποίηση, τα ίχνη που μου άφησε ήταν ζεστά και αισιόδοξα.Καλό ξημέρωμα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) καληνύχτα!

zero είπε...

Παρα πολυ καλο.

M-meggie είπε...

sealike έχω την γνώμη πως ειδικά η ποίηση δεν κρίνεται. Αφήνει ίχνη μόνο ανάλογα με το τι έχεις κατανοήσει ή νιώσει. Από το συγκεκριμένο και εγώ πήρα ζεστασιά και ελπίδα ανεύρεσης του ανρθώπου από τον άνθρωπο.
Καλημέρα σου.

Ανεμοσκορπίσματα την καλημέρα μου στην άφησα πρωΐ πρωΐ. Είναι ωραίο να θυμάται που και που κανείς να εύχεται καληνύχτα, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Έτσι απλά.

zero + με κακομαθαίνεις (χαχα). Όλα μου σωστά και οι προτιμήσεις στην ποίηση πάρα πολύ καλές.
Αναρωτιέμαι πάντως ακόμα γιατί διάλεξες το "zero" γιατί για το + έμαθα.

Κούκος είπε...

Πολύ όμορφο,βαθειά ανθρώπινο!
Εξαιρετική επιλογή Νότα.

M-meggie είπε...

Τον "άνθρωπο" πάντα και παντού αναζητώ κούκε. Μόνον αυτόν. Αυτό είναι επιλογή ζωής.

Nefelli είπε...

Καλησπέρα καλή μου νότα.
Πριν,όχι πολύ καιρό,μου είπες, ότι εσύ δεν ξέρεις να γράφεις όμορφα λόγια, παρά μόνο να νιώθεις.
Διαφωνώ μαζί σου. Αν κρίνω απο την προηγούμενη ανάρτηση σου,επέτρεψε μου να πω ότι γράφεις πολύ όμορφα και "νιώθεις" πολλά περισσότερα, απο όσοι ισχυρίζονται πως κατέχουν.

Αυτό είναι η ποίηση καλή μου....
Η ΑΙΣΘΗΣΗ... Η ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ.

........τάχα να επισκευάσεις μια παράλειψη παλιά
να γίνει σαν καινούργια σου παράγγειλε
το κατορθωτό.

Υπέροχη επιλογή.
Φιλί γλυκό καληνύχτας

M-meggie είπε...

Το να γράψω, όχι ποίηση βέβαια, αλλά τις σκέψεις μου εδώ, σαν νότες, από συναίσθηση και διαίσθηση το κάνω, Νεφέλη μου, ως τελευταία λύση ψυχικής ηρεμίας.

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καληνύχτα μας.