Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Ακόμα και η σάτιρα ... σιώπησε

Ο Λάκης μου φάνηκε χθες, στην πρώτη του για το 2008, πως βγήκε για να πάρει τα νούμερα και να φύγει. Δυστυχώς.
"Ντοπαρισμένος", με ένα άγριο χαμόγελο, με άτσαλες κινήσεις, με υπερπροσπάθεια προσπαθούσε να πείσει πως επανήλθε για τον κόσμο του, για το κοινό που χρειάζεται τον ¨μεταποιητή σκατών".
Εγκλωβίστηκε στα μηχανάκια της AGB και στα Ευρούλια του Κοντομηνά και το ξέρει και φαίνεται και θα φανεί στο μέλλον πιο πολύ.
Είπε και κάποιες αλήθειες βέβαια, αλλά ... λίγος, πολύ λίγος.
Βουνό το σκατό και πως να το μεταποιήσεις; Και τι να το κάνεις; Γέλιο; Και αν σε πάρει και η μπάλα και εσένα τον ίδιο; Μάκης είναι απέναντι, δεν είναι αστεία αυτά. Οπότε; Άσε καλύτερα.
ΣΥΜΨΗΦΙΣΕ, ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ ΕΛΑΦΡΑ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕ και θα περάσει η μπόχα, που θα πάει; Στο κάτω - κάτω τι έγινε; Ένας χοντρός ξενοπήδησε. Αυτό είναι όλο!!!!
Κρίμα.
Όπως θα έλεγε και ένας από τους Δέκα Μήτσους: Είπατε τίποτα;

9 σχόλια:

roadartist είπε...

ναι αυτο ειναι όλο..'ενας χοντρος ξενοπήδησε' .. μακάρι να ήταν μόνο αυτό ..
Πόσα δεν ξέρουμε.. Πόση διαφθορά έχει γεμίσει αυτός ο τόπος! Γιατί?
Κάποτε εδώ γεννήθηκε ο πολιτισμός.. το έχουμε ξεχάσει αυτό??

zero είπε...

Πραγματι, δεν ηταν καλος.
Καλο το ποστ σου.

rain είπε...

Καλή μου δεν το είδα γιατί ξεροστάλιαζα στον παιδίατρο αλλά το έχω γραψει. Μόλις καταφέρω να το δω θα επανέλθω. Τη γλυκιά μου καλησπέρα προς το παρόν

marianaonice είπε...

Νότα μου το είδα και εγώ. Περίμενα ότι θα είναι λίγος, αλλά τόσο πολύ ...λίγος δεν το περίμενα!!! Ο καθένας "φυλάει το νώτα του" στο Ελλαδιστάν γιατί δεν ξέρει από που θα του 'ρθει!!! Και είναι λίγοι αυτοί που δεν ...έχουν ράμματα για τη γούνα τους για να μπορούν να κάνουν αληθινές ανατροπές και όχι "συκέ", όπως του Λάκη!
Καλό μεσημέρι.

M-meggie είπε...

Zero ευχαριστώ. Ήρθα στο δικό σου blog αλλά θέλουν μελέτη τα κείμενά σου και όχι απλώς ένα γρήγορο πέρασμα. Θα ξανάρθω.

Βροχούλα μου δεν έχασες και τίποτα. Ελπίζω όλα καλά στον παιδίατρο. Αχ, τι μου θύμισες τώρα.


Μαριάννα μου και εσύ το περίμενες; Αμ και εγώ. Μάλιστα εγώ έλεγα πως θα πει ακόμα πιο λίγα. Τέλος πάντων. Στο κάτω κάτω δεν περίμενα από τον Λάκη να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Όχι ότι το περιμένω από κάποιον άλλον βέβαια.

sealike2 είπε...

Καλησπέρα, δεν επεδίωξα να δω τον Λάκη εχθές. Ούτε με πειράζει που δεν τον είδα εν τέλλει!Γενικότερα όμως τον συγκεκριμένο τον θεωρώ πολύ ευρηματικό ως άνθρωπο και αναμφισβήτητα πετυχημένο ως καλλιτέχνη!

zero είπε...

Ενταξει μωρε... μελετη... λεμε τωρα.
Απλα ποστ ειναι.
Περισσοτερο μετραει η αλληλεπιδραση των ανθρωπων μεσα εδω.

M-meggie είπε...

Ακριβώς. Η αλληλεπίδραση.
Για μένα μετράει όχι μόνο ως επικοινωνία, πληροφόρηση, γνώση αλλά και ως διάθεση είτε μου την φτιάχνει, είτε με προβληματίζει.
Μου πάει που λένε.

zero είπε...

Σωστη.