Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Τούτο το ξημέρωμα ... στο πάτωμα

Κοντά στα κύματα
θα χτίσω το παλάτι μου
Θα βάλω πόρτες
μ' αλυσίδες και παγώνια
Και μες στη θάλασσα
θα ρίξω το κρεβάτι μου
γιατί κι οι έρωτες
μου φάγανε τα χρόνια

Να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα
που γίνονται κομμάτια

Ξυπνώ μεσάνυχτα
κι ανοίγω το παράθυρο
κι αυτό που κάνω
ποιος σου το' πε αδυναμία
Που λογαριάζω το μηδέν μου
με το άπειρο
και βρίσκω ανάπηρο
τον κόσμο στα σημεία

Να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα
που γίνονται κομμάτια...

Ένα υπέροχο δώρο
σ' ευχαριστώ R

11 σχόλια:

Alkmini είπε...

καλημερα Νοτακι μου.
σου στελνω τα φιλια μου

jacki είπε...

Αααααα βαλτοί είστε.. και εσύ και ο Αλμπους http://albusgenius.blogspot.com/2008/11/to.html
Εντάξει με σκοτώσατε πρωινιάτικα. Ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

Ωχ..όλοι σκοτώθηκαν..
Το λατρεύω αυτό το τραγούδι.. και περιέργως πως με φτιάχνει (καλά έτσι και αλλιώς δεν είμαι και το μέτρο σύγκρισης..σε τέτοια θέματα..)
Ευχαριστώ για την πολύ όμορφη πρωινή μουσική, πραγματικά χαίρομαι που ξεκίνησε έτσι η μέρα μου.. Η Τάνια εκπληκτική! Θεά.. καλημέρα!

. είπε...

Από τα λατρεμένα μου τραγούδια.
Αν και προσωπικά πιστεύω ότι η ερμηνεία της Χαρούλας δεν συγκρίνεται με καμιά άλλη!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γιατι υπαρχουν και ατομα που γινονται κομματια...
με εκανες ενα απο αυτα!

νεραιδενια φιλια!

marianaonice είπε...

Γλυκύτατο τραγουδάκι...
Και ο στίχος του ζωντανός!

Καλημέρα νότα μου...
Μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι!
:))

Roadartist είπε...

Καλή Κυριακή Νότα!!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"...Γιατί υπάρχουν κι ατομα ου γινονται κομματια..."

Καλο βραδυ νοτα μου!

Ανώνυμος είπε...

νότα μου
αισθαντικό και μελαγχολικό
τραγούδι!
ερμηνευμένο από την απόλυτα
ερωτική μποέμικη φωνή της Τάνιας

να είσαι πάντα καλά
τα φιλιά μου

M-meggie είπε...

Αλικάκι μου νάσαι καλά.
Πάντα με θυμάσαι.
Καλό ξημέρωμα

Σιωπούλα μου πως το κάναμε εμείς αυτό;; Εσύ είσαι προστατευμένη στη ... σιωπή σου. Έλα μου, πέρασε εκείνο το πρωινό. Πάει ..
Έρχεται καινούργιο.

roadartist μου, ήθρε και ήρθες την πιο κατάλληλη στιγμή. Μη νομίσεις, ακούγοντάς το ... το έζησα καλύτερα.
Νάσαι καλά

Ανασαιμιά μου και η Τσανακλίδου όμως το ... κατέχει το θέμα.
Καλό ξημέρωμα

Αχ νεράιδα μου. Κομμάτια, τα κομμάτια μας ...

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου καληνύχτα

Εύα αναμενόμενο να σταθείς σ'αυτόν το στίχο ... Υπάρχουν λοιπόν και τέτοιοι άνθρωποι. Μεγειά μας, με χαρά μας.

Ελένη μου καλό ξημέρωμα
Ευχαριστώ που πέρασες