Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Σ η μ ά δ ι α ... μ ο υ

Ένα κομμάτι χαρτί βρήκα
το είχα ανάγκη και νάτο
άγραφο
περίμενε
δισταγμός να το γεμίσω
πρόκληση να το τσαλακώσω
πείσμα να μην το κάνω.

Εδώ είσαι «νότα», μόνη σου μ’αυτό,
σβήσε όσες φορές θέλεις,
διόρθωσε όσα μπορείς,
ας σε πάρει όσο θέλει,
ας κουραστείς όσο παίρνει,
αλλά γράψε, γράψτα όλα,
όλα … όσα γράφονται γιατί τόσα καταλαβαίνεις …

Δεν ψάχνω σημάδια, εκείνα με φτάνουν
τα κοιτάω, τα νομίζω τέτοια, τα θέλω έτσι
με ανακουφίζουν, με προχωράνε, με γλυκαίνουν
και μετά φοβάμαι
δεν είμαι της τύχης μια «νότα»
είμαι της λογικής
και να ο … γρίφος!!! δίχως στίξη


Γράφονται τα όνειρα, οι εφιάλτες, οι χαρές, οι λύπες στη κούνια μας
Ή το κυνήγι τους αρχίζει στο πρώτο βήμα μας …



Σημάδια
…τοπία ανοιχτά, διαδρομή, ποίηση και στοργή …
……………
Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά
κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού
……………

19 σχόλια:

jacki είπε...

Νότα μου γράψε και σβήσε. Δικό σου το χαρτλι δικές σου και οι σκέψεις. Δικά μας τα σημάδια αυτά.
Καληνύχτα.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

που συναντας τον εαυτο σου και ποσο τρομακτικη μπορει να ειναι μια τετοια συναντηση...
νοτα μου γραψε οτι σε πονεσε και οτι θελεις να ξεχασεις κι ελα να παμε στην λιμνη της λησμονιας...να ριξεις μεσα το χαρτακι και ολα τα ασχημα να ξεχαστουν...
πολλα νεραιδενια φιλια καλη μου!

marianaonice είπε...

"Γράφονται τα όνειρα, οι εφιάλτες, οι χαρές, οι λύπες στη κούνια μας
Ή το κυνήγι τους αρχίζει στο πρώτο βήμα μας"

Γράφονται @φίλη μου, γράφονται!!
Και το γραπτό τους μοιάζει με μία μικρή λύτρωση σε αρχαία τραγωδία!!
Εμπρός λοιπόν, ξετσαλάκωσε το χαρτί και ακούμπα πάνω του ό,τι σε σημάδεψε...
Καλό ξημέρωμα!
:)))

sealike2 είπε...

H γραφή είναι η λύτρωση της ψυχής και ανάχωμα στα εμπόδια της σύγχρονης επικοινωνίας που συχνάκις τσαλακώνεται..
Να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

;)
Μόλις είδα το στιχάκι από το τραγούδι του Τριφώνου, κατάλαβα και τα "σημάδια"...Ναι, και όλοι μας είμαστε γεμάτοι σημάδια.
Σωστά προς τον εαυτό μας απευθύνεται το τραγούδι..
Να γράφεις..Γιατί νομίζεις όλοι εμείς τι κάνουμε? Το ίδιο δε κάνουμε?.. Γράφουμε..Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου..έτσι έβγαζα όλα όσα νιώθω..στο χαρτί..
εκτονωνόμουν, και ας μη τα διάβαζε κανείς.. Εγώ και ο εαυτός μου κυρίως ;)
Τώρα για την ερώτηση σου "Γράφονται τα όνειρα, οι εφιάλτες, οι χαρές, οι λύπες στη κούνια μας
Ή το κυνήγι τους αρχίζει στο πρώτο βήμα μας …"
είναι και δική μου.. απορία, δε ξέρω..πολλοί λένε πως "τίποτα δεν είναι τυχαίο" πως όλα στη ζωή κάτι σημαίνουν..εγώ πάλι ακόμα το ψάχνω αυτό..και δεν έχω κατασταλάξει ίσως να μη κατασταλάξω κ ποτέ.
Πολύ καλησπέρα.. ;)

Ανώνυμος είπε...

Επειδή νιώθω πως ξέρω, θα σου πω να περιμένεις και να γελάς και να ελπίζεις και να περιμένεις και να σ αγαπάς... όσο μπορείς...

Αγκαλιά πραγματική

. είπε...

Τα λευκά χαρτιά ψυχή μου δεν είναι για να τσαλακώνονται!
Είναι σκέτη πρόκληση για να τα γεμίσεις με σημάδια σου! Δικά σου! Μόνο δικά σου!
Αγάπα τον εαυτό σου και γράφε! Γράψ' του το μήπως δε το έχει εμπεδώσει!

Μια μεγάλη αγκαλιά και ένα μεγάλο φιλί!

tdjm είπε...

Και όμως .....όλα γράφονται και μάλιστα με μελάνι ανεξίτηλο.

Άρης είπε...

Πότε-πότε έρχονται στιγμες της συμφιλίωσης με την ωρα,το τοπιο,το σωμα,τη σκεψη,μας φτανει που ειμαστε εμεις και υπαρχουμε.
Το τώρα γινεται σημαντικό και ιαματικο.
Αυτες οι στιγμες ειναι τα καλά μου σημαδια,με παρακινουν ,μου δειχνουν δρόμους.

M-meggie είπε...

Σιωπούλα μου δεν έχει άδικο. Σβήσε - γράψε είμαστε. Όλα δικά μας. Που και που τα μοιραζόμαστε εδώ μέσα.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Νεράϊδα μου μακάρι να ήμουν της ... λησμονιάς. Δεν είμαι όμως. Το μόνο που μπορώ είναι τα ... άσχημα να τα ... ωραιοποιώ μη και τα ξορκίσω.
Καληνύχτα

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου "μικρή λύτρωση σε αρχαία τραγωδία" - καθημερινές ανθρώπινες στιγμές που παραδίνονται στο χαρτί (ενίοτε στην οθόνη του υπολογιστή) για να εκτονωθούν. Και είναι αλήθεια. Λειτουργεί το ... κολπάκι μας.
Δεν συμφωνείς;;
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

sealike2 χαίρομαι που σε βλέπω και πάλι εδώ. Ανάχωμα στην επικοινωνία!!! Ένα γραπτό μπορεί και να μην το προσπεράσεις στα γρήγορα, στο πόδι, να μην το ξεπετάξεις όπως η εποχή μας το ... διατάζει. Ναι, μπορεί.
Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Εγώ λοιπόν καλλιτέχνιδά μου έμαθα πρόσφατα την εκτόνωση του "γράφειν" και αν και δεν το περίμενα (τόσο χάλια ήμουν τότε) με ανακούφισε και το συνεχίζω όποτε μπορώ. Όταν αυτό το "όποτε μπορώ" γίνει "μπορώ δεν μπορώ" ίσως τα αποτελέσματα να είναι ακόμα πιο καλά.
Για το γρίφο μου τώρα ακριβώς το ίδιο κάνω κι εγώ με σένα. Το ψάχνω. Πόσο τυχαία είναι τα της ζωής μας!!!
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Freedula μου δεν κάνω και τίποτα άλλο. Όλο περιμένω. Όλο με ... περιμένω.

Να δω πότε θα με συναντήσω.

Καλή σου νύχτα

M-meggie είπε...

Ανασαιμιά μου σαν να μου φαίνεται πως πολυκαταλαβαινόμαστε εμείς οι δυό (χαχα).
Πράγματι στην "εμπέδωσή μου" έχω το πρόβλημα.
Καλό σου βράδυ

M-meggie είπε...

Ξανθούλα μου γράφονται και ... αντιγράφονται στο χαρτί και ... σημαδεύουν.
Καληνύχτα σου

M-meggie είπε...

Συμφιλίωση Άρη!!!
Πότε πότε, που και που.
Σαν ανακοχή
σαν για να πάρουμε ανάσα
σαν για να κοιτάξουμε ψηλά - ουρανό
σαν για να μην παραιτηθούμε
σαν ...... εξ'αποστάσεως ...

Καληνύχτα

Κούκος είπε...

Νότα μου,
Προς το παρόν γράφε. Ταμείο αργότερα (αν θα κάνουμε ποτέ). Έτσι κι αλλιώς τα σημάδια δεν εξαργυρώνονται.