Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

Ένας κόμπος η χαρά μου

στο φεγγάρι ...
στη θάλασσα ...

13 σχόλια:

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Πανέμορφο!!!

Καληνύχτα Νότα μου

Μαρια Νικολαου είπε...

Ποια χαρά μου....;

Υπεροχο κομματι Νότα..
Καλημερα απο μένα..

jacki είπε...

Εκπληκτικό κομμάτι.
Ελπίζψ μόνο εσύ να είσαι καλά και να μη χαλάει τίποτα τη χαρά σου.
Καλημέρα.

Takiz είπε...

Η χαρά δεν πρέπει να περιμένει...

Την καλημέρα μου

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"Σταλα σταλα θα στη δωσω για να δροσιστεις...!
Η δυναμη της θελησης και της αγαπης...
Αγαπημενο τραγουδι...

Καλη μερα νοτα μου!

ενας ανοητος αντρας είπε...

παλιο ξεχασμενο τραγουδι
σταλα σταλα ...
μακαρι να φτασει

καλη σου μερα

M-meggie είπε...

Ωραία. Σας άρεσε. Σε όλους σας.
Και μένα μου αρέσει η χαρά
και μένα μου αρέσει η στάλα
και μένα μου αρέσει η δροσιά

έτσι απλά

Καλή σας μέρα

faraona είπε...

Nota μου
ολους μας αρεσε οντως.

τα φιλια μου και καλη σου εβδομαδα!

marianaonice είπε...

Η ελληνική μουσική και οι στίχοι όταν ακούγονται στη μακρινή ξενητειά φαντάζουν ακόμη πιο όμορφοι και αγγίζουν κατάβαθα την ψυχή μας!
Πολύ όμορφη επιλογή νότα μου!!
Μακάρι η χαρά μας να πάψει να είναι κόμπος και να ξεχυθεί χείμαρος για να πλημμυρίσει την ύπαρξή μας!
Καλό σου βράδυ!

M-meggie είπε...

faraona μου σε ευχαριστώ
καλή εβδομάδα και σε σένα

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου δεν λύνονται εύκολα οι κόμποι. Άδικο έχω;;
Καλό σου απόγευμα

Sideras είπε...

Στο πεφταστέρι…
Στον άνθρωπο…

Αγαπημένο τραγούδι.
Καλησπέρα σου

M-meggie είπε...

Καλώς ήρθες σιδερά