Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

ας πούμε ... ανοησίες

Με τέτοια ζέστη δεν είναι και δύσκολο. Μπορεί να είναι και αναγκαίο. Αμύνεται ο οργανισμός στα έξυπνα, στα σοβαρά, στα πολύπλοκα, στα ψαξίξατα. Λέει "φτάνει", ο ήλιος καίει απ' έξω, μην με κάψω κι από μέσα. Χαλαρά, ήρεμα, νωθρά, ανάλαφρα ... μμμ, γιατί όχι και ανόητα να τη βγάλω καθαρή κι από αυτό το καλοκαιράκι. Ένα κουμπάκι να πατήσω και να αφεθώ, να επιπλεύσω, να πάω "διακοπή" κι εγώ και όταν φθάσει ο χειμώνας, ξανά το κουμπάκι και επιστρέφω. Υπέροχη άμυνα εκ πρώτης όψεως.
Κατενάτσιο, το σύστημα, στο ποδόσφαιρο. Η σκέψη απλή. Αποθήκευση ή εξοικονόμηση δυνάμεων, διαλέξτε ό,τι σας ταιριάζει περισσότερο, για τότε που δεν θα υπάρχει δικαιολογία. Ας πούμε, στο β' ημίχρονο της παράτασης. Εκεί τα ψέματα τελειώνουν. Ή βάζεις το γκολ ή αρχίζει ο εφιάλτης, τα πέναλτυ. Αλλά κι εκεί ακόμα, μπορεί κάτι να γίνει. Να πάρει την ευθύνη πάνω του άλλος, ο ένας που θα αποτύχει να νικήσει το τερματοφύλακα ή ο άλλος που δεν θα αποκρούσει το χαλαρό σουτ. Οπότε, πάλι εντάξει θα είμαστε.

Πόσα, μα πόσα μπορεί να υπολογίσει συγχρόνως ο νους για να σωθεί η ψυχή!!! Αμέτρητα τα σενάρια που φτιάχνει ταχύτατα ακόμα και χωρίς ερείσματα, με μόνη αφορμή ένα 38ο C!!!

Ανοησία λοιπόν ας πω. Σκέφτομαι πως εκεί, στα αποδυτήρια, μετά το τέλος του αγώνα της καυτής, της ξεκούραστης, της αραχτής, της ανάλαφρης περιπέτειας του καλοκαιριού, περιμένει στη γωνία, μας την έχει στημένη ο ΑΛΛΟΣ. Αυτός που δεν κοιμάται ποτέ κι ας νομίζουμε εμείς αλλιώς. Ζόρια τότε. Η οδηγία του σαφέστατη. Το παιχνίδι της ... ζωής ... παίζεται και τα 90 λεπτά. Ούτε το "συγνώμη", ούτε το "παρακαλώ", ούτε το "δεν το κατάλαβα" περνάει. Πόσο μάλλον το "δεν βαριέσαι".
Άντε λοιπόν, να μας δω στα αποδυτήρια με καμιά 4άρα στη πλάτη, λέμε τώρα, αν και την αποφύγαμε φέτος, περιέργως στο Πανευρωπαϊκό, να δίνουμε εξηγήσεις ...
Άντε να μας δω ... και μην πει κανείς πως ... δεν μας τα είπα.

11 σχόλια:

jacki είπε...

Το τι μου αρέσει να διαβάζω από γυναίκες για ποδόσφαιρο... Στα αποδυτήρια λοιπόν για να δούμε τι κάναμε. Για τον απολογισμό του αγώνα μας.
Καλησπέρα.

kryos είπε...

Είναι ψευδαίσθηση να νομίζουμε ότι μπορούμε να ελέγξουμε ακόμα και τις στιγμές χαλάρωσης .
Το παιχνίδι είναι στημένο και απρόοπτο ...γι αυτό και τόσο ενδιαφέρον...οι συμπαίκτες μπαινοβγαίνουν χωρίς προφανή λόγο και δεν ξέρεις καν τον λόγο για τον οποίο σου ζήτησαν κάποιοι να σκοράρεις.

Ας ελπίσουμε να μας εξηγήσουν στο τέλος.

Καλό βράδυ νότα μου !!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Tωρα εγω δεν καταλαβα καλα που ειμαι και ξανθιά και εχουμε προηγουμενο οι ξανθιές??
Μήπως είναι που ειναι πολυ πρωί ακομη και δεν εχω πιει και καφε??
χιχι
Ποδοσφαιρο το θεμα?? (μη νομιζεις απο τα σχολια το επιασα αυτο)
Α ΠΑ ΠΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΣΗΜΕΡΑ !!!
Να πω μια καλημερα σκετη ή πρέπει να ναι και με κερασάκι??
Μακια :)

Ανώνυμος είπε...

" Το παιχνίδι της ... ζωής ... παίζεται και τα 90 λεπτά"
Πολύ εύστοχος ο παραλληλισμός σου
Η διαπάλη ο αγώνας
να σωθεί η ψυχή
μοιάζει με τα πάθη
του Προμηθέα
Ας σιγοκαίει η εστία
οι αναμοχλεύσεις
σταθερές, αργά- αργά
και επώδυνα
να αποκρούσουμε
την όποια ανοησία
και συμβιβασμό

την καλημέρα μου νότα

M-meggie είπε...

χαχα Jacki μου σου αρέσει ε; έπρεπε να το πεις νωρίτερα όμως. Βλέπω ποδόσφαιρο από μικρή και μου αρέσει να σχολιάζω μετά ένα αγώνα.
Καλό σου απόγευμα.

M-meggie είπε...

Για kryo
Ψευδαίσθηση o έλεγχος; Μπορεί. Όμως εγώ τον έχω ανάγκη, άλλωστε ό,τι μου κοστίζει το πληρώνω.
Ένα όμορφο απόγευμα.

M-meggie είπε...

Μαρία μου ανάλαφρη η διάθεσή σου και πολύ μου αρέσει αυτό.
Σου έστειλα το πρωί την καλημέρα μου και τώρα καλή συνέχεια

M-meggie είπε...

Ελένη μου "ποιείς" επί της ουσίας. Μα ακριβώς επί αυτής.
Καλό σου απόγευμα

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

"Το παιχνίδι της ... ζωής ... παίζεται και τα 90 λεπτά."

Οι δικαιολογιες δεν αρκουν, δε σωζουν κατι. Οταν σε ρωτησουν "προσπαθησες;", καλο ειναι αυθορμητα να πεις "ναι". Ετσι τουλαχιστον
η ηττα ειναι πιο αναλαφρη. Ετσι ξερεις οτι εκανες ο,τι καλυτερο μπορουσες. "Ή μηπως μπορουσα κι αλλα;" (σιωπηλη ερωτηση στον εαυτο μας). Καλυτερα να απολαυσουμε τον αγωνα και να αφησουμε τις σκεψεις.
Θα ερθουν και αλλα 90λεπτα...
Το ταξιδι μετραει!
Αληθεια, τις νικες τις αναλυουμε ποτε;;;

Καλο απογευμα!

Ανώνυμος είπε...

ενα αυθορμητο χαμογελο σχηματιζεται στα χειλη μου με την αναγνωση του κειμενου σου.
:-)
καλο υπολοιπο στη μερα σου

faraona είπε...

Καλως σε βρισκω Νοτα μου!
Καλο μηνα Ιουλιο...

και ναι ναι μ αρεσουν πολυ οι γυναικες που βλεπουν ποδοσφαιρο.


σε φιλω