Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Για δες

Κάποιες φορές σκέφτομαι πως είμαι φτιαγμένη μόνο από λάθη, μικρά-μεγάλα, κάποιες άλλες πως από τα πολλά "σωστά" μου οι άλλοι τρομάζουν και χάνονται απ'την ζωή μου, μα όπως και να'χει το αποτέλεσμα είναι πως έχω πάρει πια την άκρη μου.
Και τώρα τί, λοιπόν? Κυκλοθυμία και ύψος-βάθος. Διαδρομές λίγο πολύ γνωστές, μα εκείνο που με φοβίζει περισσότερο είναι η στωικότητα που με κατέχει, σαν κάποια άλλη να είναι στην θέση μου και όχι εγώ. Τρομάζω με την απάθεια, με την απόσταση που παίρνω ακόμα και από τα πιο επώδυνα. Με κοιτάζω σαν ξένη! Έγινα άγνωστη για μένα!Με βαραίνει η καθημερινότητα, με πνίγει το σφίξιμο του πανικού, του χρόνιου πανζουρλισμού στο στομάχι. Δεν  με ηρεμεί ούτε και η δουλειά ή μάλλον με φορτώνει ακόμα κι αυτή.
Όλα μια μουντζούρα κι εγώ μια τελεία ατελή ..... πολύ ατελή.
Μια εικόνα γνώριμη μόνο στους άλλους, σαν μάσκα.
Για δες λοιπόν πως καταλήγεις! Για φαντάσου! Τόσος κόπος για ένα τόσο αδιάφορο τέλος!

3 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Μην μιλάς για "τέλος".. Πολύ απλά(;) ανήκεις σε εκείνη την κατηγορία των ανθρώπων, που διεισδύουν στα πράγματα, μέχρι το μεδούλι.. Κι αυτό πονάει πολύ, παράλληλα όμως δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα κακό.. Είναι σα να πας οδοντίατρο (φτου φτου, το θυμήθηκα επειδή πρέπει να πάω σύντομα η δόλια..), πρώτα πονάς και μετά έρχεται η λύτρωση... Φιλιά και καλημέρες! :))

M-meggie είπε...

Ας το γλυκάνω λίγο Πετραδάκι, ας πω "τέλος εποχής" τότε.

Όχι, δεν είναι καθόλου κακό να "μπαίνεις" βαθιά σε όλα, απλά αυτή την χρονική στιγμή νιώθω πως είναι αφελές και άστοχο από την μια μεριά όσο κι αν αυτό ακριβώς σε "αναδημιουργεί".

Όσο πονάς Πέτρα μου, υπάρχει "αιτία" να είσαι "εν ζωή" (μεταφορικό αυτό), όταν όμως έρθει η ώρα της "στωικότητας", κι αυτή έρχεται πριν την λύτρωση ... τότε είσαι "αφύλακτη" από το τέρας της ματαιότητας .. κι αυτό είναι κομμάτι ζόρικο.

Καλημέρα κορίτσι μου
(ο γατούλης γύρισε;)

Mia Petra είπε...

Ο γατούλης γύρισε κι εγώ κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να μείνει... Καλό ξημέρωμα, πολλά φιλιά!